Susan Kuronen kertoo: näin tapasin Matin :
Eräänä viime tammikuun päivänä Susan oli lastensa kanssa Ikeassa, ja silloin kohtalo puuttui peliin.
¿ Olimme syöneet lihapullat ja ranskalaiset ja ostelimme jotakin pientä uuteen kotiimme. Vain tavallista shoppailua ¿ ei siihen reissuun liittynyt sen suurempaa suunnitelmallisuutta.
Yhtäkkiä Susania lähestyi mies, joka oli ennestään tuttu vain uutisista: pääministeri Matti Vanhanen. Pirtsakka nainen oli kiinnittänyt poliitikon huomion.
¿ Tilanne oli outo, olin yllättynyt. Tajusin vasta kotiin mentyäni, mitä oli tapahtunut. Olen avoin uusille tilanteille enkä silloin ajatellut mitään sen enempää. Kun lähdin paikalta, oli vain sellainen olo, että vau.
Ja siinä kävi niin kuin kahden ihmisen kohtaamisessa voi käydä: Matti oli juttelun päätteeksi pyytänyt Susanin puhelinnumeroa. Pääministeri sai numeron, otti yhteyttä, ja niinpä kaksikko kävi kahvilla pian Ikea-reissun jälkeen. Lempi leiskahti jo ensimmäisillä treffeillä ¿ ilta päättyi intiimisti..Susan kertoo löytäneensä Matista piirteitä, joita ei ollut osannut odottaa. Hän myöntää kuvitelleensa miehen täysin toisenlaiseksi.
Kommentit (9)
Mutta siis Susanhan on nyt jälkikäteen kertonut, että tämä tapaaminen Ikeassa oli valhetta ja he oikeasti tapasivat netissä. Mutta kyllä täytyy Susaninkin olla melkoinen satutäti kun näin vuolaasti osasi aikoinaan sepittää tarinan lehdille. Jos he olivat sopineet Matin kanssa, että julkisuuteen ei kerrota että tapasivat netissä, niin miksei S voinut haastattelussa vain sanoa että ei kommentoi sitä, miten he tapasivat?
Mä alan jo oikeasti uskoa, että he tapasivat sittenkin Ikeassa ja tää " nettitapaaminen" on vain Matin mustamaalausta.
vaam se TOIMITTAJA joka on kirjoittanut jutun. Ei tarvita kuin muutama hajatieto, ja niistä saa kyhättyä pitkän ja vaiherikkaan stoorin... nimimerkillä kokemusta on, olen nimittäin itsekin toimittaja :)
Pystyykö toimittaja ihan tyhjästä kehittämään tuollaisen stoorin? Kyllä Kuronen on ihan itse kertonut mitä tapahtui. Muistan vielä hänen omahyväisen ilmeensä kyseisen lehden kannessa.
mutta mahdollisesti muutamalla sanalla. Ja nuo dramaattiset sanakäänteet ovat toimittajan aikaansaannosta... sitä tarkoitin.
Jos Matti olisi alkanut oikomaan asioita lehtien palstoilla, olisi edessä ollut loputon suo.
Toinen oli että " Matti jätti minut tekstiviestillä" ja toinen oli että " Tapasimme netissä" .
Tuo tekstiviesti-juttu oikaistiin Matin itsensä toimesta joulukuun Eeva-lehdessä ja nyt vielä Susan itse omassa kirjassaan kertoi että hänet jätettiin parkkipaikalle.
Uskon että nettideitti-sepustuskin on valetta.
joten valetta taitaapi olla niitten nettideittailu.
Sussu ei ole ainakaan insinööri, kun ei tiedä, että kun jakaa, ei voi kertoa!