Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1741/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu vaikuttaa aikamoiselta hyväksikäyttäjältä. Asuminen kommuunissakin kuulostaa siltä, että on tunkenut itsensä toisten nurkkiin asumaan.

Vierailija
1742/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan allekirjoittaa seuraavan kolmevuotissopparin Ellun heilana. Ehkä hänen kohdallaan voi sentään todeta, että tiesit mitä tilasit. Emmiä ja Anskua symppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu vaikuttaa aikamoiselta hyväksikäyttäjältä. Asuminen kommuunissakin kuulostaa siltä, että on tunkenut itsensä toisten nurkkiin asumaan.

Ja pieremään/haisemaan.

Vierailija
1744/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suosittelisin kyllä hankkimaan kunnon ammatit

some on nuorten hommaa

Tämä. Keski-ikäiset aikuislapsitädit elävät yleisön heijasteista. Huoh.

Vierailija
1745/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi. Elina on kauhea. Itkee kun ei someen postatut kuvat miellytä kaikkea. Pitää ottaa vastaan kaikki palaute, julkkis kun on ja laittaa tyrkylle kuviaan. Anskulle onnea KUNNON MIEHEN etsintään. 

tiedä sitten ketä miestä kiinnostaa 40v lepsosuhteesta eronnut lapseton

Juu ehdottomasti 40 -vuotiaalla naisella pitää olla lapsia että löytää miehen. Eiku...?

Luulen kyllä että lapseton nainen on sinkkumarkkinoilla halutumpi kuin äiti- ihminen.😅

Vierailija
1746/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gustafssoon vaikuttaa vastenmieliseltä henkilöltä, joten ei ihme, etteivät hänen suhteensa kestä.

Vierailija
1747/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi. Elina on kauhea. Itkee kun ei someen postatut kuvat miellytä kaikkea. Pitää ottaa vastaan kaikki palaute, julkkis kun on ja laittaa tyrkylle kuviaan. Anskulle onnea KUNNON MIEHEN etsintään. 

tiedä sitten ketä miestä kiinnostaa 40v lepsosuhteesta eronnut lapseton

Juu ehdottomasti 40 -vuotiaalla naisella pitää olla lapsia että löytää miehen. Eiku...?

Luulen kyllä että lapseton nainen on sinkkumarkkinoilla halutumpi kuin äiti- ihminen.😅

No niinpä! Ja miehet varmaan tykkäävät bi- naisista. Monista miehistä naisten välinen seksi on tosi jees!

Vierailija
1748/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suosittelisin kyllä hankkimaan kunnon ammatit

some on nuorten hommaa

Ei some ikää katso. Sami ja Jormakin on vanhemmalla iällä podcast-tähtiä ja suorastaan ilmiö.

Vierailija
1749/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsihaaveet ei täsmänneet?"

Koita jo hyvä ihminen päästä yli tuosta lapsituputtamisesta. Kaikki eivät halua lapsia, piste. Eikä kaduta myöhemmin, piste.

Vierailija
1750/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lesboja menemään oikeisiin töihin!

Vierailija
1751/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku kehunut Susania upeaksi tämän uusimmassa kuvassa. Tuskinpa mitään siis häneen liittyvää...

Vierailija
1752/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tässä ketjussa on sanottu moneen kertaan, että aika äkkiä "kasvettiin erilleen" kun kuukausi sitten perustettiin yhteinen firma ja vuoden sisällä menty kihloihin, hankittu yhteinen mökki ja koirakin.

Jotenkin vaikuttaa vahvasti siltä, että jotain anteeksiantamatonta on tapahtunut ja mimmien somea seuraamalla voi päätellä, että se joka mokasi on ollut Ellu. Ansku on päivittänyt aikalailla vain työjuttuja kun taas Ellulla on ollut kova tarve ylläpitää kuvaa, että kaikki on ok ja hienosti menee. (Vrt. aiemmin mainittu Salminen & Sieppi ero.)

Mut jotenkin ei yhtään yllätä, et just semmonen tyyppi joka pitää kovaa meteliä omasta henkisyydestään ja positiivisuudestaan, on tommonen jolta ei löydy pitkäjänteisyyttä suhteisiin ja ei oikeasti kykene katsomaan peiliin ja kehittymään ihmisenä. Koska se omien toimintamallien muuttaminen on raskasta ja hidasta, ei mitään energiahoitoja ja superenergiaa, vaan tylsää tutkiskelua ja keskusteluja jne. Ansku vaikuttaa ihmiseltä jolta löytyy kykyä kommunikaatioon ja peiliin katsomiseen, mutta Ellulla ei sellaiseen riitä kärsivällisyys. Kai se ajattelee, että elämä on siihen liian lyhyt kun kaikki ideat pitää saada toteuttaa. Ja tavallaanhan se on tottakin. Mut onko se sitten toisaalta oikeaa elämää, jos aina pakenee kun tulee vähänkin vaikeeta ja ikävää?

