Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielestäni koko tämän keskustelun voisi poistaa
heidän yksityisasiat ei kuulu kellekään
Kerro se heidän someihinsa.
onko pakko lukea
Miksi itse luet pelle😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt helevettiin märisee! Jos on julkiset somet, niin kyllä kuuluu!
Kirjoita asiallisesti.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita asiallisesti.
Eri
Mees nyt helevettiin pätee päsmäri!
Vierailija kirjoitti:
Oma ajatus,et en jotenkin usko pettämisestä olevan kyse. Ehkä ennemminkin tullut ongelmia tuosta reissaamisesta ja vapaana elämisestä Anskun kanssa. Eikä Ellu selkeästi osaa käsitellä kriisejä ja keskustella asioista puolisonsa kanssa. Pidetään kaikki sisällä (kuten exän kanssa) ja koetaan helpompana lopettaa suhde kuin seinään,kun tulee haasteita parisuhteessa. Exän kanssa tämä tapahtui koronakriisin keskellä ja luulen,että Anskun kanssa kriisit tuli mm. Anskun terveyshuolien takia. Ellu haluaa reissata ja elää miten haluaa ilman vastuuta,Ansku vaikuttaa aivan toisenlaiselta. Ehkä tullut sanomista tästä Ellun elämäntyylistä,eikä hän sitä kestä vaan kokee sen hallitsemisena ja hänen pienentämisenä.
Toivon että Ellu tajuaa elää jatkossa sinkkuna,ettei toista taas samaa vanhaa kaavaa seuraavan kanssa ja taas särje jonkun sydäntä. Itsessään hän ei vikaa näe. Hän löytää onnen vaan vapaana,mutta miksi sitten kihlaa naisensa
Toivon myös, että se seuraava ihastus olisi tietoinen siitä, miten lyhytjännitteinen ja keskittymiskyvytön Ellu on. Ettei todellakaan pysty keskittymään kuin yhden ihmisen hyvinvointiin: itsensä. Monesti Ellun ig postauksissa näki, miten rättiväsynyt Ansku tuli tanssituntien jälkeen kotiin myöhään illalla ja siellä odotti sekä yliaktiivinen koira, että vielä hyperaktiivisempi tyttöystävä, jolle olisi pitänyt antaa huomiota satasella, vaikka oli jo kaikkensa antanut töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on Ellu vastainen agenda tässä ketjussa. Olisiko hänen pitänyt jäädä suhteeseen jossa ei tunne oloaan hyväksi? Eikö kaksi ihmistä saa erota?
Hänen ei pitäisi mennä suhteisiin ollenkaan.
Tuli muuten mieleen että anskun somessa en muista nähneeni yhtään hänen kavereitaan. Ttk tyyppien eli työkavereiden lisäksi. Varmaan narsisti Ellu etäännyttänyt Anskun muista ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kovasti tästä pariskunnasta, vaikuttivat niin onnellisilta yhdessä, tosi rakastuneilta. Nuori tyttäreni, näemmä parempi ihmistuntija kuin minä, sanoi että Ellu vaikuttaa ihmiseltä, jolle ei ole olemassa ketään muuta kuin hän itse ja kehotti katsomaan juurikin Ellun Anskusta ottamia kuvia. Sanoi, että miksi E haluaa aina nolata A:n? Taisi taas kerran muna olla viisaampi kuin kana...
Me ei olla instassa mutta mun tyttö olisi voinut sanoa saman. Mulla tuli alun perinkin huonot vibat tästä toisesta mutta hän varmaan kommentoisi siihe että ei vidduakaan kiinnosta (kuten on tapana). A sen sijaan vaikuttaa herttaiselta :)
Kauhea kohu kun yksi nainen eheytyy.
On se Gellu Ee kyllä äijä. Esittelee alustoilla kasvuhormoneilla kasvatettua miehistä rintakehäänsä.
Kostea vesimiehen vetehinen kausi nakeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on adhd ja käyttäydyn noin
Olet myös epäkypsä.
T: ADHD joka ei tod. käyttäydy noin.
Ellu piereskelee uudessa osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ellu piereskelee uudessa osoitteessa.
Onnea vaan ja aromeja uuteen kommuuniin!
Kuinka kauan tuo jooganainen pystyy olla zen kera e:n ja koiran?
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa siltä, että pienempi koira on jatkuvassa alakynnessä. Ellu antaa koiransa terrorisoida vahvempana pienempää. Toivottavasti niitä ei jätetä kaksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja toi asenne, laitetaan kämppä uuteen uskoon. Ei mitään kunnioitusta toisen kotia kohtaan. Mutta muistakaa nyt kuitenkin, että Ellua ei saa pienentää missään eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toi asenne, laitetaan kämppä uuteen uskoon. Ei mitään kunnioitusta toisen kotia kohtaan. Mutta muistakaa nyt kuitenkin, että Ellua ei saa pienentää missään eikä koskaan.
Siis mulla oli eräs tämän tyyppinen "kaveri" joskus nuoruusvuosina. Oli luonteeltaan juuri tuollainen yliaktiivinen sähköjänis, jopa väkivaltainen "läpällä vaan". Sellaista ns. jätkämäistä härkkimistä ja riehumista koko ajan. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan, hänestä oli HAUSKAA rikkoa kavereiden kotona vaan ja kaikki oli vaan läpällä ja "älä ny suutu". En tiedä millainen nykyään on, mutta silloin oli raskas... Jostain syystä hänelläkin oli paljon kavereita - toki ne vaihtuivat aina kuun asennon mukaan. Ja myönnän, että itsekin tällaisena ylikilttinä saatoin hengailla hänen kanssaan vähän pakosta ja vaivalloisesti nauroin, kun iski nyrkillä kuivaan suoneen, vaikka sattui ja teki mieli itkeä. Nainen siis kyseessä.