Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Tän pyöräreissun jälkeen E vei A jonnekkin hotelli/mökkimajoitus juttuun ja huomasin heti että oli eri vibat kun normaalisti. Ei yhtään sellasia postauksia kun ennen ja vaikutti että oli väkisin vienyt A sinne koska oli itse juuri ollut poissa (hyvityksenä?). Ei vaikuttanut yhtään onnellisilta ja rakastuneilta. Hymyiltiin kameralle mutta ei ollut aitoa.
en ymmärrä miksi s pitää kutsua varattu nainen mukaansa typerään pyöräilyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en kyllä heterona päästäisi kihlattuani vieraan puolison kanssa minnekään pyöräretkelle lappiin samaan telttaan nukkumaan
Eikös siellä nukkunut myös Olotila-Oskari ja se pyörämies?
Teltassa kyllä. Mutta S ja E nukkuivat yhden yön hotellissa kahdestaan samassa sängyssä.
Ekalla pyöräilyreissulla kesällä majoittuivat kahdestaan. Postasivat someen juttuja.
Miten mä muistan että postasivat videon kun heräsivät sängystä ja sitten kun kävelivät ulkona pimeässä pakun luokse jossa pojat olivat viettäneet yön, Oscari editoiden tms ja söivät siinä pakussa sitten aamupalan.
Saattoi olla, että tapasiva Oskarin jossin matkan varrella tai loppupuolella, mutta eivät olleet koko aikaa kimpassa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tän pyöräreissun jälkeen E vei A jonnekkin hotelli/mökkimajoitus juttuun ja huomasin heti että oli eri vibat kun normaalisti. Ei yhtään sellasia postauksia kun ennen ja vaikutti että oli väkisin vienyt A sinne koska oli itse juuri ollut poissa (hyvityksenä?). Ei vaikuttanut yhtään onnellisilta ja rakastuneilta. Hymyiltiin kameralle mutta ei ollut aitoa.
Muistanko oikein, että oli Anskun järjestämä majoitusjuttu. Yritti saada suhdetta toimimaan?
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti. S on itsekin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varattu nainen pyytää miehesi pyöräretkelle niin ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu heteronainen pyytää toista varattua heteonaista telttaretkelle = ok
Nainen pyytää varattua lesboa telttaretkelle= ei niin ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu heteronainen pyytää toista varattua heteonaista telttaretkelle = ok
Nainen pyytää varattua lesboa telttaretkelle= ei niin ok
Ja jos on bi niin telttailu on kielletty kaikilla kokoonpanoilla.
Ellu on olemukseltaan niin hiton ärsyttävä etten todellakaan ymmärrä, mitä ihmettä siinä jotkut näkee.
Jospa Ellu ihastui ja viehättyi pyöräilyseurastaan niin kovin, että se vaikutti jo hänen parisuhteeseensa. Voi olla yksipuolistakin. Saattoi langeta Susaniin viimeistään marraskuun reissulla. Näkyyhän se kotona.
- Muistan selkeesti ekan kerran kun näin Anskun revityissä shortseissa ja topissa ihan pikkulespona ja punastuin, enkä ollut ainoa, Elina kirjoittaa videolla.
- Anskun energiaan, heittäytymiseen, urheilullisuuteen, seksikkyyteen, hymyyn, huumoriin ja seikkauluhaluisuuteen, Elina listaa.
- Ellun hetkessä elämiseen, stressittömyyteen, käsivarsiin/ulkonäköön, iloisuuteen ja seikkailuluonteeseen, Ansku listaa.
- Kaikkia kiinnnostaa et ootko sä Anskun ensimmäinen nainen? eräs somekommentoija kysyy.
Elina on kuvannut videolla Anskua, joka tekee intiimin paljastuksen naishistoriastaan.
- Ei oo, Ansku paljastaa.
Meillä on pääsääntöisesti koko ajan tosi hauskaa. Meillä menee kaikki aina yksiin, mikä on hianoo, Elina sanoo.
