Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (16616)
Lähdin entiselle asuinseudulleni pidennetylle viikonlopulle jotta saisin vähän muuta ajateltavaa, seuraa ja virkeyttä tylsään arkeen. En vaan saa sinua mielestäni, en enää kuulu tännekään, ei täällä ole mitään minulle enää ja kun huomenna sunnuntaina palaan maisemiin en odota mitään muuta kuin että mäen sinut taas mahdollisimman pian. Olet se ainoa elämäni puuttuva palanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ensi yön lähellä sua.
Olen myös lähempänä kuin arvaatkaan.
Wdym
Välimatka 10% aikaisemmasta.
Mikä sen aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Poistattelusta päätellen ohis ei sitten olekaan ok? Vai onko niin, että vain teidän ohis on ok ja muut saa poistaa? Normaalia uskovaisen ajatuksenjuoksua, että muiden pitää sopeutua heihin, mutta toisinpäin ei koskaan. Eikö teillä koskaan hävetä?
Mitäpä lottoat? Ei niillä hävetä, eivätkö lopeta toimintaansa. Vaikka muuta sanovat, he eivät aidosti kunnioita ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin entiselle asuinseudulleni pidennetylle viikonlopulle jotta saisin vähän muuta ajateltavaa, seuraa ja virkeyttä tylsään arkeen. En vaan saa sinua mielestäni, en enää kuulu tännekään, ei täällä ole mitään minulle enää ja kun huomenna sunnuntaina palaan maisemiin en odota mitään muuta kuin että mäen sinut taas mahdollisimman pian. Olet se ainoa elämäni puuttuva palanen.
Ympäristön vaihdos tekee aina hyvää varsinkin, jos tuntee itsensä vieraaksi nykyisessä eikä siellä mikään sido. Samankaltainen tilanne myös. Odotan kaivatun näkemistä, jotta tiedän, miten jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, että sekaannuin ketjuun ja vieläkin. Voitko unohtaa minut?
Lämpimästi tervetuloa.Niinhän me kaikki täällä, pitkälle samoissa tunnelmissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa tosiaan kovin pitkä matka ole kaivatun ovelle. Siihen nähden kyllä on nähty yllättävän harvoin 🤔🤔🤔💙💛
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, että sekaannuin ketjuun ja vieläkin. Voitko unohtaa minut?
En pysty unohtamaan, mutta ketjun voin jättää sitten, jos/kun näen kaivatun
Siitä puhe mistä puute ja "jokainen tahtoo laulaa rakkaimmastaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa tosiaan kovin pitkä matka ole kaivatun ovelle. Siihen nähden kyllä on nähty yllättävän harvoin 🤔🤔🤔💙💛
Tuus pistäytyy.Tarjoon kahvit ja pullaa on myös tarjolla. 😊
Välimatka 10% aikaisemmasta.