Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1901/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai joku tietää millä alueella möksä on, että osataan seurata myyntiä?

Ei kuulu sulle.

Vierailija
1902/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti e pysyy jatkossa sinkkuna... Toi uusin postaus, jossa vetoaa vapauden kaipuuseensa ja "vaikea kuunnella itseään kun yhteiskunta yrittää määritellä miten kuuluu elää".

Nyt on puurot ja vellit sekaisin hällä, vai yhteiskunnan odotusten takiako niitä kosintoja harrastaa ja kihlasormuksia ostelee. 

Seisoisi nyt tekojensa takana eikä verhoais käytöstään planeettojen asentoon  ja yhteiskuntaan.

No tuohan on täysin totta, että yhteiskunta on pakottamassa tiettyyn muottiin. Näkeehän sen 100% täälläkin - pakotetaan jatkuvasti tuota perheenlisäystä ja heterosuhdetta. 

Enemmän Ellun postauksessa minua ihmetytti kohdat: "joskus raakarehellisyys voi sattua ja tehdä kipeää, mutta irti päästäminen ja itseän kohti kulkeminen on ainoa tie onneen" ja "elämää ei kannata hukata itseään pienentäen tai peläten". Ihan kuin viittaisi siihen, että Ansku olisi pienentänyt tai pelottanut Ellua. Ja että Ellun täytynyt olla raakarehellinen Anskulle ja se satuttanut häntä. Hmm? Vai mitä haluaa tuolla sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti e pysyy jatkossa sinkkuna... Toi uusin postaus, jossa vetoaa vapauden kaipuuseensa ja "vaikea kuunnella itseään kun yhteiskunta yrittää määritellä miten kuuluu elää".

Nyt on puurot ja vellit sekaisin hällä, vai yhteiskunnan odotusten takiako niitä kosintoja harrastaa ja kihlasormuksia ostelee. 

Seisoisi nyt tekojensa takana eikä verhoais käytöstään planeettojen asentoon  ja yhteiskuntaan.

No tuohan on täysin totta, että yhteiskunta on pakottamassa tiettyyn muottiin. Näkeehän sen 100% täälläkin - pakotetaan jatkuvasti tuota perheenlisäystä ja heterosuhdetta. 

Enemmän Ellun postauksessa minua ihmetytti kohdat: "joskus raakarehellisyys voi sattua ja tehdä kipeää, mutta irti päästäminen ja itseän kohti kulkeminen on ainoa tie onneen" ja "elämää ei kannata hukata itseään pienentäen tai peläten". Ihan kuin viittais

Täysin kliseistä höttöä. Aikuislapsen naiiveja purkauksia. 

Vierailija
1904/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai joku tietää millä alueella möksä on, että osataan seurata myyntiä?

"Seurata myyntiä", juupa-juu! Kohta saat lähestymiskiellon hiton stalkkeri. Edellissivulla oli juuri jonkun pervon ukkelin (vai sinun?) seksifantasia Anskun kanssa mökillä, joten todellako luulet, että mökin sijainti kerrottaisiin julkisuuteen? Äly hoi...

Vierailija
1905/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Venla-gaalaa. Ääniä saivat Kirjolla, Tabu ja pikku Osmo. Hyväksymme erilaisuuden, kunnioitamme sitä. Mutta 

sitten emme käsitä mitenkään tai ollenkaan, että neuroepätyypillinen ihminen on levoton ja miettii pienentyvänsä kun yritämme ahtaa häntä samaan päivätyö ja kesät mökillä -tyyliin missä itse olemme. Se on meille liikaa. Itse emme ole niitä, jotka olisimme menneet hakattavaksi kehään tai oppisimme päivässä surffaamaan. 

Kumppanit ovat sen levottomuuden varmaan alusta asti tunnistaneet, eikä mikään tullut kenellekään puun takaa. 

Vierailija
1906/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän Ellun postauksessa minua ihmetytti kohdat: "joskus raakarehellisyys voi sattua ja tehdä kipeää, mutta irti päästäminen ja itseän kohti kulkeminen on ainoa tie onneen" ja "elämää ei kannata hukata itseään pienentäen tai peläten". Ihan kuin viittais

Joo, irrallaan tuo lause on totta, mutta mitä hittoa se liittyy nyt tähän tilanteeseen? 

Ja meinaako aina vedota vesimiehen aikaan ja yhteiskuntanormeihin ku jättää kihlattunsa? 

Todellakin kliseistä huttua.

Vierailija
1907/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...neuroepätyypillinen ihminen on levoton ja miettii pienentyvänsä kun yritämme ahtaa häntä samaan päivätyö ja kesät mökillä -tyyliin missä itse olemme. "

Tuo vain sinun omaa päätelmää. Eihän Ellu kirjoittanut postauksesssaan mitään siitä, mihin viittaa itsensä pienentämisellä tai yhteiskunnan määrittämisellä. Tuskinpa tarkoitti mitään päivätöitä ja mökkielämää :D

Vierailija
1908/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"irti päästäminen ja itseään kohti kulkeminen on ainoa tie onneen"

Miten Ansku oli esteenä Ellun tielle onneen? Eikös heillä ollut aika samanlaiset unelmat, harrastukset ja arvomaailmat? 

Eikö Ellu ole aina ennenkin kulkenut kohti itseään? Miten tämä on uusi oivallus?

Vierailija
1909/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Ellu haluaa loppuelämäänsä vain seikkailla. En myöskään pidä häntä erityisen keskenkasvuisena 32-vuotiaana, ja ymmärrän  ettei vielä tuossa elämänvaiheessa tahdo siirtyä vain keski-ikäiseen mökkeilyhissutteluun. 

