Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä väittämiä täällä. Itse olen pitkähiuksinen ja ns. naisellisen näköinen bi-nainen. Sanoisin, että tykkään naisista enemmän kuin miehistä. En silti ikinä voisi tuntea vetoa Elluun, itseäni kiehtoo enemmän Anskun näköiset naiselliset tai jopa aavistuksen tyttömäiset naiset.
Sama. Tykkään naisista juuri sen vuoksi että ovat _naisellisia_. En ymmärrä lainkaan tuota miesnaisten fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ellu kuvasi ja puhui hiljattain jossain Sri Lanka -päivityksessään lepakoista, totesi että niitä on täällä muitakin kuin minä ja Elisa. Eli onko uusi tyttis matkakumppanina?
elisa?
Vierailija kirjoitti:
Ellu ilmoittaa, että viikko on vielä jäjellä Sri Lankan reissua, että ei ole ainakaan kiire kotiin.
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa. Pääomatuloja nyrkkeilijälle ei kertynyt, ja palautuksia hän sai 12 euroa.'
ehkä on saanut säästettyä?
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämå on? Jotain tosi-tv white trash?
Elina Gustafsson ja Ansku Bergström
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ellu kuvasi ja puhui hiljattain jossain Sri Lanka -päivityksessään lepakoista, totesi että niitä on täällä muitakin kuin minä ja Elisa. Eli onko uusi tyttis matkakumppanina?
elisa?
Joo, joogastudion omistaja Helsingistä, instaosoite elisakuuttilayoga. Tuolla yhdessä kulkevat. Tosin vanhoja tuttuja, mutta naisiin päin molemmat.
Niin. En tiedä miksi, mutta mä tykkään tuosta (mies-nais-) tyylistä ihan valtavasti 😍
suhteeni on kestänyt onnellisena sen saman ajan kuin nyt näillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu ilmoittaa, että viikko on vielä jäjellä Sri Lankan reissua, että ei ole ainakaan kiire kotiin.
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa. Pääomatuloja nyrkkeilijälle ei kertynyt, ja palautuksia hän sai 12 euroa.'
ehkä on saanut säästettyä?
Tai ehkä pikemminkin tienattua sen jälkeen. Vuonna 2020 Ellu oli vielä nyrkkeilijä. Surkeat tulot ainakin naisurheilijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elisa?
Joo, joogastudion omistaja Helsingistä, instaosoite elisakuuttilayoga. Tuolla yhdessä kulkevat. Tosin vanhoja tuttuja, mutta naisiin päin molemmat.
Eikös nämä ole kamuja olleet jo pidemmän aikaa. En vetäisi johtopäätöksiä.
Susani Mahaduran kanssa tosi läheistä menoa loppusyksystä. Sen reissun jälkeen ei Anskun kanssa päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättyneitä ovat _____. Tuo Ansku ei ole edes lesbo.
Ansku on bi. Etkö ymmärrä, mitä se tarkoittaa? Ei tarvitse olla lesbo ollakseen naisten välisessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Susani Mahaduran kanssa tosi läheistä menoa loppusyksystä. Sen reissun jälkeen ei Anskun kanssa päivityksiä.
onko seki lepso
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämå on? Jotain tosi-tv white trash?
NImenomaan
ois kyllä noloa hehkuttaa lepsosuhdetta julkisuudessa tähän tyylin jos tuleeki ero
terkkuja mun surffauksen neitsytmatkalta 😂🏄🏽 täällä ollaan oltu ihan surffigeenä kuusi päivää ja tän päivän plussat ja miinukset olkaa hyvät:
+sain pienemmän laudan ja tykkäsin työskennellä hänen kanssaan kommelluksista huolimatta
+ sain ainakin 5 omaa aaltoa (ilman et koutsi @r_o_s_h_e_d_l_y työnsi vauhtia)
+ ekat 3 aaltoa oli hyvät ajoitukset aaltoihin ja oli kiva surffata, mutta näistä ei saatu todistusaineistoa 🎥
+ sain _taas_ hiekanjyvän silmääni turtle rollin (pyörähdetään ison aallon tullessa laudan kanssa veden alle ja aalto pyyhkäsee yli ja pyörähdetään takaisin pintaan) aikana, mutta se löysi onnellisesti tiensä ulos itsenäisesti! 😂👏
+&- sain ekaa kertaa tietää miltä tuntuu nose diveta😂 pienempi lauta luonnollisesti tekee sen helpommaksi eli lauta painuu aallon tullessa veden alle ja meitsi syöksyy pää edellä täysillä veteen ja aallon pyörteisiin nenä ja aivot täynnä vettä🤠🌊
- toisen nose diven jälkeen sain ekaa kertaa toisen laudan päähäni ja jäin sen alle. onneksi mul on kova pää ja tuskin tulee edes mustelmaa 🏄🏽💥
+++ mulla on ollut mahtavia opettajia täällä ja heille kuuluu iso kiitos 🥰 @surfnlanka @thushan_jeewantha @r_o_s_h_e_d_l_y
++viikko on vielä jäljellä ja katsotaan jos lähtisin sisämaahan jossain välissä vähän seikkailemaan🥰
SURFFI: ootko testannu, haluisitko? 🤠🏄🏽
1 t
ellu surffaa sri lankassa
ansku yksin mökillä
harva tuore kihlapari aikaansa näin viettää?
Ellu ois möksmöks jos joutuis ite koiran kanssa olla 247 anskun reissatessa
Jalkapallojohtajista HJK:n toimitusjohtaja Aki Riihilahti sai verotettavia tuloja 205 000 euroa.
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonille kertyi vuonna 2020 ansiotuloja 800 euroa.
jos nyt mietitään kumpi löysi vakaamman ja turvallisemman puolison ohjelmasta
ja mökillä uusi 5000 eur takkakin
En usko että on mikään uusi tyttöysytävå tuolla reissukaverina,mutta silti on varmasti eronnut. Eronneena just postailee kuitenkin muiden naisten kanssa kuvia herkemmin ja hakee jtn validaatioita suoraan eron jlkn, näin universaalina some ilmiönä.
Ja toisekseen, Susanin mies on todella feminiininen tossukka, että ehkä onkin haksahtanut Elluun.
Mutta todella v mäistä Anskulle. Hyvä jos Ansku saa koiran ja mökin molemmat, niin tuo tyhjäpää voi painaa menemään ilman vastuita
Ihmeellisiä väittämiä täällä. Itse olen pitkähiuksinen ja ns. naisellisen näköinen bi-nainen. Sanoisin, että tykkään naisista enemmän kuin miehistä. En silti ikinä voisi tuntea vetoa Elluun, itseäni kiehtoo enemmän Anskun näköiset naiselliset tai jopa aavistuksen tyttömäiset naiset.