Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Oon aivan satavarma ettei Ansku enää lähde toiseen lesbosuhteeseen. Oon itse elänyt tuon saman tilanteen omassa lesbosuhteessa ja exässä oli vähän samoja piirteitä kuin Ellussa mitä tulee kontrollointiin ja tuuliviireyteen. Ainakin tuo kontrollointi tuntuu olevan lesboilla kovinkin yleistä. Yksi syy kuitenkin miksi lähdin tähän lesbosuhteeseen aikanaan oli se että olin kyllästynyt miehiin ja ajattelin että naisten kanssa olisi helpompaa. Tietyllä tavalla onkin mutta ei sitten kuitenkaan koska lesboilla tuntuu olevan suuri ego mitä tulee parisuhdedynamiikkaan. Jos jossain siis luulin että olisin ollut tasavertainen kumppanini kanssa niin lesbosuhteessa mutta olin tyystin väärässä. Ei toki saisi yleistää tätä kaikkiin lesboihin mutta valitettavasti tällaisen käsityksen olen saanut monista. Miehissä on toki myös omat ongelmansa mutta nyt kun tiedän mitä lesbona eläminen on niin mieluummin valitsen miehet. Myös seksi on miehen kanssa tyydyttävämpää ja huomasin usein lesbosuhteessa ollessani kaipaavani sitä oikeaa seksiä eli penistä ja yhdyntää. Ei sitä tarvetta tyydytä täysin toinen nainen pelkällä nuolemisella tai sormettamisella vaan siihen tarvitsee miehen.
Vierailija kirjoitti:
Millonhan tää Saara ja Meri Aalto ilmoittaa eronsa. Ne on kyllä vähän reppanoita molemmat että pysyvät ehkä tälläisessä vanhapiikakaverisuhteessa.
Ei saisi loukata meitä oikeita vanhoja piikoja. Emme ole täysin reppanoita. t. kammari-neito
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vaihdevuodet ovat kokijalleen iso juttu ja mullistus, tai jonkunlainen siirtymäriitti seuraavaan elämän vaiheeseen, että jos on yhtään kirjallisia lahjoja, miksei siitä voisi halutakin kirjoittaa.
Ansku taas taisi olla niin yllättynyt että syy oireisiin löytyi tällaisista esivaihdevuosista, että varmaan ajatteli voivansa tehdä jotain hyvää muillekin, kun jakoi tietoisuutta ja kertoi kokemuksensa asiasta. Ei kai siinä mitään väärää ole. Anskulla on paljon seuraajia, opettaa tanssia nuorillekin, joten onhan näistä hyvä puhua ja kertoa seuraavillekin sukupolville.
Mä taas luulen, että näillä on kummallakin omat managerinsa, jotka ohjeistavat, mitä nämä sanovat ja tekevät julkisuudessa.
Hauska tuo klassinen perustelu että kasvettiin erilleen. Tosiasiahan on ettei normaali-ihminen enää jaksanut runkata ja nuolla pillua niin paljon kuin 12-vuotias tahtoisi. Vaihdevuodetkin.
Mäkin oon onnellinen että Ansku palaa miehiin ja saa taas munaa
Yhteinen firma
Seiskan selvityksen mukaan Elina ja Ansku tekivät merkittävän peliliikkeen viime marraskuussa.
He perustivat silloin yhteisen erikoisesti nimetyn osakeyhtiön, Ei se oo ku tehä Oy:n, joka tarjoaa asiakkailleen esimerkiksi liikuntapalveluita, puhekeikkoja sekä liikunnanohjausta.
Elina sekä Ansku istuvat osakeyhtiön hallituksessa. Elina on osakeyhtiön varsinainen jäsen, ja Ansku toimii varajäsenenä. Muita jäseniä heidän lisäkseen ei ole.
Osakeyhtiön y-tunnus tuli voimaan 8. marraskuuta. Yhteisen osakeyhtiön perustamisen eteen pitää tehdä jonkin verran töitä ja se vaatii myös osapuolilta aikaa.
Voi olla, että Elina ja Ansku aikovat jatkaa yhteistä yritystoimintaa vielä eron jälkeen.
