Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1861/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön asunto taitaa olla vuokrakämppä.

Mökki ostettu lainarahalla.

Vierailija
1862/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on se ongelma, kun me ollaan aina alasti. Niin tosi kiva on kuvata täällä kotona, hän hekottelee Anskunkin purskahtaessa nauruun. 

Ja minä olen opettanut sinut olemaan alasti, Elina lisää.

Nukkumaan, Ansku selittää.

Samassa jaksossa he matkaavat Naantaliin, jossa Elina tapaa ensimmäistä kertaa Anskun perheen. Elina tunnustaa automatkalla olevansa vähän jännittynyt. Ansku kysyy, mikä häntä jännittää.

Et näytänks mä liian lesbolta, Elina heittää.

Sä olet, mitä olet, Ansku lohduttaa. 

Vierailu sujuu hyvin. He käyvät lenkillä ja ajamassa vesiskootterilla. Elina kehuu Anskun perhettä tosi kivaksi mutta myöntää, että päivä on ollut hänelle myös hieman raskas.

Mä oon vähän ujo tällaisissa jutuissa, hän tunnustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina julkaisi Instagramissa joulukuussa ihastuttavan otoksen, jossa pariskunta poseerasi sylikkäin uima-altaassa yläosattomissa. Julkaisu poistettiin sittemmin Instagramin toimesta, ja sosiaalinen media syytti Elinaa seksin myymisestä. 

Vierailija
1864/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina kertoi eilen Instagram-sivunsa vuorokauden näkyvissä tarinoissa, että pariskunta vietti varsinaista yllättävää juhlapäivää.

- Tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu päivä, Elina juttelee videolla.

- Tänään oli päivä, kun meillä alkoi menkat samaan aikaan! hän iloitsee.

Videon päälle hän on tarkentanut tekstimuodossa, että läheltä on aiemminkin liipannut, sekä lisännyt videota piristämään esimerkiksi veripisara- ja pokaaliemojit.

- Minut on nyt pakotettu sanomaan tämä. Olen siis meidän suhteen menkkamonsteri! Minulla on välillä teinin tunteet..., Elina alkaa kertoa.

- Aina! Ansku keskeyttää.

- Ei ole aina! Elina kinaa.

- Minulla ei vaikuta mitenkään, Ansku nauraa.

Vierailija
1865/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että Elina väsyi siihen että Ansku on paljon sairaana eikä pysty seikkailemaan maailmalla. Ei vaikuta tyypiltä jolle riittää mökkeily kotimaassa ja koiran ulkoilutus.

Vierailija
1866/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- LEPAKKOLIITO, Elina kirjoittaa videon alle lepakkoemojin kanssa.

- Kiitos Ansku parhaasta synttärilahjasta. Sain myös kuvaajan hyppyyn mukaan ja matka 4km alas tuli tallennettua, hän iloitsee.

- Melkein minuutti vapaapudotusta ja vauhtia reilusti yli 200km/h, ei ihme et posket vähä lepatti, sporttinen ex-nyrkkeilijä murjaisee.

Vierailija
1867/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Elina julkaisi Anskusta kauniin videon, jonka lopuksi tanssinopettaja lähettää kameralle lentosuukkoja.

- Pikkulespo kauniina heti aamusta, Elina kirjoittaa.

"Pikkulespo" on selvästi Elinan hellittelynimi rakkalleen, sen verran useasti hän on rakastaan tuolla nimellä kutsunut sosiaalisessa mediassaan.

Vierailija
1868/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mä olen kyllä niin onnekas, et välil pakko nipistää, et onks tää kaikki totta. Elämä on ollut mulle niin hyvä viimeisen puolentoista vuoden aikana, ja sit se vielä toi mut yhteen yhden kilteimmän, ihanimman, rakastavan ja seikkailunhaluisen jumalattaren kanssa, ex-nyrkkeilijä ylistää.

- Ansku oli järkänny mulle yllärisyndet mun ihanien ystävien kanssa ja oli niin upea ilta. Yllätyksiä oli toki koko viikonloppu täynnä, ja mun sydän pakahtuu kaikesta tästä rakkaudesta, jota oon saanut vastaanottaa.

- Ellu on rakastava, herkkä, seikkailija, tunteellinen, huolehtiva ja maailman hauskin tyyppi, joka saa mut aina hymyileen, tanssinopettaja hehkuttaa.

Vierailija
1869/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina kertoi eilen Instagram-sivunsa vuorokauden näkyvissä tarinoissa, että pariskunta vietti varsinaista yllättävää juhlapäivää.

- Tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu päivä, Elina juttelee videolla.

- Tänään oli päivä, kun meillä alkoi menkat samaan aikaan! hän iloitsee.

Videon päälle hän on tarkentanut tekstimuodossa, että läheltä on aiemminkin liipannut, sekä lisännyt videota piristämään esimerkiksi veripisara- ja pokaaliemojit.

- Minut on nyt pakotettu sanomaan tämä. Olen siis meidän suhteen menkkamonsteri! Minulla on välillä teinin tunteet..., Elina alkaa kertoa.

- Aina! Ansku keskeyttää.

- Ei ole aina! Elina kinaa.

- Minulla ei vaikuta mitenkään, Ansku nauraa.

Niin kuvottavaa.

Tämä nyrkkeilijähän näistä on aiemminkin ollut suhteissa tuuliviirinä, edellinen nainen oli joku yh-äiti jonka myös jätti kun elämä kävi liian tylsäksi. Hällä varmasti parisuhteen kesto on aina se max 3v.

Aivan turhia julkkiksia molemmat, toivottavasti painuisivat nyt maan alle ja tekevät ihan vaan privana uusissa suhteissaan mitä lystäävät.