Rakastamme nukkuakin iilimatoina, ihan kylki kyljessä, Anna-Liisa kertoo ja moiskauttaa suukon Elinan suulle.
Se on yksi ihanimpia asioita meidän arjessa, Elina jatkaa.
Seinällä on kymmeniä valokuvia Anna-Liisasta ja Elinasta: Kaksikko Sloveniassa, Nizzassa, Azoreilla, Barcelonassa, Lapissa ja Tallinnassa. Kuvia mökkireissuilta ja Saimaan 300 kilometrin pyöräreissulta. Tanssikeikka Seinäjoella, Anna-Liisan ensimmäinen Pride-kulkue ja tandemhyppy Asikkalassa. Elinan kolmekymppiset ja helikopterikyyti, jonka Elina antoi 37-vuotislahjaksi Anna-Liisalle.
On ihanaa, kun meillä on sama vauhti ja sama rytmi, Elina sanoo.
Matkakuvien joukosta löytyy myös kuva yhteen muutosta elokuulta. Parin ei ensin ollut tarkoitus muuttaa saman katon alle vielä silloin.
Mutta kun tämä reissu tuli, ajattelimme, että miksei, Anna-Liisa sanoo.
Elina oli viettänyt paljon aikaa Anna-Liisan luona Kauniaisissa ja alkoi olla kyllästynyt reppuelämään.
Minähän en pääse ikinä eläkkeelle mutta sinä olet luvannut kustantaa minun eläkepäiväni, Elina sanoo virnistäen.
Anna-Liisa nyökkää.
Minä olen säästeliäs ja olen säästänyt eläkepäiviin.
Vuonna 2018 Elinalla todettiin keskivaikea masennus.
Diagnoosi yllätti minut täysin. Ajattelin, että olen niin vahva, että en voi masentua. Sitten tajusin olleeni masentunut puolet elämästäni, hän sanoo.
Se oli kuin olisi ollut painopeitto päällä koko ajan.
Silti synkimpinäkin hetkinä Elinassa eli toivo, pienenpieni valo.
Terapeuttini mukaan vahvuuteni on aina ollut se, että kuljen eteenpäin, vaikka en näkisi, mihin kuljen. Menen eteenpäin, vaikka sitten kontaten.
Edelleen Elina koettaa selviytyä liikaa itsekseen, mutta osaa jo paremmin pyytää apua ja ottaa sitä vastaan.
Olen yhä tosi taipuvainen ajattelemaan, että älkää minusta välittäkö, kunhan teillä on kaikki hyvin. Olen auttavainen, kiltti ja lempeä, minkä takia minua on myös käytetty hyväksi tosi paljon. Nyt pitää olla tarkkana, kenelle asioita jaan.
13-vuotiaasta parikymppiseksi Elina liikkui epämääräisissä porukoissa, käyttäytyi huonosti koulussa ja kaduilla. Rötösteli ja juopotteli joka viikonloppu, välillä viikollakin.
Hirveää höyryämistä tuo noidenkin touhu ollut. On reissua, helikopteriajelua, tandem-hyppyä, heilumista ja huitomista.. eihän tuota kukaan loputtomiin jaksa. Ellu, tuo butch-maailman Peter Pan, joka ei koskaan aikuistunut, ei kestänyt kun Ansku sanoi että jos nyt ihan vaan ollaan rauhassa hetki.
Miksi TAAS postaillaan jotain vanhoja lehtihaastatteluja? Jos on pakottava tarve jakaa, laita edes lainatut tekstit lainausmerkkeihin, jotta ne erottaa helpommin lainauksiksi. Plus pvm olisi hyvä lisätä vanhoihin juttuihin.
Miten mä muistan että postasivat videon kun heräsivät sängystä ja sitten kun kävelivät ulkona pimeässä pakun luokse jossa pojat olivat viettäneet yön, Oscari editoiden tms ja söivät siinä pakussa sitten aamupalan.