Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1881/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina kertoi eilen Instagram-sivunsa vuorokauden näkyvissä tarinoissa, että pariskunta vietti varsinaista yllättävää juhlapäivää.

- Tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu päivä, Elina juttelee videolla.

- Tänään oli päivä, kun meillä alkoi menkat samaan aikaan! hän iloitsee.

Videon päälle hän on tarkentanut tekstimuodossa, että läheltä on aiemminkin liipannut, sekä lisännyt videota piristämään esimerkiksi veripisara- ja pokaaliemojit.

- Minut on nyt pakotettu sanomaan tämä. Olen siis meidän suhteen menkkamonsteri! Minulla on välillä teinin tunteet..., Elina alkaa kertoa.

- Aina! Ansku keskeyttää.

- Ei ole aina! Elina kinaa.

- Minulla ei vaikuta mitenkään, Ansku nauraa.

Täysin rajatonta meininkiä. Mutta juuri sellaista, joka voi tempaista toisen vähäksi aikaa mukaan pyörteeseen.

Vierailija
1882/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi Martina Aitolehden ero, niin jo samalla viikolla olisi MeNaisissa kertomassa oman versionsa erosta  ja sivulausessa muita asianosaisia mollaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ellu vielä haluaa avautua. Ansku tuskin. Erosta siis.

Vierailija
1884/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina kertoi eilen Instagram-sivunsa vuorokauden näkyvissä tarinoissa, että pariskunta vietti varsinaista yllättävää juhlapäivää.

- Tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu päivä, Elina juttelee videolla.

- Tänään oli päivä, kun meillä alkoi menkat samaan aikaan! hän iloitsee.

Videon päälle hän on tarkentanut tekstimuodossa, että läheltä on aiemminkin liipannut, sekä lisännyt videota piristämään esimerkiksi veripisara- ja pokaaliemojit.

- Minut on nyt pakotettu sanomaan tämä. Olen siis meidän suhteen menkkamonsteri! Minulla on välillä teinin tunteet..., Elina alkaa kertoa.

- Aina! Ansku keskeyttää.

- Ei ole aina! Elina kinaa.

- Minulla ei vaikuta mitenkään, Ansku nauraa.

Täysin rajatonta meininkiä. Mutta juuri sellaista, joka voi tempaista toisen vähäksi aikaa mukaan pyörteeseen.

&n

sairasta

Vierailija
1885/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ellulla instassa jotain kaikki ei musta tykkää mut mun on pakko valita vapauteni -horoskooppijuttua...

Vierailija
1886/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu taas ihastunut.

Vierailija
1887/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ellulla instassa jotain kaikki ei musta tykkää mut mun on pakko valita vapauteni -horoskooppijuttua...

Nehän oli postattu jo eilen illalla. Try to keep up!

Vierailija
1888/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin elämää kuin päivystää jonkun ex-nyrkkeilijän instaa, toisin kuin sinulla ilmeisesti.

Vierailija
1889/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Ellu haluaa loppuelämäänsä vain seikkailla. En myöskään pidä häntä erityisen keskenkasvuisena 32-vuotiaana, ja ymmärrän  ettei vielä tuossa elämänvaiheessa tahdo siirtyä vain keski-ikäiseen mökkeilyhissutteluun. 

Vierailija
1890/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se ongelma, kun me ollaan aina alasti. Niin tosi kiva on kuvata täällä kotona, hän hekottelee Anskunkin purskahtaessa nauruun. 

Ja minä olen opettanut sinut olemaan alasti, Elina lisää.

Nukkumaan, Ansku selittää.

Samassa jaksossa he matkaavat Naantaliin, jossa Elina tapaa ensimmäistä kertaa Anskun perheen. Elina tunnustaa automatkalla olevansa vähän jännittynyt. Ansku kysyy, mikä häntä jännittää.

Et näytänks mä liian lesbolta, Elina heittää.

Sä olet, mitä olet, Ansku lohduttaa. 

Vierailu sujuu hyvin. He käyvät lenkillä ja ajamassa vesiskootterilla. Elina kehuu Anskun perhettä tosi kivaksi mutta myöntää, että päivä on ollut hänelle myös hieman raskas.

Mä oon vähän ujo tällaisissa jutuissa, hän tunnustaa.

Siis tapaat ensimmäistä kertaa seurustelukumppanisi perheen ja ota

Ei. Tämä sukupolvi aikuislapsia elää some Paltonin luolavertauksena. Ainoa todiste omasta elossa olosta on yleisön vastine omille päivityksille someen. Sairainta ikinä. 

Vierailija
1891/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se ongelma, kun me ollaan aina alasti. Niin tosi kiva on kuvata täällä kotona, hän hekottelee Anskunkin purskahtaessa nauruun. 

Ja minä olen opettanut sinut olemaan alasti, Elina lisää.

Nukkumaan, Ansku selittää.

Samassa jaksossa he matkaavat Naantaliin, jossa Elina tapaa ensimmäistä kertaa Anskun perheen. Elina tunnustaa automatkalla olevansa vähän jännittynyt. Ansku kysyy, mikä häntä jännittää.

Et näytänks mä liian lesbolta, Elina heittää.

Sä olet, mitä olet, Ansku lohduttaa. 

Vierailu sujuu hyvin. He käyvät lenkillä ja ajamassa vesiskootterilla. Elina kehuu Anskun perhettä tosi kivaksi mutta myöntää, että päivä on ollut hänelle myös hieman raskas.

Mä oon vähän ujo tällaisissa jutuissa, hän tunnustaa.

