Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15595)
Miks tää kuulostaa vähän siltä, et tää on jotain turhautunutta, saavuttamatonta rakkautta täynnä olevaa syyttelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seeprat eivät kesyynny. Ne tekevät, mitä huvittaa ja menevät menojaan.
Toivottavasti löydät unelmiesi lempeän kumppanin sen sijaan, että kaipaat täällä jotakuta toista.
Ihan yhtä olen kaivannut. Tuolle sarvikuonolle vain sanoin, että "sinulle", koska tahallaan härkkii täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen estetty, ei minulla sen jälkeen ole enää mitään asiaa tai sanottavaa. Asia on viimein tullut selväksi. Estäjä lakkaa olemasta mikä tarkoittaa sitä ettei hän enää kuulu elämääni millään tavalla. Ei edes ajatuksen tasolla.
Oletko itse estänyt hänet joskus?
En koskaan häntä. Mutta olen estänyt ihmisiä joita vastaan minulla ei ole mitään pahaa, mutta aika on kävellyt tilanteen ohitse tms. Sitä on vaikea selittää. Omat estoni eivät ole pahalla tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tää kuulostaa vähän siltä, et tää on jotain turhautunutta, saavuttamatonta rakkautta täynnä olevaa syyttelyä?
Täällä saa purkaa sitä, mikä ei tosielämässä todeksi tule.
Vierailija kirjoitti:
säälittävä ja epäterve itsetunto🤡🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta
Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Viimein rehellistä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Palsta pitäisi sulkea.
Ei. Olen purkanut vain pienen osan vihastani torjutuksi tulemisen vuoksi. Tämän paikan on ehdottomasti pysyttävä avoimena; se on ainoa paikka, jossa voin vapaasti purkaa raivoani häntä kohtaan.
Olen märkänä, muttenn myöntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Nunna is back
Ei minulta. Edellisestä jo tovi.
Enempää ei ole tulossa. x
Vierailija kirjoitti:
🤢
Pitää vaan unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Avohaavat ovat muuttuneet arviksi ja jospa ne siitä vielä vaalenevat joku päivä huomaamattomiksi.
Torjumisessa ei ole mitään väärää, mutta tunteilla leikkiminen saa raivon valtaan.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Ei sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta pitäisi sulkea.
Ei. Olen purkanut vain pienen osan vihastani torjutuksi tulemisen vuoksi. Tämän paikan on ehdottomasti pysyttävä avoimena; se on ainoa paikka, jossa voin vapaasti purkaa raivoani häntä kohtaan.
Uusi otsikko
Lähettelet piikikkäitä ja myrkyllisiä kaipausviestejä henkilölle, jota rakastat, mutta et voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Ei sulle!
Eikä minun myöntymisviestini sulle.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Avohaavat ovat muuttuneet arviksi ja jospa ne siitä vielä vaalenevat joku päivä huomaamattomiksi.
Good for you, mami.
Runoile sä vaan.
..
Märkyydestä puhun vain
omalle mielitietylle.
En varmastikaan täällä
kuuna päivänä. Capisci? x
Vierailija kirjoitti:
Torjumisessa ei ole mitään väärää, mutta tunteilla leikkiminen saa raivon valtaan.
Sivu
Onko joku yrittänyt vietellä sinua? Miksi sinusta tuntuu tältä?
Tollot sotkee taas. Ap