En usko että on tollaista vaan joku isompi äkillinen eron syy tai ellun vaan vaihtelun halu.

Koska ei sitä erota vaan erilaisten harrastusten takia ja nehän on heillä olleet samat melkein sitä paitsi. Eikä ansku istu kiikkustuolissa mökillä kutomassq sukkaa vaihdevuosien takia. 

Vierailija
1910/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"irti päästäminen ja itseään kohti kulkeminen on ainoa tie onneen"

Miten Ansku oli esteenä Ellun tielle onneen? Eikös heillä ollut aika samanlaiset unelmat, harrastukset ja arvomaailmat? 

Eikö Ellu ole aina ennenkin kulkenut kohti itseään? Miten tämä on uusi oivallus?

Onko hän noin ylipäätään tehnyt _mitään_ ikinä - edes ajatuksen tasolla - paitsi minäminäminä?

Vierailija
1911/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Venla-gaalaa. Ääniä saivat Kirjolla, Tabu ja pikku Osmo. Hyväksymme erilaisuuden, kunnioitamme sitä. Mutta 

sitten emme käsitä mitenkään tai ollenkaan, että neuroepätyypillinen ihminen on levoton ja miettii pienentyvänsä kun yritämme ahtaa häntä samaan päivätyö ja kesät mökillä -tyyliin missä itse olemme. Se on meille liikaa. Itse emme ole niitä, jotka olisimme menneet hakattavaksi kehään tai oppisimme päivässä surffaamaan. 

Kumppanit ovat sen levottomuuden varmaan alusta asti tunnistaneet, eikä mikään tullut kenellekään puun takaa. 

Öööh itsekin opin ensim.päivässä surffilla pääsemään seisomalla rantaan, ei se ole mikään ihmeteko vain epäneurotyypillsiiltä.

Jos .on adhd tms muusta syystä tietää että on ailahtelevainen niin ehkei kannata kosia ja antaa lupauksia mitä ei voi pitää. Heikko ihminen syyttää aina olosuhteita ja muita. Kukaan ei ole häntä pakottanut noihin asioihin 

Vierailija
1912/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin syyllistävältä ja itseään puolustavalta jargoniltahan tuo kuulostaa. Haluaa pestä itseään puhtaaksi ja vierittää syyn erosta Anskun niskoille. Kuinka paljon fiksumpaa viestintää A:lta, joka ei kommentoi, eikä postaa mitään. Sen sijaan toinen suoltaa paniikinomaisesti jotain falskeja mietelauseita ja tarinoita kuin elämä jatkuisi muka ennallaan. Pisteet Anskulle tästä!

Vierailija
1913/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan mökki jo myyty

Vierailija
1914/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu kommentoi ihan samalla tavalla Emmistä erottuaan: kuinka joutui pienentämään itseään suhteessa. Jotenkin tuntuu, että kumppanin huomioon ottaminen on Ellun mielestä itsensä pienentämistä. 

Vierailija
1915/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkohan mökki jo myyty

Ei varmasti. Mökkikauppakin takkuaa.

Vierailija
1916/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ala etsiä E:n antamaa haastattelua edellisen eron jälkeen, mutta toisinnoltahan tämä kuulostaa. Vapaus kutsui ja E jatkoi matkaa. Ja postauksellaan vielä loukkasi A:ta (suhteeseen jääminen olisi merkinnyt elämän hukkaamista ja itsensä pienentämistä). 

Vierailija
1917/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu kommentoi ihan samalla tavalla Emmistä erottuaan: kuinka joutui pienentämään itseään suhteessa. Jotenkin tuntuu, että kumppanin huomioon ottaminen on Ellun mielestä itsensä pienentämistä. 

Siis tämä!! On niin helkutin itsekäs ja epäkypsä että en jaksa yhtään. Toivottavasti hänen some ura tyssää ja joskus elämässä saisi ahaa elämyksen että ei voi mennä vain minä minä minä eteenpäin ellei halua olla ihan yksin. Ei muita ihmisiä voi käyttää vain stepping stonena eteenpäin 

Vierailija
1918/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh itsekin opin ensim.päivässä surffilla pääsemään seisomalla rantaan, ei se ole mikään ihmeteko vain epäneurotyypillsiiltä.

Jos .on adhd tms muusta syystä tietää että on ailahtelevainen niin ehkei kannata kosia ja antaa lupauksia mitä ei voi pitää. Heikko i

Onko Ellulla muuten ADHD vai ei? Täällä puhutaan ikään kuin olisi, mutta Google ei kerro. 

Itellä on ADHD mutta oon ollut about vuosikymmenen saman ihmisen kanssa enkä ikinä oo herkästi eronnut. Mun mielestä pitkässä suhteessa on pakko kehittyä ja mennä itseensä, eikä tollanen kolmen vuoden suhde oikein oo vielä mitään. Siis kun siinä tosiaan ehtii se huuma mennä, ja vaikuttaa siltä et tää Ellu ei kestä arkea ollenkaan vaan karkaa ennen kuin mikään oikeasti ehtii alkaakaan. Mukavuusalueella ei kehity tässäkään lajissa. Kumma juttu, ettei urheilija sitä tiedä? 

Vaikuttaa epäkypsältä ihmiseltä. Ihan kaikkea ei voi laittaa ADHD:n piikkiin. 

Vierailija
1919/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme kommentoi asiaa julkisesti tämän enempää". Tämä eilen.

Sitten tänään E kuitenkin kommentoi, itse ainakin luen tuon uuden postauksen kommenttina eroon.

Jotenkin arvasin, että hän ei malta olla hiljaa. Saa nähdä mitä avautumista on vielä luvassa.

Vierailija
1920/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämä tulee mieleen.