Montako olutta annatte miestenne juoda päivässä?
Meillä mies juo nyt enää sixpäkin Sandelsia illassa kun asetin rajat, jos saisi itse päättää niin joisi varmaan salkullisen.
Kommentit (14)
Vaihtelee, vain muutama tölkki jos pitää aamulla lähteä autolla mutta jos etätöissä niin n. 12-15 tölkkiä ja muutama hömpsy
Hyi, on varmaan kuudenkin oluen jälkeen sellainen haisuli ettei sitä sänkyynsä huoli. Laittaisin kiertoon. Alkoholistin lapsena minulle oli tärkeää, ettei puolisolla ole ongelmia alkoholin kanssa, ja sellainen löytyikin.
Eipä ole tarvinnut mitään rajoja tehdä. Mies juo tasan kaksi olutta perjantai-iltaisin eikä yhtään enempää. Ei juo saunaoluttakaan vaan vissyä. Näin mennyt vuosikymmeniä eikä asiasta siis alkosta ole koskaan keskusteltu edes.
Meillä on lukollinen kaappi, jossa mies pyytää, että saako juoda yhden oluen. Avaan kaapin vain silloin, jos mies on kiltti minua kohtaan, muuten en.
En ole ottanut juoppoa puolisokseni.
Annatte? Huono provo, yrittäisitte edes.
Se on aikuinen mies, juokoon ihan niin paljon kuin haluaa jos huvittaa. En vaan tajua näitä "Annatteko miehellenne luvan..." (lisää tähän ihan mitä tahansa).
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut mitään rajoja tehdä. Mies juo tasan kaksi olutta perjantai-iltaisin eikä yhtään enempää. Ei juo saunaoluttakaan vaan vissyä. Näin mennyt vuosikymmeniä eikä asiasta siis alkosta ole koskaan keskusteltu edes.
Palstalaisten logiikan mukaan koska miehesi juo säännöllisesti on hänellä alkoholiongelma.
#spermaviemäritnäkyväksi
Kyllä, kaikki te naaraat jotka tulette vitsailemaan tänne vittulimat roiskuen
Mieheni ei ole (vielä ) edunvalvonnassa, joten kenelläkään ei ole oikeutta kieltää juomasta mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa.
Nykyään juo nolla- ja ykkösolutta, mikä on oikein hyvä asia.
Mies juo joskus 1-2 olutta. Ei ole alkoholin orja.
Sixpäckki riittää illaksi mutta haluaa aina muutaman snapsin myös yömyssyksi