Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että haluat, mutta et kuitenkaan todellakaan halua, mutta
Itseni kannalta haluan, hänen kannaltaan en halua. Yksinkertaista.
Minkä vuoksi? Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka kuvittelevat tietävänsä tarpeeni paremmin kuin minä itse. Ovat myös olleet väärässä.
Eihän se sun tarpeista ole edes mitään puhunut? Ehkä käsität muidenkin kohdalla yhtä väärin, eiväthän nyt kaikkien ihmisten ajatukset sinun ympärilläsi pyöri. ;) eri
Ymmärsin sanoituksen "hänen kannalta" = "hänelle en halua"/"kannan vastuuni". Tällaista retoriikkaa olen ennenkin kuullut ja nähnyt (tilanne, jossa toinen kokee että suhteen edistäminen olisi haitallista toiselle), joten luulin, että kyse oli siitä.
Ei tarvitse vetää mitään johtopäätöksiä, että ajattelisin, että kaikkien ihmisten ajatukset pyörii ympärilläni. Väärinkäsityksiä sattuu kaikille.
Estäminen ei ole väärinkäsitys.
Ei. Eikä ketään estetä oletusten takia. Kyllä siinä on taustalla kyse vakavammasta asiasta aina.
Kerro se vakava asia.
Mulla ainakin on ollut vaikka mitä haaremeita netissä.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku: olen nainen, kaipaan miestä.
Alapeukku: olen nainen, kaipaan naista.
Yläpeukku: olen mies, kaipaan naista
Alapeukku: olen mies, kaipaan miestä
Tasa-arvon vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia reppanoita on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi? Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka kuvittelevat tietävänsä tarpeeni paremmin kuin minä itse. Ovat myös olleet väärässä.
Eihän se sun tarpeista ole edes mitään puhunut? Ehkä käsität muidenkin kohdalla yhtä väärin, eiväthän nyt kaikkien ihmisten ajatukset sinun ympärilläsi pyöri. ;) eri
Ymmärsin sanoituksen "hänen kannalta" = "hänelle en halua"/"kannan vastuuni". Tällaista retoriikkaa olen ennenkin kuullut ja nähnyt (tilanne, jossa toinen kokee että suhteen edistäminen olisi haitallista toiselle), joten luulin, että kyse oli siitä.
Ei tarvitse vetää mitään johtopäätöksiä, että ajattelisin, että kaikkien ihmisten ajatukset pyörii ympärilläni. Väärinkäsityksiä sattuu kaikille.
Ei. Eikä ketään estetä oletusten takia. Kyllä siinä on taustalla kyse vakavammasta asiasta aina.
Kerro se vakava asia.
Mitä kenenkään yksityisasiat palstalle kuuluu anonyymien sorkittavaksi. Liika uteliaisuus ei kuulu hyveisiin.
Vierailija kirjoitti:
🤕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen estetty, ei minulla sen jälkeen ole enää mitään asiaa tai sanottavaa. Asia on viimein tullut selväksi. Estäjä lakkaa olemasta mikä tarkoittaa sitä ettei hän enää kuulu elämääni millään tavalla. Ei edes ajatuksen tasolla.
Oletko itse estänyt hänet joskus?
En koskaan häntä. Mutta olen estänyt ihmisiä joita vastaan minulla ei ole mitään pahaa, mutta aika on kävellyt tilanteen ohitse tms. Sitä on vaikea selittää. Omat estoni eivät ole pahalla tehtyjä.
Narsistin puhetta 👍
Tykkään susta niin paljon, että tuolla pelimaailmassa sun ja mun etunimet ovat edustettuina mun profiilissa. Rakastavaisina. Mä kuulun sun klaaniin ja taistelemme yhdessä nätsismiä vastaan 🖤
Hyvää iltapäivää ja viikonloppua kaivatulleni !
Totta vain toinen puoli ja siitäkin vain viidesosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ystävyys tai rakkaus ovat vain sanoja, kunnes löytyy yksi, jolle olet hehkuasi säästellyt."
Joidenkin ei tarvitse etsiä, kun se tulee vastaan heti aikuisuuden alussa.
Eikö se silloin sitten löydy, ilman etsimättäkin.
Voi tavata jossain, esim. Harrastuksissa, eli löytyi harrastuksista. Etsimättä.
Olen sittemmin elänyt siveellistä luostarielämää.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku: olen mies, kaipaan naista.
Alapeukku: olen mies, kaipaan miestä.
Minusta koko yhteiskunta-rakennus aatteineen, laitoksineen on vallan päin mäntyyn. Mutta se onkin miesten laatima, totesi Minna Canth jo vuonna 1890
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro se vakava asia.
Mitä kenenkään yksityisasiat palstalle kuuluu anonyymien sorkittavaksi. Liika uteliaisuus ei kuulu hyveisiin.
Hei nyt oikeesti laitatte sivusta koko konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku: olen mies, kaipaan naista.
Alapeukku: olen mies, kaipaan miestä.
Ei täällä miehet käy muuta kuin se sovinisti sähkömies, kuntarajainmiekkonen ja Arto.
She's got glow on her face
A glorious look in her eyes
My angel of light