Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17249)
Nopeeta ja helppoa 😜😍 Ei mitään turhaa jyystämistä
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.
Häh? Et tee aloitteita mutta sopivalle naiselle voit tehdä? Eli siis suomeksi sanottuna teet aloitteita. Ei kai kukaan niin tyhmä olekaan että tekisi epäsopivalle aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ihastunut, mutta en haluaisi mitään enempää, en todellakaan alkaisi jahtaamaan ihastustani.
Mitä järkeä olla ihastunut jos ei halua mitään enempää?
Mitä järkeä on ihastua? Sinäkö valitset ihastumisen? Ihminen ihastuu tahattomasti, eikä sitä voi valita. Tekonsa voi.
Tekisi mieli sanoa sulle suorat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta tuli viesti ja kehuskeli yön mittaisella sekstailulla. Kateellinen kyllä.
Noloa aikuiselta ihmiseltä kehuskella seksillä.
Mitkä ovat kerskustelua ja mitkä faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Tässä oon sano vaan. Kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oon sano vaan. Kuuntelen.
Hän osaa välimerkit.
Rakkaus ei ole kilpajuoksua maaliin vaan se on tanssintaikaa jossa toinen toistaan jompikumpi osapuoli vie kun on heikompi hetki ja seuraa askelia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina pahalla päällä?
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei pääse edes pakoon. Sinun joutuu törmäämään vielä ainakin kymmenen vuotta.
Ei tarvi. Korkeintaan viisi vuotta, jos et aio tuoda kukkia haudalle.
terveytensä menettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina pahalla päällä?
Oletatko tällä kertaa (huom. ei aina)? Olen harvoin pahalla päällä, ja kun olen, sille on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei pääse edes pakoon. Sinun joutuu törmäämään vielä ainakin kymmenen vuotta.
Ei kukaan ole luvannut meille kymmentä vuotta. Tiedät itsekin, että elämä tuo asioita eteen, joihin ei pysty itse vaikuttaan.
Elä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Korkeintaan viisi vuotta, jos et aio tuoda kukkia haudalle.
terveytensä menettänyt
En tuo kukkia hänen haudalleen, koska hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tuo yhteys yläkertaankin, on se sitten kuviteltu tai ei. Tietysti tällainen harha auttaa myös. 😅
Kaikillehan sellainen on suotu. Jos ei itselle sovi ajatella asiaa niin ei ole suinkaan pakko. Et kuitenkaan viitsisi arvostella muita koska aika moni haluaa ajatella kyseistä aspektia elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tuo yhteys yläkertaankin, on se sitten kuviteltu tai ei. Tietysti tällainen harha auttaa myös. 😅
Auttaa, kun on Jumalan lempilapsi. Jumala on siitä kiva kaveri, että hän tykkää antaa sille, jolla jo on ja ottaa pois toiselta vähä, joka hänellä on. Näin ikkäästi.
En ole huomannut että aina vain näin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole kilpajuoksua maaliin vaan se on tanssintaikaa jossa toinen toistaan jompikumpi osapuoli vie kun on heikompi hetki ja seuraa askelia.
Eikä se tapahdu kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ihastunut, mutta en haluaisi mitään enempää, en todellakaan alkaisi jahtaamaan ihastustani.
Mitä järkeä olla ihastunut jos ei halua mitään enempää?
Mitä järkeä on ihastua? Sinäkö valitset ihastumisen? Ihminen ihastuu tahattomasti, eikä sitä voi valita. Tekonsa voi.
Jos ihastun, niin haluan enemmän enkä jäädä märehtimään sitä vain oman pääni sisään. En alkaisi hillitä tekojani jos olen ihastunut vaan haluan että homma etenee.
Eikö seksistä saisi iloita jos on nauttinut 😜😍 siinä missä muistakin asioista. Ps. Minäkin nautin Antin k*llista. Antaa räjähtävän orgasmin 3.5 minuutissa 😜😍🔥