Siis tapaat ensi

Edit: *Platonin

Vierailija
1892/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Elinan ex Emmi oli vissiin aika syvällä kristalli-enkeli-healing-jooga -hengellisyydessä, Saara Aallon ja Meri-rakkaan skenessä. Emmi postaili koronakriittistä kamaa. Elina on koulutukseltaan lähihoitaja. Veikkaan että on ollut ihan syynsä sillä, miksi ero on tullut äkillisesti kesken koronavuotta 2020.

Vierailija
1893/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on näköjään saavuttanut lakipisteensä ja alkaa vähitellen hiipua. Jäljelle jää vain hullu spämmääjä. Vähän kuin Miki Liukkosen ketjussa aikanaan. Aluksi siinä oli luettavia viestejä, mutta kun aikaa kului jäljelle jäi vain sekopäät ja spämmääjät. Tässä ketjussa joku hullu spämmää noita vanhoja uutisia ja joku hikinen vanhapoika jankuttaa "lepso"-sanaa. Mitään uutta ei enää tule.

Just näin. Ja unohtui vielä,et Anskulle on saatava lapsi vaikka väkisin.

Vierailija
1894/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Ellu haluaa loppuelämäänsä vain seikkailla. En myöskään pidä häntä erityisen keskenkasvuisena 32-vuotiaana, ja ymmärrän  ettei vielä tuossa elämänvaiheessa tahdo siirtyä vain keski-ikäiseen mökkeilyhissutteluun. 

Mökillähän E nytkin hissuttelee? Miksi osti mökin, jos mökkeily ei kiinnosta?

Vierailija
1895/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin elämää kuin päivystää jonkun ex-nyrkkeilijän instaa, toisin kuin sinulla ilmeisesti.

Hulvaton kommentti teiltä Ellu- ja Ansku-vihaajilta, jotka täällä päivät pitkät suollatte vahingoiloisina kaikki ex-pariskunnan vanhat lehtijutut ja jokaikisen some-postauksen. Unohtamatta vanhoja verotietoja, eroilmoituksua molempien existä, jne. Nimeenomaan teillä ei sitä omaa elämää tunnu olevan, kun jokainen postaus on kopioitava tänne kauhistelujen kera.

Vierailija
1896/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vapaa-ajanasunnon omistaminen tarkoita sitä, etteikö voisi myös matkustella ja lomailla jossain muuallakin. Eikä mökillä tarvitse myöskään hissutella.

Vierailija
1897/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelailin tänään mäessä ku lasketeltiin et täällä me vaan vieläkin yhessä seikkaillaan ja mennään melkeen kahen ja puolen vuoden jälkeen. Mun seurustelu ennätys alkaa paukkua ja mulla ei oo jalka oven välissä, enkä oo suunnitellu pakoa! Elina vitsailee kuvatekstissä.

Ylpein oon myös mun tulevasta vaimosta, vaik hän mul hirveet kilarit aamulla yhtäkkiä vetikin, kun olin kuulemma taaaas jättänyt hammasharjan pöydälle väärinpäin, mistä hän näkee aivan punasta, Ellu paljastaa.

Hetken päästä sitä naurettiin et pikkuketulla meni pata jumiin ja sit lähettiin pilke silmäkulmassa päivän touhuihin.

No tästähän ei sitten kauaa mennyt kun E sulki oven takanaan.

Vierailija
1898/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on näköjään saavuttanut lakipisteensä ja alkaa vähitellen hiipua. Jäljelle jää vain hullu spämmääjä. Vähän kuin Miki Liukkosen ketjussa aikanaan. Aluksi siinä oli luettavia viestejä, mutta kun aikaa kului jäljelle jäi vain sekopäät ja spämmääjät. Tässä ketjussa joku hullu spämmää noita vanhoja uutisia ja joku hikinen vanhapoika jankuttaa "lepso"-sanaa. Mitään uutta ei enää tule.

Just näin. Ja unohtui vielä,et Anskulle on saatava lapsi vaikka väkisin.

Eikös se lapsi vielä tuossa viime hetkillä olisi aivan upea uutinen.

Kyllä se joku sälli vielä Anskulle laittaa eturessun tavaraa täytyy. Elinan kanssa ollessa on varmasti luopunut säännöllisesti ehkäisystä, eihän ne hormonit ole hyväksi. Varsinkin jo meinaa esi-vaidevuodet jo puskea päälle.

Siinä voi sitten yllättäen käydä kiusaus liian kovaksi saada aitoa tavaraa, vaikka illan vieton päätteeksi. Taikka Elinan ja itsensä yhteisellä mökillä jäähyväyssaunoista yksinään nauttiessa. Tulee joku karvainen moottorikelkkailija nakuttelemaan ikkunaan, että oliskos täällä mitään millä saisi minun koneeni käyntiin ja Anskulle syttyy sellainen viekas pilke silmiin. .

Vierailija
1899/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti e pysyy jatkossa sinkkuna... Toi uusin postaus, jossa vetoaa vapauden kaipuuseensa ja "vaikea kuunnella itseään kun yhteiskunta yrittää määritellä miten kuuluu elää".

Nyt on puurot ja vellit sekaisin hällä, vai yhteiskunnan odotusten takiako niitä kosintoja harrastaa ja kihlasormuksia ostelee. 

Seisoisi nyt tekojensa takana eikä verhoais käytöstään planeettojen asentoon  ja yhteiskuntaan.

Vierailija
1900/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku tietää millä alueella möksä on, että osataan seurata myyntiä?