Jos he päättävät purkaa yhteistyönsä, osakeyhtiö tulee purkaa lainmukaisella tavalla, esimerkiksi selvitysmenettelyllä.
Suomi.fi-sivustolla mainitaan, että selvitysmenettelyssä selvitysmies hoitaa yhtiön velkojen maksun, omaisuuden jakamisen, lopputilityksen ja muut käytännön asiat.
Anskulla on lisäksi muuta yritystoimintaa, nimittäin oma yritys, jonka yhtiömuoto on yksityinen elinkeinonharjoittaja. Yrityksen y-tunnus on tullut voimaan jo vuonna 2006.
Myös Elina on yksityinen elinkeinonharjoittaja, ja yrityksen y-tunnus on tullut voimaan vuonna 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ilmoittivat erostaan niin E postaukset vaikuttaa kylmiltä. Ei halua kommentoida ja ei halua viestejä koiraan liittyen ym. Koppavan oloinen yhtä äkkiä. Varmasti kolmas osapuoli liittyy asiaan ja häntä häiritsee että ihmiset spekuloi syytä. Jos tämä olisi yhteinen päätös ja erilleenkasvu niin ei pitäisi häiritä. Heidän välinsä myös vaikuttaa todella kylmiltä.
Minkä takia heidän eronsa, eron syyt tai koirakaan kuuluu mitenkään teille ulkopuolisille??
Kukaan ole sanonut että ne meille kuuluu. Spekuloida saa. Ovat itse jakaneet meille elämäänsä. Suurin osa kuitenkin näköjään heitä ja heidän elämää/suhdetta seurannut niin tottakai kiinnostaa tietää mitä on yhtä äkkiä tapahtunut.
Pariskunnalla oli pitkään tapana julkaista monia, rakkaudentäyteisiä julkaisuja niin yhteisiltä reissuiltaan kuin arjestakin. Vuoden 2024 lopulla yhteisjulkaisut loppuivat kuin seinään, ja Elina ja Ansku kertoivat lähinnä omista menoistaan.
Susani lyö kyllä hanskansa paskaan jos lähtee Ellun kanssa sekoilemaan. Olisi typerin veto ikinä. En kyllä jaksa uskoa. E saattaa toki harhoissaan kuvitella sitä ja tätä, koska ei ymmärrä "ei"-sanaa. Ihme soppa. Itse kiertäisin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Susani lyö kyllä hanskansa paskaan jos lähtee Ellun kanssa sekoilemaan. Olisi typerin veto ikinä. En kyllä jaksa uskoa. E saattaa toki harhoissaan kuvitella sitä ja tätä, koska ei ymmärrä "ei"-sanaa. Ihme soppa. Itse kiertäisin kaukaa.
2 reissua takana ja 3. tulossa
ainakin jollain tasolla viihtyvät yhdessä
vai peruuko s reissun nyt kun e onkin vapaa
Elluhan ei ollut Anskun ensimmäinen nainen. Asia mitä ei juuri tässä ketjussa mainita koskaan. Hänellä on aikoinaan ollut myös naissuhdetta. Valinnanvaraa riittää kun sukupuoli ei kriteeri.
mikä on een koulutus ja ammatti? lukio vai ammattikoulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ilmoittivat erostaan niin E postaukset vaikuttaa kylmiltä. Ei halua kommentoida ja ei halua viestejä koiraan liittyen ym. Koppavan oloinen yhtä äkkiä. Varmasti kolmas osapuoli liittyy asiaan ja häntä häiritsee että ihmiset spekuloi syytä. Jos tämä olisi yhteinen päätös ja erilleenkasvu niin ei pitäisi häiritä. Heidän välinsä myös vaikuttaa todella kylmiltä.
Minkä takia heidän eronsa, eron syyt tai koirakaan kuuluu mitenkään teille ulkopuolisille??
Kukaan ole sanonut että ne meille kuuluu. Spekuloida saa. Ovat itse jakaneet meille elämäänsä. Suurin osa kuitenkin näköjään heitä ja heidän elämää/suhdetta seurannut niin tottakai kiinnostaa tietää mitä on yhtä äkkiä tapahtunut.