Vierailija
1753/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi tämä minua koskettaa, olen siis julkaisun ap. Olen seurannut heitä somessa ja vaikuttivat aidosti onnellisilta ja hyvin yhteensopivalta parilta. Olen aina tykännyt Anskusta, vaikka en toki muuten häntä tiedä kuin TTK:n kautta. Kun sai Ellun parikseen ja pian ilmoittivat parisuhteestaan, olin aluksi sitä mieltä, että Ellu on painostanut Anskun suhteeseen, sillä vaikutti melkoisella päsmäriltä. Mutta kun näytti, että ovat löytäneet aidon parisuhteen, hankkineet yhteisen mökin ja koirankin ja postasivat aina niin ihania tarinoita instaan, uskoin että nyt on loppuelämän pari! Ja kun tuo kupla puhkesi, olen jotenkin surullinen, vaikka asia ei millään tavalla minulle kuulu. Mutta pelkkää hyvää heille molemmille toivon jatkossa. 

Vierailija
1754/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko silmiinpistävän läheisen parivaljakon väleissä muutakin kuin ystävyyttä?

Siihen me emme kommentoi mitään, Antti tuumaa.

Kumpikaan ei suostu myöskään paljastamaan, ovatko he sinkkuja vai elävätkö tahoillaan parisuhteissa. Se on kuitenkin varmaa, että Antti ja Ansku suuntaavat yhdessä lomalle.

Vuodenvaihteessa olisi tarkoitus lähteä johonkin lämpimään.

Antti tuisku ja ansku?

Vierailija
1755/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa av-salapoliisimammat muistaa, että ne suhteet, joita hehkutetaan somessa (tai muuallakin näkyvästi) ja ollaan niin ällösöpötäykkyjä ovat yleensä aivan järkyttäviä suhteita. Se mitä joku johonkin someen hehkuttaa ei ole todellista. Kyllähän tuo A&E ällörakkaushöpösöpösuhde on ollut täynnä isoja ongelmia ja riitoja! 

Silti Jutta ja Juha Larm vaan jatkaa rakkaudentäyteistä (some-)elämää eikä loppua suhteelle näy vieläkään :)

Tässä av:llä veikattiin suhteen alettua täysin poskelleen. 1,5-3v. max oli itsevarmat veikkaukset.

Vierailija
1756/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansku kehunut Susania upeaksi tämän uusimmassa kuvassa. Tuskinpa mitään siis häneen liittyvää...

Ei varmaan pitään pettämishommia. Ja A fiksuna ihmisenä tajuaa että ei s:n syy jos e jättää kihlattunsa kotiin ja häipyy ite reissuilleen.

Vierailija
1757/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en kyllä heterona päästäisi kihlattuani vieraan puolison kanssa minnekään pyöräretkelle lappiin samaan telttaan nukkumaan

Eikös siellä nukkunut myös Olotila-Oskari ja se pyörämies?

Teltassa kyllä. Mutta S ja E nukkuivat yhden yön hotellissa kahdestaan samassa sängyssä.

Vierailija
1758/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi tämä minua koskettaa, olen siis julkaisun ap. Olen seurannut heitä somessa ja vaikuttivat aidosti onnellisilta ja hyvin yhteensopivalta parilta. Olen aina tykännyt Anskusta, vaikka en toki muuten häntä tiedä kuin TTK:n kautta. Kun sai Ellun parikseen ja pian ilmoittivat parisuhteestaan, olin aluksi sitä mieltä, että Ellu on painostanut Anskun suhteeseen, sillä vaikutti melkoisella päsmäriltä. Mutta kun näytti, että ovat löytäneet aidon parisuhteen, hankkineet yhteisen mökin ja koirankin ja postasivat aina niin ihania tarinoita instaan, uskoin että nyt on loppuelämän pari! Ja kun tuo kupla puhkesi, olen jotenkin surullinen, vaikka asia ei millään tavalla minulle kuulu. Mutta pelkkää hyvää heille molemmille toivon jatkossa. 

Samat tuntemukset kuin sinulla. Jotenkin harmittaa koska vaikutti niin ihanalta suhteelta!

Vierailija
1759/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun Ellu palasi pyöräilyreissulta marraskuussa, jotain tapahtui. Ellu alkoi viettää aikaa toisaalla, esim. sen jooga-Elisan luona. Voisiko tästä päätellä, että Ellu oli se, jolla alkoi hiertämään?

Vierailija
1760/2648 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en kyllä heterona päästäisi kihlattuani vieraan puolison kanssa minnekään pyöräretkelle lappiin samaan telttaan nukkumaan

Eikös siellä nukkunut myös Olotila-Oskari ja se pyörämies?

Teltassa kyllä. Mutta S ja E nukkuivat yhden yön hotellissa kahdestaan samassa sängyssä.

Ekalla pyöräilyreissulla kesällä majoittuivat kahdestaan. Postasivat someen juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän