Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16616)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei taas nähty siellä koko viikolla. Et sä musta kiinnostunut ole, muuten haluaisit nähdä mut usein.
Jos kumpikaan ei nähnyt toista niin.. samoin on omakin laitasi. :0
Miten musta tuntuu, että typeryydessäni voisin hyvin myös päätyä kinastelemaan kaivatun kanssa anonyymisti tajuamatta, että se on kaivattu? 😆
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että typeryydessäni voisin hyvin myös päätyä kinastelemaan kaivatun kanssa anonyymisti tajuamatta, että se on kaivattu? 😆
;)
Kelloihin liittyvät vahinkosattumat alkaa jo kyrpiä. Tiedän, että sekaannuin vetovoiman lakiin ja enkelinumeroihin ja sitä kautta kaikkeen muuhun, mutta voisitte jo lopettaa tämän pelleilyn siellä tuonpuoleisessa. Haluan kohdentaa vetoenergiani muuhun kuin typeriin numeroihin.
Rakkaus ei koskaan katoa. Jo tuo kertoo ettei kyseessä ole ihmisten hallittavissa olevasta asiasta tai ihmisen käytöksestä tai kyvystä rakastaa. Rakkaus voi kuolla sekunneissa jos toinen tekee väärin, eli tavallaan se katoaa. Vaikkei rakkaus olemuksellisesti voi koskaan kadota, se on vahvin voima kaikkeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minulta?
Rakastunut haluaa rakastaa. Käytännön toteutus voi olla mutkikkaampaa.
= sama kuin ennenkin
= anonyymiä etätykkäilyä
= ei mitään todellista
= erikoinen käsitys rakkaudesta
= tyylinsä kullakin
= mutta ei riitä mulle
Vierailija kirjoitti:
Oon ensi yön lähellä sua.
Porukoilla? Voitaisko nähdä?
Vierailija kirjoitti:
"Joka askel on tuskaisa" kuten laulussa sanotaan. 💔
Niin on. Terkuin plantaarifaskiitista jo kuukausia kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
ensin haluaisin tietää mitä ajattelet ja tunnet
Ajattelen sinua, tunnen halua. Muusta ei voi tietää ennen kuin tutustuu.
Vaikka minä puhuisin enkelien kielillä, ei minun rakkauteni sinulle riittäisi.
Mulle ei riitä mikään rakkaus, joka ei realisoidu todellisuudessa.
En tarvitse realisoitumista osaltasi. Olen päästänyt irti.
Olisin säästänyt aika paljon monessakin asiassa jos olisin vain luottanut siihen ensimmäisen oven sulkeutumiseen. Ovet sulkeutuvat syystä. Toisaalta jotain itsestäni ja ihmisistä olisi jäänyt löytämättä.
No niin, mitähän sitten mahtoi olla se, mitä halusit minusta?
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit vauhdissa
Rakkaus on todellinen asia, ei tarvitse olla hihhuli uskoakseen sen olemassaoloon. Hieman epärakkaudellisesti pidän kyllä raivoateisteja hieman tyhminä tai tiedonpuutteisina.
Mulle-mulle-mulle 😄
Me, myself and I
Sitten kun ikävuosia karttuu, saattaapi tulla muitakin pronomineja mieleen 🤗
:)