Mitä tarkoittaa kun mieheni laittaa aina käden reidelleni jos istutaan vaikka jossain ulkosalla?
Kommentit (24)
Se haluaa suunnitella sen sukkulan, jolla eka miehitetty lento Marsiin lennetään.
En tiedä. Lääkäri teki mulle saman, vaikka menin päänsäryn takia.
Normaalia käytöstä kahden miehen välillä.
Hellyyttä ja rakkautta. Kaksin ollessa. Julkisesti voi samalla viestittää myös muille että olette yhdessä. Tai voi tehdä ihan huomaamattaan jos tapana.
No eiköhän se ole merkki että sinun odotetaan tekevän aloitteen seksistä.
Heteronormatiivinen tapa joka merkkaa sitä että pyytää anaalia.
Vierailija kirjoitti:
Edeltää yleensä tuseerausta lääkärissä.
Mutta kehtasit kysyä palstalaisilta ja sait sen mukaiset vastauksetkin.
Jos mies pitää kotonakin läheisyydestä ja on yhtenään koskettelemassa, niin en ihmettelisi kun julkisellakin paikalla sama jatkuu. Mutta jos tuo käsi reidellä -homma on selvä poikkeus siihen millainen mies kotona on, niin vaikuttaa siltä että haluaa muille korostaa kenelle kuulut. Voi ehkä tuntua ahdistavalta...
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pitää kotonakin läheisyydestä ja on yhtenään koskettelemassa, niin en ihmettelisi kun julkisellakin paikalla sama jatkuu. Mutta jos tuo käsi reidellä -homma on selvä poikkeus siihen millainen mies kotona on, niin vaikuttaa siltä että haluaa muille korostaa kenelle kuulut. Voi ehkä tuntua ahdistavalta...
Kyllä käsi reidellä muuttuu helposti anaalifistaukseksi. Sitä tässä mies on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa suunnitella sen sukkulan, jolla eka miehitetty lento Marsiin lennetään.
Tämähän se🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Näyttää muille et olet hänen, merkki sairaasta mustasukkaisuudesta.
Kaikki eivät ole, kuin sinä...
Mahtavia kommentteja, illan parhaat naurut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edeltää yleensä tuseerausta lääkärissä.
:D
Näyttää muille et olet hänen, merkki sairaasta mustasukkaisuudesta.