Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
1481/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenköhän rahalla mökki ostettu

arvioisin hinnaksi ainakin 150000eur

Vierailija
1482/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys on, kuka ostaa itselleen uuden oman hammasharjan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen Anskun puolesta, että pääsee eroon kontrolloivasta ja dramaattisesta puolisostaan. Jäätävän läheisriippuvainen tuo Ellu, epävakaa myös. En ymmärrä miten on näin suosittu ja porukka oikeasti fanittaa sitä. 

Vierailija
1484/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavoin kuin muutkin mökkejä tai asuntoja ostavat. 

Vierailija
1485/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella iloinen Anskun puolesta, että pääsee eroon kontrolloivasta ja dramaattisesta puolisostaan. Jäätävän läheisriippuvainen tuo Ellu, epävakaa myös. En ymmärrä miten on näin suosittu ja porukka oikeasti fanittaa sitä. 

Elluhan noista se kuuma on. Seksiä kyllä mutta suhdetta ei hänen kaltaisensa kanssa. 

Vierailija
1486/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko ajan pitänyt tota nyrkkeilijanaista outona ja jopa vaarallisena. Jotenkin vinksahtanut.

Ottanut turpaan sen verran monta kertaa.

Vierailija
1487/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava pariskunta. Toisen pitää leikkiä miestä ja toisen alisteista naista. Hampaatkin pestään samoilla harjoilla. Lapsellista touhuamista. Mitä enempi julkisesti esitetään sen varmempi ero.

Kuka leikkii miestä tai naista? Ellu on ollut AINA "poikamainen", mutta kuitenkin ihan nainen. Ansku on ollut varmaan myös aina tuollainen...

Oletko tosissasi ? Mokoma ole naista nähnytkään. Johan tuo nyt on päivänselvää kuka leikki tuossa julkisuustempauksessa miestä. 

Olen tosissani. Kyllä hän ihan nainen on ja et ainakaan sinä määritä sitä mikä on "oikea nainen".

Vierailija
1488/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiat Anskulle. On ollut hirveää seurata sivusta, kuinka hän on jäänyt loukkuun Ellun hurmaukseen ja sen seurauksena ottanut kaikkea yhteisiin nimiin ja muuttanut elämäntyyliäkin. Minulle oli jo TTK:n alussa selvää, että jos näistä pari tulee, niin se ei tule kestämään. Ellulla on selvästi kyky hurmata ja käännyttää feminiinisiä "heteronaisia lesboiksi" ja hän on aina mun silmissä edustanutkin miestä. Hänessä on se maskuliinisuus, mitä monet naiset etsii toisesta, ja mitä Anskun parisuhdehistoriaa seurannut, niin Ansku on etsinyt aina sitä miestä rinnalleen. Ellu on siis tässä suhteessa se "mies" ja selvästi aito lesbo, mutta en tätä Anskua ole oikein osannut pitää vastaavasti lesbona. Nimittäin mun mielestä aito lesbo ei voi pitää maskuliinisuudesta toisessa, kun se on miehelle kuuluva ominaisuus. Naiset naisina, jos lesboja ollaan.

Oma veikkaus on, että Ellun jälkee

Olet tainnut ihmetellä tätä jo aiemminkin. Etkö saanut vastausta? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa jne. Myös joidenkin ihmisten tyhmyys ja pahantahtoisuus.

Vierailija
1489/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiaiaiai, miten karma potkii. 

Vierailija
1490/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava pariskunta. Toisen pitää leikkiä miestä ja toisen alisteista naista. Hampaatkin pestään samoilla harjoilla. Lapsellista touhuamista. Mitä enempi julkisesti esitetään sen varmempi ero.

Kuka leikkii miestä tai naista? Ellu on ollut AINA "poikamainen", mutta kuitenkin ihan nainen. Ansku on ollut varmaan myös aina tuollainen...

Oletko tosissasi ? Mokoma ole naista nähnytkään. Johan tuo nyt on päivänselvää kuka leikki tuossa julkisuustempauksessa miestä. 

Olen tosissani. Kyllä hän ihan nainen on ja et ainakaan sinä määritä sitä mikä on "oikea nainen".

Jokainen täysipäinen ihminen selvittää sukupuolensa katsomalla alapäähänsä eikä kipuike asian kanssa leikkimällä naispoikaa.

Vierailija
1491/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sairasta näin suuri mielenkiinto heidän parisuhdettaan kohtaan. 

Vierailija
1492/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitääkin muistaa aina jokaiselta asunnon tai mökin hankkivalta kysellä ja pohtia sukulaisillekin hartaasti. Että kenenköhän rahalla on ostettu? Pitkät huokaukset vielä päälle ja lisää kyselyä. 

Vierailija
1493/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen sotku tuo mökki jos otettu yhteistä lainaa

Vierailija
1494/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on mysteeri, miksi kukaan lesbo nainen viehättyy naisesta joka näyttää mieheltä? Ymmärrän täysin, että nainen voi viehättyä naisesta joka näyttää naiselta. 

Minä taas en ymmärrä, mitä epäselvää tuossa voi olla. Vastakkaisesta sukupuolesta pitävät heterotkin viehättyvät erilaisista piirteistä. Eivät kaikki miehetkään rakastu mahdollisimman naiselliselta näyttäviin naisiin. On myös olemassa transsukupuolisia, jotka eivät halua näyttää barbienukelta, vaikka osa varmasti niin somen perusteella luuleekin. Ulkonäkö on vain ulkonäkö.

Vierailija
1495/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME OSTETTIIIN MÖKKI. Tai haettiin pankista laina. Ei olla oikeen päätetty sen nimeä vielä kakkoskoti metsän siimeksessä haltiatonttujen ympäröimänä, Ellu kirjoittaa kuvatekstissä.

Eka mikä löydettiin ja kolahti heti sen verran, et käytiin katsomassa. Tiedettiin heti, et tää on meidän ja nyt se on! Kesäjuhlia odotellessa, hän fiilistelee.

Vierailija
1496/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on een koulutus ja ammatti? lukio vai ammattikoulu?

Vierailija
1497/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vuosi siitä, kun yhteinen koira otettu ja pankkilaina otettu mökin ostoa varten.

Vierailija
1498/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle vuosi siitä, kun yhteinen koira otettu ja pankkilaina otettu mökin ostoa varten.

Aikuislapset. Kun mihinkään ei osata sitoutua, ja kaikki pitää silti saada.

Vierailija
1499/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin mökkiä tarkemmin taitaa olla lähemmäs 200000 eur uusi ja oma ranta tunnin ajomatka

melkoinen ostos tanssijan ja ex-nyrkkeilijän palkalla

Vierailija
1500/2648 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taitaa een julkisuusarvo nyt romahtaa

Vai tarkoitatko kenties Anskun? Kyllä se taitaa olla A ollut enemmän julkisuudessa viime aikoina  E:n kautta. Eihän Anskusta ole kuulunut juuri koskaan mitään TTk:n ulkopuolella. Luulen, että tämä vain lisää Ellun julkisuusarvoa kun lehdistö alkaa ruotimaan sinkkuelämää ja uutta mahdollista suhdetta. Ellulla myös koulukiertueet jatkuu. 

A oli tanssinopettaja ennen julkisuuttakin ja varmasti edelleen riittää töitä sillä saralla. Verkkokurssit, kaupalliset yhteistyöt ja julkisuus on vaan bonusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi