Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Ellu on ihana ja energisoiva. Varmasti ihastuisin, jos olisin tekemisissä. (Sori, Ansku, jos olette vielä yhdessä)
Ellu vaikuttaa todella kontrolloivalta. No jokainen valitsee kumppaninsa itse, mutta tietyt ihmiset kannattaa kiertää kaukaa...
Miksi susani houkutteli waratun naisen pyöräilemään?
Olen isäni puolelta srilankalainen. Edesmennyt isoäitini oli maailman paras kokki. Haaveilen siitä, että vielä jonain päivänä menen Sri Lankassa kokkikouluun.
eikös ellu ollut uuden vuoden sri lankassa?
sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elluhan on tehnyt reissuja Susani Mahaduran kanssa ja ovatpa likat nukkuneet ihan vieretysten niillä, liekö tullut tästä draamaa ja lopulta ero?
lisä inffoo
Pyöräreissuja, ovat dokumentoineet someen nämä. Eka lappiin ja sitten Norjaan. Samassa teltassa vieretysten nukuttu jne. Kyllä mua harmittaisi, jos puoliso moista viehättävän ihmisen kanssa harrastelisi.
Tussut kipeinä tai ainakin hellinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen isäni puolelta srilankalainen. Edesmennyt isoäitini oli maailman paras kokki. Haaveilen siitä, että vielä jonain päivänä menen Sri Lankassa kokkikouluun.
eikös ellu ollut uuden vuoden sri lankassa?
sattumaa?
Entinen nyrkkeilijä Elina Gustafsson, 32, kertoi hiljattain Instagram-tilillään, että hän viettää uuttavuotta surffaamalla Sri Lankassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi susani houkutteli waratun naisen pyöräilemään?
No oisko pitäny ottaa kontulan ostarilta joku kanarintadeeku tai blondi salibimbo josta ei oo tositilanteessa mihinkään.
Ellulta ehkä löytyi tarvittavaa hulluutta eikä oo mykkä mököttäjä - saa hyviä aineistoja
Laitoin @ellugee viestiä ja kysyin varovaisesti, että kiinnostelisko tällainen pikku haaste. Vähän nolotti toki, koska ei olla koskaan hengailtu kunnolla Elinan kanssa ja olin valmistautunut siihen, että tuskin Gustafsson koskaan edes näkee mun viestiä. Yllätyksekseni sain muutamassa minuutissa vastauksen: Toi on mun unelma. Siitä se idea sitte lähti marinoitumaan. Gustafsson heitti ihan hyvän pointin, että ennen kuin lähdetään polkemaan pidemmälle ni voitais kokeilla vaikkapa polkaista Helsingistä napapiirille. Ja tänään se matka alkoi. Aamulla satoi kaatamalla vettä ja ukkosti. Pieni pakokauhu iski, että mitenhän tässä Mahaduralle käypi. Mutta se jännitys muuttui aika nopeasti onnellisuudeksi ja euforiaksi, koska mulla on maailman paras kapteeni ja suunnistaja tällä seikkailulla, joka on jo nyt vienyt mun pienen ison haaveen konkretian tasolle. Tervetuloa seuraamaan siis Gustafssonin ja Mahaduran fillarimatkaa Helsingistä RovaniemelleKatotaan kuinka tässä käypi🤠 ja miten mä pysyn ton kapun perässä. Wish us luck
Vierailija kirjoitti:
Mut kumpi saa erossa hammasharjan?
Yhteishuoltajuus, kaiketikin
Vierailija kirjoitti:
Laitoin @ellugee viestiä ja kysyin varovaisesti, että kiinnostelisko tällainen pikku haaste. Vähän nolotti toki, koska ei olla koskaan hengailtu kunnolla Elinan kanssa ja olin valmistautunut siihen, että tuskin Gustafsson koskaan edes näkee mun viestiä. Yllätyksekseni sain muutamassa minuutissa vastauksen: Toi on mun unelma. Siitä se idea sitte lähti marinoitumaan. Gustafsson heitti ihan hyvän pointin, että ennen kuin lähdetään polkemaan pidemmälle ni voitais kokeilla vaikkapa polkaista Helsingistä napapiirille. Ja tänään se matka alkoi. Aamulla satoi kaatamalla vettä ja ukkosti. Pieni pakokauhu iski, että mitenhän tässä Mahaduralle käypi. Mutta se jännitys muuttui aika nopeasti onnellisuudeksi ja euforiaksi, koska mulla on maailman paras kapteeni ja suunnistaja tällä seikkailulla, joka on jo nyt vienyt mun pienen ison haaveen konkretian tasolle. Tervetuloa seuraamaan siis Gustafssonin ja Mahaduran fillarimatkaa Helsingistä RovaniemelleKatotaan kuinka
kihlattu saa viestin, johon vastaa muutamassa minuutissa "toi on mun unelma"
eikös unelmia yleensä toteuteta yhdessä kihlatun eikä vieraan naisen kanssa
voi anskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elluhan on tehnyt reissuja Susani Mahaduran kanssa ja ovatpa likat nukkuneet ihan vieretysten niillä, liekö tullut tästä draamaa ja lopulta ero?
lisä inffoo
Pyöräreissuja, ovat dokumentoineet someen nämä. Eka lappiin ja sitten Norjaan. Samassa teltassa vieretysten nukuttu jne. Kyllä mua harmittaisi, jos puoliso moista viehättävän ihmisen kanssa harrastelisi.
