Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (17256)

Vierailija
16721/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tuo yhteys yläkertaankin, on se sitten kuviteltu tai ei. Tietysti tällainen harha auttaa myös. 😅

Vierailija
16722/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet joissakin asioissa hyvin läpinäkyvä. Miehet ovat.

Naiset syövät aina 12.30 pastaa. Naiset menevät nukkumaan 22.45. Miesten kengännumero on 44. Miehet ajavat katumaasturilla. 

Elämä on helppoa ja kivaa, kun se on selkeää ja hahmotettavissa.

Ei kannata vaivautua, kun en puhunut mistään tuollaisesta vaan ihan tutkituista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16723/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitilanteessa mielen uudelleenkirjoitus ja tyhjeneminen johtaa voimakkaaseen inspiroitumiseen suuremmista signaaleista.

Vierailija
16724/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tuo yhteys yläkertaankin, on se sitten kuviteltu tai ei. Tietysti tällainen harha auttaa myös. 😅

Auttaa, kun on Jumalan lempilapsi. Jumala on siitä kiva kaveri, että hän tykkää antaa sille, jolla jo on ja ottaa pois toiselta vähä, joka hänellä on. Näin ikkäästi.

Vierailija
16725/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset syövät aina 12.30 pastaa. Naiset menevät nukkumaan 22.45. Miesten kengännumero on 44. Miehet ajavat katumaasturilla. 

Ei kannata vaivautua, kun en puhunut mistään tuollaisesta vaan ihan tutkituista asioista.

Joo, varmasti. Linkkaatko tutkimuksen? Uskon suosiolla, että on tehty tieteellisin menetelmin uskottavasti vertaisarvioitu tutkimus miesten läpinäkyvyydestä. Sillä eihän yksilöiden välillä ole eroja, minkä toki huomaa arkielämässäkin helposti.

Vierailija
16726/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti. Linkkaatko tutkimuksen? Uskon suosiolla, että on tehty tieteellisin menetelmin uskottavasti vertaisarvioitu tutkimus miesten läpinäkyvyydestä. Sillä eihän yksilöiden välillä ole eroja, minkä toki huomaa arkielämässäkin helposti.

Isoista rakenteista ei voi koskaan päätellä yksittäisestä tapauksesta mitään, mutta se ei poista isojen rakenteiden olemassaoloa.

Vierailija
16727/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voivat olla myös sun omia tulkintoja vain. Vääriä sellaisia.

Vierailija
16728/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiselle hyvää viikonloppua ja onnittelut. Olet mielessä.

Vierailija
16729/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂

Vierailija
16730/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulle. Kun ei itse kerro, miten asiat ovat, jättää sijan tulkinnoille. Eletään luulossa, kun tietoa ei anneta.

Vierailija
16731/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.

Sama

Vierailija
16732/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputuloksesta riippumatta meen ihan mössöksi jos pitää ottaa yhteyttä ja kertoa tunteista. 

Parempi vain laittaa ovi kiinni ja mennä sängyn alle. Siellä pääsee elämää pakoon. Varo, ettet joudu tekemisiin hämähäkin kanssa. Sekin voi olla elävä.

Ja sokeritoukat ja ihrakuoriaiset.

Vierailija
16733/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä klisee.

Vierailija
16734/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et halua elämääni, ole hyvä ja poistu elämästäni.

Terveisin nimimerkki "En jaksa enää"

Vierailija
16735/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.

Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.

Vierailija
16736/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.

Sama

Tuokin olisi jo plussaa että pystyy olemaan asiallinen ja ystävällinen. Jotkut ei kykene siihenkään. 

Vierailija
16737/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulle. Kun ei itse kerro, miten asiat ovat, jättää sijan tulkinnoille. Eletään luulossa, kun tietoa ei anneta.

Pitää osata kysyä. Täsmällinen ja selkeä kysymys jää harvoin vaille vastausta.

Vierailija
16738/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa, kun on Jumalan lempilapsi. Jumala on siitä kiva kaveri, että hän tykkää antaa sille, jolla jo on ja ottaa pois toiselta vähä, joka hänellä on. Näin ikkäästi.

Jumala on sellainen. Kaikessa hyvyydessään antaa toisille paljon enemmän kuin toisille, joillekin ei mitään. Täällä ketjussa on paljon meitä, jotka emme ole saaneet paljoa rakkaudessa. Jotkut taas, Jumala kun jokaisen elämää ohjaa, saavat rakkautta ihan ylenmäärin. On paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet valtavan määrän seksiä jo pikkulapsena, koska Jumalalla on tapana jakaa asioita. Ajatella, että he eivät sitä takuulla ole edes halunneet ja täällä halukkaat eivät saa. Johdatus on erilaista kaikilla.

Tiedäthän, sinä niin olisit päässyt syliini. Sivukaukaa

Vierailija
16739/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.

Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.

Aika erikoinen oletus, joka kohdistuu johonkin. "Olet". Et voi tietää onko. 

Vierailija
16740/17256 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua syvästi L.

Yhteinen valvonta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän