Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17249)
Antti sai mut taas roihuamaan tänä aamuna 😜😍 Kadonnut kipinä syttyi roihuksi! ähh mä haluun Anttia 🥰 Haluun Antin. Kokonaan. Kaikki tai ei mitään. Joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeista tärkeintä on, että hän unohtaa minut.
Aika reteetä. Mistä päättelet, että joku suo sulle ajatustakaan? 😳 Sinä sen sijaan kirjoitat tänne.
Vierailija kirjoitti:
Sinua eivät mitkään Jumalat pidättele. Teet täsmälleen, kuten sinua huvittaa.
Toivottavasti ei kaivattuani pidättele muiden ihmisten keksinnöt, vaan oma moraalinen koodisto ohjaa. Uskon hänen olevan vapaa-ajattelija, Itsetietoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tunteet voi käsitellä (pois)?
Nimeämällä omat tunteet+ hyväksymällä asiat sellaisenaan. Joku muu saa lisätä tähän
Ja elämällä ne tunteet läpi, joita kaikki koettu ja tehty aiheuttaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.
Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂
Olette ihan yhtä rasittavia. 🤝 Sivusta
Antin sukunimi sopis mulle tosi hyvin 😜😍 terv sitoutumiskammoinen 🤗
Teimme ystävällisen ja asiakkiaen päätöksen erota, kun lapsemme aloitti alakoulun.
Vapauduttuani palasin etsimään sinua, entistä poikaystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Eklekleklektiselle ajattelijalle: mutta pystytkö syömään 3 hampurilaista 5 minuuttiin? Niinpä.
Pystyn. Teen niistä sosekeiton ja kulautan kurkusta alas koko amerikkalaisen unelman.
Vierailija kirjoitti:
Eklekleklektiselle ajattelijalle: mutta pystytkö syömään 3 hampurilaista 5 minuuttiin? Niinpä.
Kaikki on suhteellista.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta tuli viesti ja kehuskeli yön mittaisella sekstailulla. Kateellinen kyllä.
Noloa aikuiselta ihmiseltä kehuskella seksillä.
T. mistä tunnistan sinut? L.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ihastunut, mutta en haluaisi mitään enempää, en todellakaan alkaisi jahtaamaan ihastustani.
Mitä järkeä olla ihastunut jos ei halua mitään enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Teen niistä sosekeiton ja kulautan kurkusta alas koko amerikkalaisen unelman.
Olen vaikuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua eivät mitkään Jumalat pidättele. Teet täsmälleen, kuten sinua huvittaa.
Juuri näin 😍
Ja esität uskovaista ja otat siitä hyödyn irti.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä vanhetessani ja yhden avioliiton päättymisen jälkeen olen oppinut arvostamaan yksinäisyyden kauneutta entistä enemmän. Kun lapseni kasvoivat ja muuttivat pois kotoa, me,myself and I - me kolme vietimme aikaa onnellisesti yhdessä kotona.
Minäkin olen eron jälkeen ollut yksineläjä, nautin siitä. Nyt lapset muuttaneet kotoa, viimeinenkin. Ja mulla on suhde yhteen mieheen. Mietin voisko olla loppuelämäni mies. Sanoin aina kaikille, etten koskaan enää ota miestä, viihdyn liian hyvin yksin. Mut nyt kolahti ja kovaa. Ja mikä parasta, hää antaa reilusti mulle omaa aikaa kokoajan. Menee sen puoleen yksiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä vanhetessani ja yhden avioliiton päättymisen jälkeen olen oppinut arvostamaan yksinäisyyden kauneutta entistä enemmän. Kun lapseni kasvoivat ja muuttivat pois kotoa, me,myself and I - me kolme vietimme aikaa onnellisesti yhdessä kotona.
Minäkin olen eron jälkeen ollut yksineläjä, nautin siitä. Nyt lapset muuttaneet kotoa, viimeinenkin. Ja mulla on suhde yhteen mieheen. Mietin voisko olla loppuelämäni mies. Sanoin aina kaikille, etten koskaan enää ota miestä, viihdyn liian hyvin yksin. Mut nyt kolahti ja kovaa. Ja mikä parasta, hää antaa reilusti mulle omaa aikaa kokoajan. Menee sen puoleen yksiin hyvin.
Siistii. Mahtavaa olla yhdessä jonkun kanssa, mutta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen tässä Beastie Boysia ja kohta ajattelin mennä lenkille. Upea ilma. Aurinko sentään paistaa meille kaikille.
Mutta uskon, että jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Mutta mitä minä tylsimys näistä asioista tiedän.
Jos sattuu olemaan Mies. On myös miehiä vailla munia.
Tai ihan vaan miehiä, jotka eivät tänä "naiset eivät halua että heitä lähestytään missään, jättäkää naiset rauhaan senkin ahdistelijat!!" aikana tekevät päätöksiä päällään, eivätkä lue jostain naisen "aloitteesta", eli katseesta, että hän on kiinnostunut.
No jos mies on noin peloissaan eikä uskalla tulla edes asiallisesti juttelemaan niin en minä ainakaan sellaista "miestä" haluakaan. Normaaliälyinen mies ei pelkää että asiallinen lähestyminen olisi ahdistelua.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeista tärkeintä on, että hän unohtaa minut.
Aika reteetä. Mistä päättelet, että joku suo sulle ajatustakaan? 😳 Sinä sen sijaan kirjoitat tänne.
Mistä päättelet, että yhteys on vain täällä?
Ei tuossa ollut sellaista ajattelua, samahan se on, missä olet päättelysi tehnyt. Vai onko sanonut (missä vaan), että olet niin ihqu, että yli ei pääse.
Kommentti poistui johonkin niin laitan nyt uudestaan. Viestissä oli kyse ihmisestä, jolla ei ole ihastumisentunteita minua kohtaan eli ylitsepääsemistä hänen osaltaan ei ole. Unohtaminen sen sijaan olisi paikallaan ihan oman turvallisuutenikin vuoksi.
Roikkua löyhässä hirressä ja hirttäytymällä haaveisiin en aio kesääni viettää. Alkuvuosi oli haasteellinen. Iso suru ja siihen velvollisuudet vaivasivat. Kaipaan siis iloa ja valoa elämäni raskaimpien kuukausien jälkeen.
Juuri näin 😍