Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Koiran puolesta harmittaa, että lauma hajosi. Mäkkyrä luultavasti Ellun seurassa odottaa valmiustilassa milloin Ansku tulee ja saadaan oma pieni perhe kasaan. Ja Anskun hoitovuoroilla taas odottaa milloin Ellu saapuu, jotta kaikki koossa ja niin kuin ennenkin. Eli koira on jatkuvasti sellaisessa odotustilassa, kun oli tottunut kolmihenkiseen ydinlaumaan. Tottuu kyllä ajan kanssa, mutta silti tunnen myötätuntoa Mäkkyrää kohtaan, jota varmaan uusi tilanne vähän stressaa.
Olisiko syynä se Anskun terveyskriisi, joka osui samaan aikaan Ellun paluuseen pyöräreissulta. Ellu palannut fyysisesti väsyneenä reissusta, ja Ansku ei ole ollut oma itsensä esivaihdevuosien aiheuttaman tilanteen takia (kuten itse kuvaili). Tullut siinä kriisi, riita, jonka yli ei ole päästy.
Vierailija kirjoitti:
Koiran puolesta harmittaa, että lauma hajosi. Mäkkyrä luultavasti Ellun seurassa odottaa valmiustilassa milloin Ansku tulee ja saadaan oma pieni perhe kasaan. Ja Anskun hoitovuoroilla taas odottaa milloin Ellu saapuu, jotta kaikki koossa ja niin kuin ennenkin. Eli koira on jatkuvasti sellaisessa odotustilassa, kun oli tottunut kolmihenkiseen ydinlaumaan. Tottuu kyllä ajan kanssa, mutta silti tunnen myötätuntoa Mäkkyrää kohtaan, jota varmaan uusi tilanne vähän stressaa.
ja hammasharja+deodoranttikin
Vierailija kirjoitti:
Minähän en pääse ikinä eläkkeelle mutta sinä olet luvannut kustantaa minun eläkepäiväni, Elina sanoo virnistäen.
Anna-Liisa nyökkää.
Minä olen säästeliäs ja olen säästänyt eläkepäiviin.
Ja kun toinen alkaa toppuutella ja kaiken hurvittelun keskellä muistuttaa säästämisestäkin, on hän muuttunut tylsäksi ja on aika vaihtaa maisemaa.
Ihan sama juttu Emmin jälkeen. Hurja draivi ja hehkutus miten elämä nyt on vihdoinkin ihanaa ja uusi aikakausi alkamassa, samalla kun toinen jää yksin keräilemään palasiaan.
Tekisi mieli sanoa Ellusta aika ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako on naurunasia, että joku ajattelee myös koiran fiiliksiä muuttuneesta perhetilsnteesta?
ikä ero
rahan käyttö tottumukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako on naurunasia, että joku ajattelee myös koiran fiiliksiä muuttuneesta perhetilsnteesta?
No on se kieltämättä vähän. Näin henkeen ja vereen koiraihmisenä, joka on kotihoitanut ja sijoittanut eteenpäin lukemattomia koiria. Se selviää takuulla paremmin kuin Ansku, jää sitten kummalle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/k_trim/p/C_azpo8tDG-/?img_index=1
onkohan ansu kateellinen
miksi olis? Ai lapsen takia? Työntäkää jo noi teidän lapsijutut johonki mihin ei päivä paista
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syynä se Anskun terveyskriisi, joka osui samaan aikaan Ellun paluuseen pyöräreissulta. Ellu palannut fyysisesti väsyneenä reissusta, ja Ansku ei ole ollut oma itsensä esivaihdevuosien aiheuttaman tilanteen takia (kuten itse kuvaili). Tullut siinä kriisi, riita, jonka yli ei ole päästy.
Täytyy sanoa, että itse en tuon takia eroaisi, jos on yhteiset velatkin. Kyllä se vaatisi jotain isompaa kriisiä, esim. pettäminen ja väkivalta. Toki en vuosikausia jaksaisi riidantäytteistä ja ahdistavaa suhdettakaan, mutta epäilen, että heillä olisi ollut näin pitkään ongelmia, kun on juuri firmakin perustettu...
Jompi kumpi on pettänyt.