Sille tanssijalle toivon miestä ja tasapainoista elämää jatkossa. Kannattaisi senkin puolesta jos perhettä mielii perustaa.

Vierailija
1870/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskulla oli tapana lisätä rakkaastaan lukuisia kuvia Instagramiin, mutta nyt niitä ei siellä enää ole.

Ilmeinen syy löytyy Itä-Uudenmaan käräjäoikeudesta: Ansku on jättänyt miehensä kanssa yhteisen avioerohakemuksen 20.9.2019.

Lähipiirin mukaan Anskun lämpimät välit erääseen muusikko-näyttelijään aiheuttivat välirikon.

Vierailija
1871/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös somekäytös aiheutti eripuraa? Ellu laittaa kaiken someen, ja ehkä vähän kiusallaankin leveilee Susanin ja hänen reissuista. Käyttäytyy rajattomasti. Kettuilee kumppanin käytöksestä, kun tämä toppuuttelee tai on se järjen ääni. Ansku tykkää muutenkin yksityisemmästä menosta? Ellu vähän koukussa julkisuuteen? 

Vierailija
1872/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanaa naistenpäivää lepoluolan nartuilta! Annettiin eilen turvallinen ja rakastava koti 3-v rescuekoira Maggielle, joka pääsi frendini Oona Kivelän mukaan Espanjasta suoraan Töölön kermaan.

Öö. Miksi postailet näitä? Kaikki tietää heillä olevan rescue-koira. Vanha juttu jo.

Tässä ketjussa tykätään enemmän uudesta informaatiosta. Tuoreista päivityksistä.

Nuo muutkin sinun postaamat some-päivitykset on mennyttä aikaa. Kaikki Anskua ja Ellia seuranneet on ne jo nähneet aikanaan. Ja he, jotka eivät ole, voivat käydä niitä lukemassa itsekin.

Outoa, että haluat muistella vanhoja rakkauspostauksia juuri nyt kun pari on eronnut. Teetkö surutyötä vai mistä tämä sinun memory lane -postausvimma johtuu?

Ehkä sun kannattaisi käydä välillä vaikka ulkona kävelyllä, siellä on nätti ilma ja tänään voi nähdä myös helmiäispilviä. 

Ei kannata velloa siellä Ellun vanhoissa some-postsuksissa. Ei se sun oloa helpota.

Ja jos oot Elluun noin totaalisen koukussa, rohkeasti vaan slaidausta sinne deeämmään.

Vierailija
1873/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun emme enää saa kuulla heidän synkronoidusta kuukautiskierrosta

Vierailija
1874/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

anskulla oli eväät hyvään normaaliin onnelliseen perhe-elämään

valitsi lepsouden ja eron

Vierailija
1875/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Sille tanssijalle toivon miestä ja tasapainoista elämää jatkossa. Kannattaisi senkin puolesta jos perhettä mielii perustaa.

Toivottavasti saat haettua apua tähän pakkomielteeseesi. Ei ole enää normaalia käytöstä.

Vierailija
1876/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on näköjään saavuttanut lakipisteensä ja alkaa vähitellen hiipua. Jäljelle jää vain hullu spämmääjä. Vähän kuin Miki Liukkosen ketjussa aikanaan. Aluksi siinä oli luettavia viestejä, mutta kun aikaa kului jäljelle jäi vain sekopäät ja spämmääjät. Tässä ketjussa joku hullu spämmää noita vanhoja uutisia ja joku hikinen vanhapoika jankuttaa "lepso"-sanaa. Mitään uutta ei enää tule.

Vierailija
1877/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anskulla oli eväät hyvään normaaliin onnelliseen perhe-elämään

valitsi lepsouden ja eron

Nyt kannattaa soittaa jo satakakstoista, lepsottelija. Ja mars äidinkielen tunnille! Aikuislukioonkin voi vielä hakea.

Vierailija
1878/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on näköjään saavuttanut lakipisteensä ja alkaa vähitellen hiipua. Jäljelle jää vain hullu spämmääjä. Vähän kuin Miki Liukkosen ketjussa aikanaan. Aluksi siinä oli luettavia viestejä, mutta kun aikaa kului jäljelle jäi vain sekopäät ja spämmääjät. Tässä ketjussa joku hullu spämmää noita vanhoja uutisia ja joku hikinen vanhapoika jankuttaa "lepso"-sanaa. Mitään uutta ei enää tule.

Siltä vaikuttaa. Sama kaava toistui myös Janne Puhakan ketjussa. 

Vierailija
1879/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen viralliset lepsot

Vierailija
1880/2648 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se ongelma, kun me ollaan aina alasti. Niin tosi kiva on kuvata täällä kotona, hän hekottelee Anskunkin purskahtaessa nauruun. 

Ja minä olen opettanut sinut olemaan alasti, Elina lisää.

Nukkumaan, Ansku selittää.

Samassa jaksossa he matkaavat Naantaliin, jossa Elina tapaa ensimmäistä kertaa Anskun perheen. Elina tunnustaa automatkalla olevansa vähän jännittynyt. Ansku kysyy, mikä häntä jännittää.

Et näytänks mä liian lesbolta, Elina heittää.

Sä olet, mitä olet, Ansku lohduttaa. 

Vierailu sujuu hyvin. He käyvät lenkillä ja ajamassa vesiskootterilla. Elina kehuu Anskun perhettä tosi kivaksi mutta myöntää, että päivä on ollut hänelle myös hieman raskas.

Mä oon vähän ujo tällaisissa jutuissa, hän tunnustaa.

Siis tapaat ensimmäistä kertaa seurustelukumppanisi perheen ja otat televisiokamerat mukaan tapaamiseen?

Eikö noille ole mikään yksityistä?