Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Miehet ei kestä naisen vaihdevuosia. Ei sytytä enää ja kestetä vaivoja valittavaa puolisoa. Tällä macho naisella tuskin on edes kuukautisia.
Jos ovat eronneet, niin en oikeasti usko enää rakkauteen. Olen haikeana seurannut heidän täydelliseltä vaikuttavaa elämäänsä, että kunpa minäkin... ihana mökki, ihana koira, ihania reissuja jne. Miten kaikki voisi niin äkkiä muuttua?
mikään ei ole surullisempaa kuin vanha lapseton lepso
käy hieman sääliksi tuo ansku
aivopestiin lepsoksi
nyt biologinen kello sammunut
ei miestä ei naista ei lasta ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat eronneet, niin en oikeasti usko enää rakkauteen. Olen haikeana seurannut heidän täydelliseltä vaikuttavaa elämäänsä, että kunpa minäkin... ihana mökki, ihana koira, ihania reissuja jne. Miten kaikki voisi niin äkkiä muuttua?
kaikki mikä näyttää somessa liian täydelliseltä, harvoin on totta
anskukin melko iäkäs, paitsi tanssii tätien kanssa jos sellainen olisi
Vierailija kirjoitti:
anskukin melko iäkäs, paitsi tanssii tätien kanssa jos sellainen olisi
Ansku ja Kiira yhteen - ne on molemmat nättejä. Ellu voi hakea jonkun buldogin näköisen tappelulepson rekkaparkista. Ellu pois nättien tyttöjen kimpusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu on todella pelottava ja vastenmielinen. Selkeästi Ansku ollut hänen pikku alamainen ja seksilelu. Niinkuin itsekin kutsui pikku lespoksi.🤢
Tuo pikku lespo oli jotakin niin kuvottavaa, alentavaa ja häpäisevää, etten voi ymmärtää että A jäi katselemaan tuota elukkaa.
Siis mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu on todella pelottava ja vastenmielinen. Selkeästi Ansku ollut hänen pikku alamainen ja seksilelu. Niinkuin itsekin kutsui pikku lespoksi.🤢
Tuo pikku lespo oli jotakin niin kuvottavaa, alentavaa ja häpäisevää, etten voi ymmärtää että A jäi katselemaan tuota elukkaa.
Siis mistä tässä on kyse?
Ilmeisesti monesta (heterosta) tuo oli alentava ja loukkaava solvaus 🤔 E:n mielestä ehkä söpö heitto.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kestä naisen vaihdevuosia. Ei sytytä enää ja kestetä vaivoja valittavaa puolisoa. Tällä macho naisella tuskin on edes kuukautisia.
Kyllä on törkeetä Elinalta jättää Ansku vaihdevuosien takia. Mutta aikajanallisesti sopii siihen että siitä lähtien mennyt huonommin. Ja toi E on kyllä nii epäkypsä ja vastuuton että toistamiseen kosii naista, mutta ei vie loppuun asti asiaa, vaan sit alkaakin taas vapaana heiluminen kiinnostaa. Niin lapsellinen tyyppi
Mahaduran anoppi on Baba Lybeck....
Minusta tuntuu, että Ellu ei kestä, jos puoliso tuo esiin että tarvitsee tukea( sairaus).
Minä ja mun vapaus ja sitä ei loukata tai lähden menee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Ellu ei kestä, jos puoliso tuo esiin että tarvitsee tukea( sairaus).
Niimpä. Voi olla vähän narsistinen tuo Ellu, tai muuten jäänyt tosi lapselliseksi ja itsekeskeiseksi. Häntä pitää kyllä paapoa, mutta itse ei pysty seisomaan kumppanin rinnalla pitkäjänteisesti. Yksilöurheilijoilla usein hyvin itsekeskeinen ajatusmaailma. Kyllä käy sääliksi Anskua..
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä olla sitten väkisin ihmisen kanssa, jos halut menee noin paljon ristiin? Ansku ehkä ajatteli, että suhde on loppuelämän, mutta Elina huomasi haluavansa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä olla sitten väkisin ihmisen kanssa, jos halut menee noin paljon ristiin? Ansku ehkä ajatteli, että suhde on loppuelämän, mutta Elina huomasi haluavansa jotain muuta.
Elina taitaa aika usein huomata haluavansa *jotakin muuta* - noin ylipäätään 😂😂😂
Ei muuta kuin onnea Ellun uudelle suhteelle. Tuollaisen epävakaan ihmisen kanssa, joka elää vieläkin jotain teinivaihettaan ja haluaa vain lomailla ja saada elämyksiä, ei arki varmaankaan käy tylsäksi ja siinä toinen puolisko voi vain odottaa että milloin sama kuvio toistuu. Ellu elää elämäänsä koko ajan somessa vaikka siinä kirjassaan vakuutteli että on oppinut sen edellisestä suhteesta että ei enää elä ihmissuhteita julkisuudessa. Oikea säheltäjä.
:O