Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16616)
Hivuttauduit taas mieleeni. Et varmaan edes mieti minua tai olet ehkä sammuttanut liekin.
Vierailija kirjoitti:
Hivuttauduit taas mieleeni. Et varmaan edes mieti minua tai olet ehkä sammuttanut liekin.
Kummittelen mielessäsi ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit vauhdissa
Rakkaus on todellinen asia, ei tarvitse olla hihhuli uskoakseen sen olemassaoloon. Hieman epärakkaudellisesti pidän kyllä raivoateisteja hieman tyhminä tai tiedonpuutteisina.
Mä pidän niitä tyhmimä, jotka tulevat tänne pakko syöttämään uskontoa.
T: Uskovainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit vauhdissa
Rakkaus on todellinen asia, ei tarvitse olla hihhuli uskoakseen sen olemassaoloon. Hieman epärakkaudellisesti pidän kyllä raivoateisteja hieman tyhminä tai tiedonpuutteisina.
Kuka täällä on pakkosyöttänyt, esim raamattu nyt kuuluu ihan yleissivistykseen ja siellä on erittäin kaunista kieltä ja ajatuksia, joista voi täälläkin keskustella halutessaan.
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä, mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle-mulle-mulle 😄
Me, myself and I
Sitten kun ikävuosia karttuu, saattaapi tulla muitakin pronomineja mieleen 🤗
Miten oletat, että hän on nuori? Yhtä hyvin hän voi olla vanhempi ihminen ja olettamasi vanha ihminen, nuori.
Totta tuokin. Ehkä oletin siksi, koska oma maailmani oli nuorempana melko mustavalkoinen ja keskityin enemmän siihen, mitä itse voin saada. Iän myötä onkin käynyt ilmi, että onni löytyy siitä, mitä voi antaa muille ja miten voi itse palvella. Tulee onnelliseksi kuin vahingossa, kun ei ajattele niin paljon itseään. Tämä ei sulje pois sitä, että itseään saa ja pitää rakastaa yhtä paljon kuin sitä vieressä olevaa ihmistä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit vauhdissa
Kuka täällä on pakkosyöttänyt, esim raamattu nyt kuuluu ihan yleissivistykseen ja siellä on erittäin kaunista kieltä ja ajatuksia, joista voi täälläkin keskustella halutessaan.
Samaa mieltä. Eiköhän ne viisaudetkin tänne joukkoon mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä, mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä
Mambaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle-mulle-mulle 😄
Me, myself and I
Miten oletat, että hän on nuori? Yhtä hyvin hän voi olla vanhempi ihminen ja olettamasi vanha ihminen, nuori.
Totta tuokin. Ehkä oletin siksi, koska oma maailmani oli nuorempana melko mustavalkoinen ja keskityin enemmän siihen, mitä itse voin saada. Iän myötä onkin käynyt ilmi, että onni löytyy siitä, mitä voi antaa muille ja miten voi itse palvella. Tulee onnelliseksi kuin vahingossa, kun ei ajattele niin paljon itseään. Tämä ei sulje pois sitä, että itseään saa ja pitää rakastaa yhtä paljon kuin sitä vieressä olevaa ihmistä. 🧡
Kannattaa muistaa, että täällä on useita kommentoijia ja kaikki jakavat ajatuksiaan ja kokemuksiaan omasta kaipauksestaan. Välissä muustakin. :)
Tämä on sun ja mun rakkauden kevät. Eikö? Se voisi olla sitä. Se voi olla sitä. Se on sitä, jos molemmat haluamme. Minä haluan.
-A
Toisten auttaminen on miellyttävää silloin kun ne ihmiset joita auttaa sekä muut osalliset eivät aktiivisesti satuta. Se on valitettavan yleistä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle-mulle-mulle 😄
Me, myself and I
Kannattaa muistaa, että täällä on useita kommentoijia ja kaikki jakavat ajatuksiaan ja kokemuksiaan omasta kaipauksestaan. Välissä muustakin. :)
Välillä muutakin, kun sille kuulostaa tilausta olevan.
Jahas, sittenkin näin. Jos mahtuu, niin mahtuu myös kuvailut Jeesuksen ja Pietarin seksisuhteesta. Se itse asiassa on paljon lähempänä aihetta. On ihan asiallista pohtia, minkä verran Pietaria harmitti Jeesuksen liiallinen rakkaus lapsia kohtaan. Luultavasti ainakin siinä mielessä haittasi, että säkit tyhjeni lapsia sylissä pitäessään, eikä virtaa riittänyt niin paljon Pietarin kairaamiseen. Muuten Pietari tuskin piittasi, onhan lasten "rakastaminen" uskovaisille hyvin normaalia. Usein joudutaan pyytämään Paholainen paikalle manaamaan pappi ulos lapsesta.
"Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta."
"Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta."
💛🤍💛
Ahdistaa, että sekaannuin ketjuun ja vieläkin. Voitko unohtaa minut?
Vierailija kirjoitti:
Mietin edelleen joka päivä sinua, liekki ei ole sammunut.
Alkaa rakkaudelliset ajatukset pursuilla vaikka miten yrittäisi hillitä...
Vierailija kirjoitti:
Liekkiä ei niin vain sammuteta 🔥
Joo,mut ei tarvittais kun menoliput.