Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15883)
Luin jostain, että ihmisen vanhentuminen ei tapahdu tasaisesti, vaan siinä on kaksi isoa vanhentumisaaltoa, joista ensimmäinen on noin 44 ikävuoden kohdalla, ja toinen n. 60 ikävuoden tietämillä. Minun osaltani ensimmäinen vanhentumisaalto on jo ohitettu. En ole enää edes iltavirkku yökyöpeli. Nytkin jo nukuttaa. Perjantai-ilta, mutta ei puhettakaan että jaksaisin lähteä mihinkään. Jos viettäisin iltaa kaivatun kanssa, ehdottaisin varmaan makuuhuoneen puolelle siirtymistä ennen kuin nukahtaisin sohvalle. Minut saa varmaan kärrätä vanhainkotiin sitten kun se ikääntymisen toinen aalto alkaa.
Mulla ei oo vaikeuksia minkään asian suhteen. Aika helpolta tuntuu eläminen ylipäänsä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne palstalta yhtään fiksua. Mikä olikaan ketjun aihe?
En tunne minäkään mutta kirjoittakaa mitä haluatte.
Harmittaa kuinka ruskeasilmäisistä puhutaan. Olen tuntenut niin mahtavia niiden omaavia ihmisiä. Suurimmalla osalla maailman väestöstä on ruskea silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo vaikeuksia minkään asian suhteen. Aika helpolta tuntuu eläminen ylipäänsä nykyään.
Mulla taas ei muuta olekaan kuin vaikeuksia. En oikein jaksa enää mitään.
Koko elämän elänyt kuvitellen että saisi vastakaikua tykkäämältään ihmiseltä.
Eipä se mene niin. Ja sitä tuskaillessa plus omat traumat ja ongelmat itseni kanssa niin jää elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että ihmisen vanhentuminen ei tapahdu tasaisesti, vaan siinä on kaksi isoa vanhentumisaaltoa, joista ensimmäinen on noin 44 ikävuoden kohdalla, ja toinen n. 60 ikävuoden tietämillä. Minun osaltani ensimmäinen vanhentumisaalto on jo ohitettu. En ole enää edes iltavirkku yökyöpeli. Nytkin jo nukuttaa. Perjantai-ilta, mutta ei puhettakaan että jaksaisin lähteä mihinkään. Jos viettäisin iltaa kaivatun kanssa, ehdottaisin varmaan makuuhuoneen puolelle siirtymistä ennen kuin nukahtaisin sohvalle. Minut saa varmaan kärrätä vanhainkotiin sitten kun se ikääntymisen toinen aalto alkaa.
Kiva. Meni eka romahdus ohi, jospa toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mietin niin kiusallisen lässähtämisen riski on myös todellinen.
Sitten täytyy vain osata unohtaa.
En tekisi siitä ongelmaa. Sopeudun ihan hyvin ja voin vaihtaa suhtautumistapaa. Pidän myös ihan vaan tuttavallisuudesta, ystävyydestä tai läheisyydestä ja lämmöstä. Pelkään, että hänellä olisi enemmän vaikeuksia sen kanssa.
Mutta sittenhän asiat on hyvin.
You are not just a human being, you are a spiritual being. And I know you will discover that in time during your life. At what time, I dont know, but I do know if you were right here in front of me and you had every answer for everything that you might believe, like if you believed God doesn't exist, or that angels dont exist, or that heaven doesnt exist, I would just be smiling at you. Because I know, one day, you will discover. And thats why I would say to you, go in search and discover more about yourself, about the human being you are, about who created you, and about the spiritual side of you. The side of you that we can never find the answers for. The side of you that is pure love and pure light. Your soul. And I love that, because I have never seen any human being in the world without a soul, and to me that is incredible. Each and every one of us is connected to our soul, no matter how much we want to deny that, no matter how much we want to say, No way, I dont believe in all of that nonsense.
Blessings,
Lorna
Lähde:
Facebook, sivusto Angels in my hair by Lorna Byrne
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kuinka ruskeasilmäisistä puhutaan. Olen tuntenut niin mahtavia niiden omaavia ihmisiä. Suurimmalla osalla maailman väestöstä on ruskea silmät.
Mielipiteistä ei kannata loukkaantua, on oikeus keskustella asioista.
Vierailija kirjoitti:
Terkut hiljaiselle!
Miten hiljainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan liity kaipaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mietin niin kiusallisen lässähtämisen riski on myös todellinen.
Sitten täytyy vain osata unohtaa.
En tekisi siitä ongelmaa. Sopeudun ihan hyvin ja voin vaihtaa suhtautumistapaa. Pidän myös ihan vaan tuttavallisuudesta, ystävyydestä tai läheisyydestä ja lämmöstä. Pelkään, että hänellä olisi enemmän vaikeuksia sen kanssa.
Mutta sittenhän asiat on hyvin.
Ei ole jos ei ole hänelle. En halua, että hänen olonsa olisi vaivaantunut, jos edes niin pitkälle pääsisin. Jos hänellä on vaikea olla, on minullakin.
Katoin keittiön ikkunasta kadulle ja hetken aikaa kuvittelin sun siluetin toisen ihmisen päälle. Kävelemässä portaita ylös kohti meikäläisen majapaikkaa. Onko tämä rakkautta? Koska saavut Kryptiseen Valtakuntaasi Sydänradalla?
Hyvää yötä Kaunosieluttarelle! Onnellista myöhästynyttä Minna Canthin ja tasa-arvon päivää! Hävettää myöntää, että meni ihan ohi päivän onnittelu. Sen edistäminen on elinikäinen työn sarka. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös oikeus ilmaista harmitustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä, ehkä meidän pitäisi..
Heruttele rauhassa. Ehkä rouva innostuu tänä iltana.
Älä ole noin tyly🙄
Tylyttäjiä aina löytyy. Kukaan tuskin kirjoittaa noin kenellekään, josta välittää, oli elämäntilanne mikä tahansa. Jos ilkeilee kaivatulleen, niin mitähän se käytös sitten on niitä kohtaan, joista ei edes erityisemmin pidä.. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan liity kaipaamiseen.
Ei tuo sinunkaan loukkaantuminen eikä ole hyvää käytöstä, aika noloa oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös oikeus ilmaista harmitustani.
Ei ole jos kiellät muiden oikeudet. Aikuistukaa jo.
"Ei tuo sinunkaan loukkaantuminen eikä ole hyvää käytöstä, aika noloa oikeastaan."
Se kommentti oli sivusta.