Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15639)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on ollut vaikka mitä haaremeita netissä.
Mitä hyötyä sulle niistä oli?
Parempi naida kuin palaa himon tulessa, näin se on.
Olen estänyt joskus sellaisiakin naisia, joista olen paljon välittänyt. Tilanne on vaan jostain syystä kiehahtanut silloin yli, jolloin se on ollut myös sen estämiseksi, etten itse lähettäisi mitään sellaista, mikä vaan pahentaisi tilannetta. Sitten jonkin ajan kuluttua olen purkanut eston kaikessa hiljaisuudessa. Yhtään tuollaista tapausta ei taida enää olla estolistalla, vaan siellä on vaan jotain ulkomaisia valeprofiileja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta pitäisi sulkea.
Ei. Olen purkanut vain pienen osan vihastani torjutuksi tulemisen vuoksi. Tämän paikan on ehdottomasti pysyttävä avoimena; se on ainoa paikka, jossa voin vapaasti purkaa raivoani häntä kohtaan.
Miksi koet raivoa? Minkä sille voi jos toista ei kiinnosta? Olet tonttu!
Eipäs nimitellä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta niin paljon, että tuolla pelimaailmassa sun ja mun etunimet ovat edustettuina mun profiilissa. Rakastavaisina. Mä kuulun sun klaaniin ja taistelemme yhdessä nätsismiä vastaan 🖤
Ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Olen estänyt joskus sellaisiakin naisia, joista olen paljon välittänyt. Tilanne on vaan jostain syystä kiehahtanut silloin yli, jolloin se on ollut myös sen estämiseksi, etten itse lähettäisi mitään sellaista, mikä vaan pahentaisi tilannetta. Sitten jonkin ajan kuluttua olen purkanut eston kaikessa hiljaisuudessa. Yhtään tuollaista tapausta ei taida enää olla estolistalla, vaan siellä on vaan jotain ulkomaisia valeprofiileja yms.
Kannattaa harjoittaa tunnehallintaa ja -käsittelyä.
Olethan valmiina tänä viikonloppuna, kultaseni....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta niin paljon, että tuolla pelimaailmassa sun ja mun etunimet ovat edustettuina mun profiilissa. Rakastavaisina. Mä kuulun sun klaaniin ja taistelemme yhdessä nätsismiä vastaan 🖤
Ihana <3
Se on Dande.. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana <3
Dande on paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä, monta hyvää piniä.
Vierailija kirjoitti:
Olethan valmiina tänä viikonloppuna, kultaseni....
Scott Tenorman? :P
Emilian ryppyreijälle taas kutitteleva kielari!
Terveisiä myös.
Mukavaa viikonloppua suloinen..
<3
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua suloinen..
<3
Samoin <3333333
Hyvää ja ihanaa viikonloppua rakkaalle naiselle. Super iso ikävä sua. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana <3
Se on Dildo! :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä, monta hyvää piniä.
Toi on sivusta.
Sinitaivas ja kevään kohinaa ilmassa. Pian matkaan ja suunta pohjoiseen. Jos vielä kohdataan..
Erilleenkin monet kasvaa, vaikka miten olis oikeita toisilleen aikuisuuden alussa.