Mä en nyt iha ymmärrä, et ku aina ohjeistetaan eroomaan, jos esim. joku toine alkaa kiinnostaa tai jos vaa huomaa ettei haluu jatkaa. Et rehdisti vaa homma poikki. Mut sitku nii tekee ni ei oo hyvä sekää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että itse en tuon takia eroaisi, jos on yhteiset velatkin. Kyllä se vaatisi jotain isompaa kriisiä, esim. pettäminen ja väkivalta. Toki en vuosikausia jaksaisi riidantäytteistä ja ahdistavaa suhdettakaan, mutta epäilen, että heillä olisi ollut näin pitkään ongelmia, kun on juuri firmakin perustettu...
Jompi kumpi on pettänyt.
Tai ehkä riita on kärjistänyt sen, että ovat erilaisia. Kyllä sekin olisi iso asia, jos huomaa, että itsellä suuria murheita esim. terveyden kanssa ja toisella ei ole mitään kykyä myötäelää tilanteessa. Kyllä sitä aika yksin suhteessa silloin on.
Tämä siis esimerkkinä, mikä tilanne voisi olla. Toki spekulaatiota.
Elina Gustafsson, 26 nyrkkeilijä, hallitseva Euroopan mestari, koulutukseltaan lähihoitaja
Asuu: Tampereella
Seurustelee: Emmi Asikaisen kanssa
Harrastaa: joogaa, jos ehtii ja rakastaa pitkiä kävelyjä rantakallioilla kumppaninsa kanssa.
Unelmoi: Olympia-kullasta ja siitä, että voisi joskus asua jossain lämpimässä vuorten juurella
Lähihoitajan työstä maksetaan vaativuusryhmä 3:n mukaista palkkaa, joka on vähintään:
1.6.2023 lukien: VR 3 pääkaupunkiseudulla 2276,11 €
1.6.2023 lukien: VR 3 muualla Suomessa 2218,79 €
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt iha ymmärrä, et ku aina ohjeistetaan eroomaan, jos esim. joku toine alkaa kiinnostaa tai jos vaa huomaa ettei haluu jatkaa. Et rehdisti vaa homma poikki. Mut sitku nii tekee ni ei oo hyvä sekää..
Juu mieluummin homma poikki kuin kaksoiselämä. Mutta jos aina aloittaa vuosisadan rakkaustarinan vannoen ikuista uskollisuuttaan, kunnes parin-kolmen vuoden kuluttua alkaa muut asiat kiinnostaa, menee ihmisillä leikkimisen puolelle. Silloin on aika jättää suhteet sikseen ja hieman tutkiskella itseään.
Onko nyrkit pysyny ellulla omalla puolella. Vastenmielinen äijä.
iskut päähän ei tee kellekään hyvää
Rakastan myös tätä seikkailua. Vihdoin on pikkulesbo kainalossa ja nukuttiin taas kuin iilimadot konsanaan. Toki neiti A herää välillä hiestä märkänä, kun minä käyn kuumana 24/7, Gustafsson kirjoittaa kuvien yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä sellaisissa suhteissa, kun asutaan vuokralla jossain kerrostalokaksiossa eikä ole mitään yhteistä. Sitten kannattaakin pistää ajoissa poikki. Jos taas on yhteiset asunnot, mökit, firmat ja niiden velat, niin ei sitä kannata heti erota, kun vähän tuntuu nihkeältä. Toki, jos muut ihmiset alkaa kiinnostaa "siinä mielessä", niin ollaan väärässä suhteessa ja kannattaa lähteä ennen kuin pettää.
- welcome to lepoluola. mehän ei siis olla vielä asuttu yhdessä, mut nyt ollaan viimein roudattu kamat yhteen ja kastettu lepokeidas 3.0 yhteiseksi lepoluolaksi (lepakko) (sydän) (leppakko), Elina kirjoittaa kuvatekstissään.
Vierailija kirjoitti:
- welcome to lepoluola. mehän ei siis olla vielä asuttu yhdessä, mut nyt ollaan viimein roudattu kamat yhteen ja kastettu lepokeidas 3.0 yhteiseksi lepoluolaksi (lepakko) (sydän) (leppakko), Elina kirjoittaa kuvatekstissään.
Hyi saatana!
Veikkaan, että kesään mennessä Ellu on uudessa parisuhtessa.
Toinen veikkaus: Ansku tulee pitämään jatkossa suhteensa pois julkisuudesta. Ei enää tämän jälkeen halua jakaa niin avoimesti yksityiselämäänsä, kuin mihin Ellu tavallaan painosti häntä heidän suhteessaan. Ennen Ellua Ansku oli hyvin vaitonainen yksityiselämstään eli palannee enemmän sille vanhalle linjalle.