Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (16616)

Vierailija
16201/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karataanko rakkaimpani Bora Boralle ja puhutaan siellä ainoastaan rakkauden kieltä.

Yritän välttää lentämistä. Voit karata mun sohvalle niin puhun sulle rakkauden kieltä.

Joo,mut ei tarvittais kun menoliput.

Vierailija
16202/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16203/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivuttauduit taas mieleeni. Et varmaan edes mieti minua tai olet ehkä sammuttanut liekin. 

Vierailija
16204/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hivuttauduit taas mieleeni. Et varmaan edes mieti minua tai olet ehkä sammuttanut liekin. 

Kummittelen mielessäsi ikuisesti.

Vierailija
16205/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulit vauhdissa

Rakkaus on todellinen asia, ei tarvitse olla hihhuli uskoakseen sen olemassaoloon. Hieman epärakkaudellisesti pidän kyllä raivoateisteja hieman tyhminä tai tiedonpuutteisina.

Mä pidän niitä tyhmimä, jotka tulevat tänne pakko syöttämään uskontoa.

T: Uskovainen

Vierailija
16206/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulit vauhdissa

Rakkaus on todellinen asia, ei tarvitse olla hihhuli uskoakseen sen olemassaoloon. Hieman epärakkaudellisesti pidän kyllä raivoateisteja hieman tyhminä tai tiedonpuutteisina.

Kuka täällä on pakkosyöttänyt, esim raamattu nyt kuuluu ihan yleissivistykseen ja siellä on erittäin kaunista kieltä ja ajatuksia, joista voi täälläkin keskustella halutessaan.

Vierailija
16207/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä, mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä

Vierailija
16208/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle-mulle-mulle 😄

Me, myself and I 

Sitten kun ikävuosia karttuu, saattaapi tulla muitakin pronomineja mieleen 🤗

Miten oletat, että hän on nuori? Yhtä hyvin hän voi olla vanhempi ihminen ja olettamasi vanha ihminen, nuori.

Totta tuokin. Ehkä oletin siksi, koska oma maailmani oli nuorempana melko mustavalkoinen ja keskityin enemmän siihen, mitä itse voin saada. Iän myötä onkin käynyt ilmi, että onni löytyy siitä, mitä voi antaa muille ja miten voi itse palvella. Tulee onnelliseksi kuin vahingossa, kun ei ajattele niin paljon itseään. Tämä ei sulje pois sitä, että itseään saa ja pitää rakastaa yhtä paljon kuin sitä vieressä olevaa ihmistä. 🧡

Vierailija
16209/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulit vauhdissa

Kuka täällä on pakkosyöttänyt, esim raamattu nyt kuuluu ihan yleissivistykseen ja siellä on erittäin kaunista kieltä ja ajatuksia, joista voi täälläkin keskustella halutessaan.

Samaa mieltä. Eiköhän ne viisaudetkin tänne joukkoon mahdu.

Vierailija
16210/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä, mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä

Mambaa

Vierailija
16211/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle-mulle-mulle 😄

Me, myself and I 

Miten oletat, että hän on nuori? Yhtä hyvin hän voi olla vanhempi ihminen ja olettamasi vanha ihminen, nuori.

Totta tuokin. Ehkä oletin siksi, koska oma maailmani oli nuorempana melko mustavalkoinen ja keskityin enemmän siihen, mitä itse voin saada. Iän myötä onkin käynyt ilmi, että onni löytyy siitä, mitä voi antaa muille ja miten voi itse palvella. Tulee onnelliseksi kuin vahingossa, kun ei ajattele niin paljon itseään. Tämä ei sulje pois sitä, että itseään saa ja pitää rakastaa yhtä paljon kuin sitä vieressä olevaa ihmistä. 🧡

Kannattaa muistaa, että täällä on useita kommentoijia ja kaikki jakavat ajatuksiaan ja kokemuksiaan omasta kaipauksestaan. Välissä muustakin. :)

Vierailija
16212/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sun ja mun rakkauden kevät. Eikö? Se voisi olla sitä. Se voi olla sitä. Se on sitä, jos molemmat haluamme. Minä haluan.

-A

Vierailija
16213/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten auttaminen on miellyttävää silloin kun ne ihmiset joita auttaa sekä muut osalliset eivät aktiivisesti satuta. Se on valitettavan yleistä myös.

Vierailija
16214/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle-mulle-mulle 😄

Me, myself and I 

Kannattaa muistaa, että täällä on useita kommentoijia ja kaikki jakavat ajatuksiaan ja kokemuksiaan omasta kaipauksestaan. Välissä muustakin. :)

Välillä muutakin, kun sille kuulostaa tilausta olevan.

Jahas, sittenkin näin. Jos mahtuu, niin mahtuu myös kuvailut Jeesuksen ja Pietarin seksisuhteesta. Se itse asiassa on paljon lähempänä aihetta. On ihan asiallista pohtia, minkä verran Pietaria harmitti Jeesuksen liiallinen rakkaus lapsia kohtaan. Luultavasti ainakin siinä mielessä haittasi, että säkit tyhjeni lapsia sylissä pitäessään, eikä virtaa riittänyt niin paljon Pietarin kairaamiseen. Muuten Pietari tuskin piittasi, onhan lasten "rakastaminen" uskovaisille hyvin normaalia. Usein joudutaan pyytämään Paholainen paikalle manaamaan pappi ulos lapsesta.

"Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta."

Vierailija
16215/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta."

💛🤍💛

Vierailija
16216/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, että sekaannuin ketjuun ja vieläkin. Voitko unohtaa minut? 

Vierailija
16217/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin edelleen joka päivä sinua, liekki ei ole sammunut.

Vierailija
16218/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa rakkaudelliset ajatukset pursuilla vaikka miten yrittäisi hillitä...

Vierailija
16219/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudenkipeä. 

Vierailija
16220/16616 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekkiä ei niin vain sammuteta 🔥