Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Ellu ei kestä, jos puoliso tuo esiin että tarvitsee tukea( sairaus).
Minä ja mun vapaus ja sitä ei loukata tai lähden menee.
Pitääkö sitä olla sitten väkisin ihmisen kanssa, jos halut menee noin paljon ristiin? Ansku ehkä ajatteli, että suhde on loppuelämän, mutta Elina huomasi haluavansa jotain muuta.
No jos asia nyt olisi sitten noin kuin on kuvattu, niin silloin voisi kysyä, että pitääkö olla parisuhteessa, jos ei kykene vastavuoroisuuteen ja sitoutumaan.
Voi Anskua. Kärsii esivaihdevuosista rajusti, mutta kumppanista ei ole tukemaan. Päinvastoin, lähtee karkuun kaikenmaailman reissuille koska haluaa elää ja toteuttaa unelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Ellu ei kestä, jos puoliso tuo esiin että tarvitsee tukea( sairaus).
Minä ja mun vapaus ja sitä ei loukata tai lähden menee.
Vahvat n-vibat tällaisesta toiminnasta.
Narsisti tuo Elina, etenkin se edellinen ero mukaanlukien että discard tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tai muuten vain itsekäs kuten helposti yksilölaleja harrastavat voi olla. Mutta ei sekään selitä tuota toistuvaa käutösmallia
Annetaan ihmisen olla.
Tottakai huippu-urheilijalla täytyy olla jotain erityistä, olkoon vaikka ADHD, mikä ajaa pelottomuuteen ja rankkaan harrastuneisuuteen.
Jos sitten samojen piirteiden takia ihmissuhteet eivät mene täydelliseen napakymppiin niin - annetaan olla.
Haalitaan muiden ihmisten sukusolujen avulla lapsia ja sitten erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos on tullut ero, olivat upea pari. Mutta Ellun ADHD-tyyppinen luonne on kyllä varmasti raskasta seurata vierestä. Toisaalta taas Anskun viimeaikainen sairastaminen ja jonkinlainen huumorintajuttomuus voi olla vastaavasti raskasta. Vaikka vastakohdat täydentää toisiaan, niin ovatko vaan liian erilaisia..?
Uskon, että ovat. Olen itse kokenut miehen, joka oli tosikko, alkoi moralisoimaan kertomiani vitsejä
Itse olen kokenut monta naista, jotka ovat olleet tosikkoja ja alkaneet moralisoimaan kertomiani vitsejä. Todella raskasta, etenkin kun minua avomielisempää ja suvaitsevaisempaa ihmistä saa etsimällä etsiä.
Minusta Ellu kuvasi ja puhui hiljattain jossain Sri Lanka -päivityksessään lepakoista, totesi että niitä on täällä muitakin kuin minä ja Elisa. Eli onko uusi tyttis matkakumppanina?
Ehkä mökkilaina ja vastuut ei sovi Ellulle. Hänhän on sanonut itse, ettei ole pystynyt aiemmissa suhteissa kuitenkaan kunnolla sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ellu kuvasi ja puhui hiljattain jossain Sri Lanka -päivityksessään lepakoista, totesi että niitä on täällä muitakin kuin minä ja Elisa. Eli onko uusi tyttis matkakumppanina?
Mietin tätä samaa!
Kumpihan saa koiran, tuntuu olevan kovin rakas molemmille. Samoin vastikään hankittu mökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä samaa!
Kumpihan saa koiran, tuntuu olevan kovin rakas molemmille. Samoin vastikään hankittu mökki.
Veikkaan koiralle yhteishuoltajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä samaa!
Veikkaan koiralle yhteishuoltajuutta.
Koira Anskulle. Tuo tuuliviiri ei jaksa kotona olla koskaan. Koira olisi jatkuvasti hoidossa jossain.
Ellu ilmoittaa, että viikko on vielä jäjellä Sri Lankan reissua, että ei ole ainakaan kiire kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Haalitaan muiden ihmisten sukusolujen avulla lapsia ja sitten erotaan.
Ei näillä ole mitään lapsia haalittuna.
Ei me voida tietää mitä heidän suhteeseen kuuluu. Ehkä Ansku pisti Elinan pellolle tai toisin päin. Tai eivät ole eronneet. Elina on menevä tyyppi. Harrastaa koko ajan jotakin tai on joku projekti päällä. Tämmöisiä ihmisiä on paljon.
Jotain tuossa on nyt meneillään.
Jotenkin tuntuu, että jos ero tulee, Ellu ei voi olla jotenkin avautumatta asiasta. On ehkä sen verran koukussa julkisuuteen.
Eiköhän tässä käy samoin kuin aiemmissakin eroissa, Ellu hehkuttaa uutta rakkauttaan kaikkialla ja Ansku kertoo julkisuuteen, että yllätyksenä tuli Ellun touhut hänelle. Ellu on aika sika, eron olisi voinut hoitaa taas toisinkin kuin häipymällä jouluksi ja uudeksi vuodeksi samantien uuden naisen mukaan.
Elina haluaa seikkailukaverin, ei mitenkään huonovointista ihmistä joka haittaa seikkailuja. Heti loppuu rakkaus.
Keitä nämå on? Jotain tosi-tv white trash?
Pitää muistaa että Elina oli ammattinyrkkeilijä. Saanut varmaan päähänkin sellaisia tällejä, jottei ihmekään, että on nyt tuollainen luonteeltaan.