Tussut kipeinä tai ainakin hellinä.
Ja jotain notkahti omassa sydämessä ja mielessä tällä seikkailulla. Tuo kapteenini @ellugee anteeksipyytelemätön rääväsuu, vallankumouksellinen ilokapinoija ja kovin tietämäni piereskelijä on yksi päheimmistä sieluista, joita olen tavannut, vaikka se johdattikin mut muutamalle helvetinmoiselle soratielle matkan aikana. Gustafsson puski mut henkisesti maaliin ja sai jonkinlaisen ilon kipinän syttymään mussa. Epäilin itseäni moneen otteeseen ja silloin kapteeni murahti porilaisittain, että nyt loppuu se itsensä lyttääminen. Ei se oo ku polkee vaan, huusi kapteeni nauraen ja sitten laulettiin täysillä. Mut yllätti täysin tällä matkalla tuntemattomien ihmisten lempeys ja ystävällisyys. Meitä pysäyteltiin pitkin matkaa ja annettiin tsemppihaleja ja suklaata, jotta jaksetaan. 40km ennen Rovaniemeä mun moottori sammui täysin ja hyydyin. Silloin paikalle pelmahtivat fillareillaan @slaukk ja @tmylsy. Sain heiltä kourallisen karkkia ja pääsin ajamaan heidän peesissä maaliin asti. Tässä kohtaa jo itkin, koska ymmärsin mitä tarkoittaa: kaveria ei jätetä mäessä. Lopussa @auroranturvakoti tarjosi parhaan paikan levätä, kun saatiin hengata vuohien, lampaiden ja kanojen kanssa. Meistä pidettiin niin hyvää huolta koko matkan aikana. Rovaniemellä saatiin skumppasuihku ja meitä odotti pienet juhlat. En ole ikinä kokenut vastaavaa yhteisöllisyyttä ja aitoa tsemppaamista. Se oli tärkeä kokemus itselleni. Kiitos @livcyclingfinland ja @vaude_finland Toinen tärkeä oivallus: fillarin selässä näkee tarkemmin tämän planeetan ja ihmisten kauneuden. Meidän metsiä ja sen asukkeja tulee suojella. Päätän tämän tekstin muutamaan kuultuun lentävään lauseeseen: -paras filosofia on ilosofia -paha ilma ei pysy hyvässä ihmisessä -pitää taistella sen puolesta mitä haluaa rakkauden ympäröimänä -kiltteys on nykyajan kapinaa
Ja TAAS mennään Viime päivät ollut aika raskaita. Mieli heitti taas tripla voltin kierteellä🤯😭 Flippasinsiis ihan kympillä. En saanu unta ja kaikki tuntu todella raskaalta. Mieli meni tosi syvissä vesissä ja pahinta on ehkä se, että tajuaa etten oikeasti ole tällainen, mutta ei saa omaa mieltään kuriin. Valvotin meitä ja en antanut myöskään Elinan nukkua..siis oikeasti..Olin aivan joku muu mitä normaalisti. Varasin yöllä ajan taas verikokeisiin ja sieltä se FSH arvo oli taas nousussa 50. Helpotus oli, että noniin estrogeeni geelit taas käyttöön💪 Nyt mun ei tarvi sitä enää lopettaa, koska nyt on mustaa valkoisella ja saan tähän geeliin reseptin..huokaus. Esivaihdevuodet ei oo kaikille läpihuutojuttu. Tarinan opetus..Jos oot 30-40 välillä ja huomaat, että mieli alkaa flippaan niin käy ottamassa FSH arvo🏻 Toinen kuva on aamulta, kun olin aivan loppu🙈 Siitä huolimatta ihanaa sunnuntaita💙Mulla vapaapäivä🥰
Susani on kyllä kaunis. Voisin itsekin viedä hänet telttailemaan.
M38
2 days ago
Hyvää UV kaikille Mun eilinen ilta meni kaksin Mäksyn kanssa kotona, häntä silitellen. Raketit on 💩aaaa. Voi Mäkkyrä raasu💔🐶ja kaikki muutkin eläimet. Annoin toki lääkettä niin rauhottui🏻 Ollaan vietetty kaksin aika paljon aikaa. Oltiin mökillä ja kotona. Mäksy on mun voimaeläin🏻🤩💯🐶🐶
Vierailija kirjoitti:
Susani on kyllä kaunis. Voisin itsekin viedä hänet telttailemaan.
M38
teltta pystyssä
onhan tää aika erikoista että juuri sri lankaan piti mennä surffaamaan
https://www.instagram.com/susanimahadura
kyykkypissitty yhdessä
en olisi anskuna tuollaiseen suostunut että kihlattu lähtee kahdestaan toisen naisen kanssa telttapyöräretkellä lappiin eikä pääse itse mukaan