Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19540)
Vierailija kirjoitti:
Jumala hyväksyy paljon asioita, kaiken mitä kaikkialla tapahtuu. Tämä ei ole peruste ajatella että kaikki ihmisten toimet olisivat oikein tehtyjä.
Missä sanotaan, että Jumala hyväksyy? Ei todellakaan hyväksy, eikä anna siunaustaan millekään vääryyksille. Se ei silti tarkoita, että hän ei sallisi tapahtua asioita. Hän on antanut meille vapaan tahdon, jota me voimme käyttää hyvään tai pahaan. Jumala ei pakota ketään seuraansa, vaikka janoaa meidän seuraamme "mustasukkaisen kiihkeästi", sanoo Iso Kirja. Siinäpä miettimistä, että kaiken Luoja haluaa tietää, mitä juuri sinulle kuuluu ja miten voisi sinua auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala hyväksyy paljon asioita, kaiken mitä kaikkialla tapahtuu. Tämä ei ole peruste ajatella että kaikki ihmisten toimet olisivat oikein tehtyjä.
Hyväksyminen ja salliminen on eri asioita.
Kyllä ja ei. Jumala sallii kaiken mitä tapahtuu eli hyväksyy kaiken mitä tapahtuu. Tässä kohdassa sama asia.
Eipäs. Ei takuulla hyväksy lapsen r*iskausta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on rikki, hän kokoaa palasista uuden palapelin elin maailmankatsomuksensa. Siksi rikkinäisyyttä ei tarvitse hävetä vaan se on inhimillistä.
Mutta väärä olettamus rikkinäisyydestä voi olla loukkaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kuunnella suomalaista taitoluistelun selostusta koska artikulaatio on niin selkeää ja juontaminen mielenkiintoista.
Sama juttu ja sama homma jääkiekonkin kanssa, ainakin Mertarannan aikoina.
Aleksandr Selevko oli pakko googlata mistä tuo komea eestiläinen on kotoisin. No syntynyt virossa ukrainalaisille vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen mielen maailma on todella mielenkiintoista, näkemykset ja kokemukset maailmasta. Elämän periaatteet ja asenteet.
Tärkeää on kehomielijärjestelmän tunnistaminen ja tunteminen. Tällöin se vaikuttaa ajatteluun, tunteisiin, reaktioihin, päätöksiin, ennakoitavuuteen ja tekoihin. Ymmärrykseen, mielenmaisemaan, päämäärätietoisuuteen, suunitelmallisuuteen, ajankäyttöön, toisten ihmisten huomioimiseen, empatiaan, viisastumiseen, havainnointiin, hahmottamiseen ja johtopäätelmien tekemiseen. Kokemuksen karttumiseen, työmuistiin, tietoihin ja taitoihin, osaamiseen, ryhmädynamiikkaan, tehokkuuteen, tunnollisuuteen, paineensietokykyyn, stressinhallinta kykyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aleksandr Selevko oli pakko googlata mistä tuo komea eestiläinen on kotoisin. No syntynyt virossa ukrainalaisille vanhemmille.
Ja näköjään sama koreografi kuin Iidalla!! Se kore tekee töitä suomalaisten, virolaisten ja kai saksalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kuunnella suomalaista taitoluistelun selostusta koska artikulaatio on niin selkeää ja juontaminen mielenkiintoista.
Sama juttu ja sama homma jääkiekonkin kanssa, ainakin Mertarannan aikoina.
Jeba!
Vierailija kirjoitti:
Ovi on harha. Ehkä minäkin. Tukkeena on nyt jokin muu, olisko s(e)inä?
Juu juu. x
Hyvä, että jauhatte täällä täyttä 💩a. Enää harvoin kiinnostaa tulla tänne. Ei täällä kuitenkaan mulle ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Onnellisia ovat rauhantekijät" 💝🕊
Rauhan tekeminen vaatii toisinaan alistumista, eikä se ole tie onneen.
Vierailija kirjoitti:
Muutit elämäni vaikka emme tunne. Kiitos.
Haluaisitko oppia tuntemaan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen mielen maailma on todella mielenkiintoista, näkemykset ja kokemukset maailmasta. Elämän periaatteet ja asenteet.
Tärkeää on kehomielijärjestelmän tunnistaminen ja tunteminen. Tällöin se vaikuttaa ajatteluun, tunteisiin, reaktioihin, päätöksiin, ennakoitavuuteen ja tekoihin. Ymmärrykseen, mielenmaisemaan, päämäärätietoisuuteen, suunitelmallisuuteen, ajankäyttöön, toisten ihmisten huomioimiseen, empatiaan, viisastumiseen, havainnointiin, hahmottamiseen ja johtopäätelmien tekemiseen. Kokemuksen karttumiseen, työmuistiin, tietoihin ja taitoihin, osaamiseen, ryhmädynamiikkaan, tehokkuuteen, tunnollisuuteen, paineensietokykyyn, stressinhallinta kykyyn.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun jutut pelkkää fantasiaa, toiveunta 😜😍
Kiva kun kerrot itsestäsi. Taodat olla kateellinen 😜😍
Olet alkanut vastailemaan itsellesi. Joidenkin idioottien huomionhakuisuudella ei ole mitään rajaa. Säälittävää.
Ennustan, että ylläpito sulkee pian tämän ketjun, joka on täynnä horinoita ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kävelylle?
Joo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onnellisia ovat rauhantekijät" 💝🕊
Huomatkaa, että tuossa sanotaan rauhanTekijät, ei rauhanPitäjät. Joskus asioiden sanominen synnyttää konfliktin. Jeesus kaatoi kaupustelijoiden pöydät temppelialueella, ei varsinaista rauhan pitämistä. Mutta kai tuossa viitataan siihen, että pitää pyrkiä rakentamaan rauhaa kun se on mahdollista.
"Jos on mahdollista ja jos teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa."
Joidenkin kanssa se ei ole mahdollista, vaikka itse sitä toivoisi.
Mua ei ole varmaan ikinä nainen kysynyt kävelylle.