Niinpä. Kun tuo elämäänsä julkisuuteen niin sitä puidaan julkisesti. Ja tässä tapauksessahan sitä on oikein tuomalla tuotu.
Gustafsson kertoi Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa keväällä 2023, millainen oli parin ensimmäinen kohtaaminen.
En kyllä ajatellut, kun menin kirjoittamaan TTK-sopparia, ja sitten sä tuut just sellaisissa lesbokuteissa. Sulla oli revityt farkut ja musta toppi. Katson sua, että omg, mä tulen olemaan vaikeuksissa, Gustafsson naureskeli.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sympatiat Anskulle. On ollut hirveää seurata sivusta, kuinka hän on jäänyt loukkuun Ellun hurmaukseen ja sen seurauksena ottanut kaikkea yhteisiin nimiin ja muuttanut elämäntyyliäkin. Minulle oli jo TTK:n alussa selvää, että jos näistä pari tulee, niin se ei tule kestämään. Ellulla on selvästi kyky hurmata ja käännyttää feminiinisiä "heteronaisia lesboiksi" ja hän on aina mun silmissä edustanutkin miestä. Hänessä on se maskuliinisuus, mitä monet naiset etsii toisesta, ja mitä Anskun parisuhdehistoriaa seurannut, niin Ansku on etsinyt aina sitä miestä rinnalleen. Ellu on siis tässä suhteessa se "mies" ja selvästi aito lesbo, mutta en tätä Anskua ole oikein osannut pitää vastaavasti lesbona. Nimittäin mun mielestä aito lesbo ei voi pitää maskuliinisuudesta toisessa, kun se on miehelle kuuluva ominaisuus. Naiset naisina, jos lesboja ollaan.
Oma veikkaus on, että Ellun jälkeen Ansku palaa takaisin miehiin, koska usein lesbosuh
Minulle on mysteeri, miksi kukaan lesbo nainen viehättyy naisesta joka näyttää mieheltä? Ymmärrän täysin, että nainen voi viehättyä naisesta joka näyttää naiselta. Mutta jos on lesbo, miksi haluaa miehen näköisen naisen, eikä vain miestä? Onko heillä jotain taustaa miehistä joiden vuoksi kokevat naissuhteet turvallisina, mutta viehättyvät silti miehistä / miehen näköisistä naisista? Joku fiksumpi voisi valaista asiaa meille useammille jotka olemme asiaa ihmetelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava pariskunta. Toisen pitää leikkiä miestä ja toisen alisteista naista. Hampaatkin pestään samoilla harjoilla. Lapsellista touhuamista. Mitä enempi julkisesti esitetään sen varmempi ero.
Kuka leikkii miestä tai naista? Ellu on ollut AINA "poikamainen", mutta kuitenkin ihan nainen. Ansku on ollut varmaan myös aina tuollainen...
Oletko tosissasi ? Mokoma ole naista nähnytkään. Johan tuo nyt on päivänselvää kuka leikki tuossa julkisuustempauksessa miestä.
Aika selvää miksi joutui jättämään tanssivalmennukset. Kontrolloiva naisäijä oli selvästi mustasukkainen.
Elina Gustafsson ja Ansku Bergström ostivat mökin: "Haltijatonttujen ympäröimänä"
Ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson ja tanssinopettaja-koreografi Ansku Bergström kertoivat Instagramissa 17. maaliskuuta ostaneensa mökin.
Emme ole oikein päättäneet sen nimeä vielä. Kakkoskoti metsän siimeksessä haltijatonttujen ympäröimänä. Eka, mikä löydettiin, ja kolahti heti sen verran, että käytiin katsomassa. Tiedettiin heti, että tämä on meidän, ja nyt se on! Kesäjuhlia odotellessa, pariskunta kirjoitti.
Kaksikko rakastui Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman kulisseissa vuonna 2021 ja meni kihloihin lokakuussa 2023. Maaliskuussa 2024 he kertoivat Instagramissa antaneensa kodin 3-vuotiaalle Maggie-rescuekoiralle, joka saapui heille Espanjasta.
en kyllä ymmärrä tuota sekarotuisten katupiskien tuontia kehitysmaista