Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20107)
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen paljaasta pepustasi, olisipa se käytettävissäni säännöllisesti. Sillä olisi monia suotuisia vaikutuksia.
Se on aina olemassa ihan housujeni alla. Riittää, kun riisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas naiseni, tarvitsetko minua tuomaan sinulle lämpöä?
Joku on jo toimittanut sen. En koskaan tarvitse sinua, joten älä huoli minusta.
Haluan myös olla hellä ja huomaavainen sinua kohtaan, osoittaa välittämiseni, mutta et koskaan anna minulle siihen mahdollisuutta. Olen aina ollut paikan ulkopuolella.
Minulta vain signeerattuna.
Trullit yrittäkööt. ~x~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ich liebe dich, so wie du mich
Am Abend und am Morgen
Noch war kein Tag, wo du und ich
Nicht teilten unsere Sorgen.Jos julkaiset lainattua tekstiä, niin lähde on ilmoitettava.
Beethovenin sävellys 1700-luvun lopulta.
Kyllä tuo on Heinen runo. Sävellys on jotain ihan muuta. Sovitus on sitten näiden yhteenlaittoa.
Ei ole Heinen runo.
AI auttaa:
Beethovens Lied Ich liebe dich (WoO 123), auch Zärtliche Liebe genannt, stammt aus dem Jahr 1795 und
basiert nicht auf einem Text von Heinrich Heine. Der Liedtext über gegenseitige eheliche Liebe und Trost wurde von Karl Friedrich Wilhelm Herrosee geschrieben. Es ist ein berühmtes romantisches Kunstlied.
Sinä ja sun AI hommat. Nykyään ongelma on se että kun järkeä ei ole niin ei ole. Laita nuo sanat sinne sun GPThen ja kysy mistä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vitosia satelee kursseista, vaikka olisin tehnyt ne puoliunessa 🥳.
Käyt yhtä helppoa koulua kuin minua. Yliopistoon verrattuna amk on aivan läpsyttelyä, ka 4,7 tällä hetkellä kun enää oppari palauttamatta. Enkä ole tehnyt mitään sen eteen. Yliopistossa sentään joutui lukemaan tenttiin, vaikka vitosia toki sieltäkin sain.
Koskettelin sinua salaa, tositarkoituksella
Rattoisaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille voi mitään. Oon varmasti erilainen kuin suurin osa naisista. Olen suuripiirteinen enkä pidä pienistä samanmielisistä juorukerhoista.
Oikeastaan pidän sellaisia hieman typerinä.
Samis🤭
Ootte molemmat pick-me ettekä yhtään sen ihmeellisempiä
Mitä jos on lesbo? Onko silloinkin pick me
Miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen paljaasta pepustasi, olisipa se käytettävissäni säännöllisesti. Sillä olisi monia suotuisia vaikutuksia.
https://www.kaalimato.com/catalog/ZENN+Teenage+Pamela+-+Real+Life+seksi…
Mmmmmm.... nam.......
Mutta vähän on turhan kallis pano.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään pick me.
En tiedä sinusta, mutta kaikki en ole kuin muut tytöt -tapaukset on ihan oppikirjaesimerkkejä pick-mestä.
Alasäänten määrästä päätellen täällä on viisi vakiokolumnistia, jotka ovat henkisen romahduksen partaalla.
Pitäkää huolta itsestänne.💪
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa aamupäivää kaivatulleni !
Tänään luen Kallea!
Vierailija kirjoitti:
Alasäänten määrästä päätellen täällä on viisi vakiokolumnistia, jotka ovat henkisen romahduksen partaalla.
Pitäkää huolta itsestänne.💪
Tai jollakulla vpn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ich liebe dich, so wie du mich
Am Abend und am Morgen
Noch war kein Tag, wo du und ich
Nicht teilten unsere Sorgen.Jos julkaiset lainattua tekstiä, niin lähde on ilmoitettava.
Beethovenin sävellys 1700-luvun lopulta.
Kyllä tuo on Heinen runo. Sävellys on jotain ihan muuta. Sovitus on sitten näiden yhteenlaittoa.
Ei ole Heinen runo.
AI auttaa:
Beethovens Lied Ich liebe dich (WoO 123), auch Zärtliche Liebe genannt, stammt aus dem Jahr 1795 und
basiert nicht auf einem Text von Heinrich Heine. Der Liedtext über gegenseitige eheliche Liebe und Trost wurde von Karl Friedrich Wilhelm Herrosee geschrieben. Es ist ein berühmtes romantisches Kunstlied.
Sinä ja sun AI hommat. Nykyään ongelma on se että kun järkeä ei ole niin ei ole. Laita nuo sanat sinne sun GPThen ja kysy mistä ne on.
No Heine ei ollut edes syntynyt silloin, kun Beethoven sävelsi kappaleen. Useamman lähteen mukaan Karl Friedrich Herrosee olisi sanoittaja.
Vaikka halusin osallistua kilpailuun, minua ei valittu. Kukaan ei valinnut minua.
Olenko sellainen ihminen, joka valehtelee liikaa, ja vaikka haluaisinkin kehittää pitkäaikaisen aviosuhteen, en ole vilpitön, vaan vain itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Koskettelin sinua salaa, tositarkoituksella
Jos olisit kosketellut, et kirjoittaisi sitä tänne. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vaikka halusin osallistua kilpailuun, minua ei valittu. Kukaan ei valinnut minua.
Olenko sellainen ihminen, joka valehtelee liikaa, ja vaikka haluaisinkin kehittää pitkäaikaisen aviosuhteen, en ole vilpitön, vaan vain itsekäs?
Jos et ole tyytyväinen, voit yrittää kilpailla paikan ulkopuolella, vaikka se tuskin on tehokasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät sen itse. Lähtökohta on, ettei valehdella, ei se, ettei valehtele liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitosia satelee kursseista, vaikka olisin tehnyt ne puoliunessa 🥳.
Käyt yhtä helppoa koulua kuin minua. Yliopistoon verrattuna amk on aivan läpsyttelyä, ka 4,7 tällä hetkellä kun enää oppari palauttamatta. Enkä ole tehnyt mitään sen eteen. Yliopistossa sentään joutui lukemaan tenttiin, vaikka vitosia toki sieltäkin sain.
Avoimessa yliopistossa suoritan opintoja täydentääkseni vanhaa tutkintoani. Oon erittäin ylpeä viimeisestä vitosesta, jonka sain. Tein viikossa koko 5 op kurssin 10s. opintopäiväkirjoineen. Arvostelu oli kyllä ennen paljon tiukempaa.
Mikä viikonlopusta ottaa päähän?