Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15374)
En myönnä kenellekään, mutta sinä olet ollut innoitukseni siihen, mitä sain kansien väliin. Ainut vain, että kannet puuttuvat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä sun hymy ja se turvallisuus mikä susta hohkaa taas. Onkohan meillä yhteinen salaisuus? Oi, kun voisin painautua suhun...
Miksi testaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle salaisuuden: en osaa v*ttuilla. En tahallaan. Mutta osaan olla raatorehellinen.
Raatorehellisyydelläänkään ei voi puolustella loukkaavia sanojaan. Vain moukat syyllistyy siihen.
No meidän tapauksessa hänen loukkaava käytöksensä sai aikaan minun oireilun. Ja kyllä silti kiinnostuin.
Miten hän käyttäytyi? Jos se olisin ollut minä, voisin pyytää häneltä anteeksi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Numerot on muuten seuranneet mua about vuoden. Liittyy suhun. Ne myös johti tänne.
Mitkä numerot?
Omistan kirjan Tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Ketjussa ei ole niitä palveluita saatavilla. Palveluntuottajasi hoitaa homman.
Saisinko pikaisen esittelyn hänestä?
Kai sinä vaimosi tunnet.
Sekopäisemmäksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Kevättaivas on maaginen.
Kunpa ei houkuttelisi mielettömyyksiin, vaikka saahan sitä vähän villiintyä.
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä ikiyö asteelle. On harrasteltava vaikka mitä kielikuvia, mutta sinne synkkyyteen en voi mennä. Ehkä se lopulta on se meidän erottava tekijä.
Mitä se sinusta sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle salaisuuden: en osaa v*ttuilla. En tahallaan. Mutta osaan olla raatorehellinen.
Raatorehellisyydelläänkään ei voi puolustella loukkaavia sanojaan. Vain moukat syyllistyy siihen.
Joskus on paikallaan sanoa suorat sanat, jos muuten ei mene jakeluun.
Sivu
Se on taas eri asia kuin henkilöön menevä raatorehellisyys jossa napostellaan ulkonäköä, tai muuta persoonaan liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Ketjussa ei ole niitä palveluita saatavilla. Palveluntuottajasi hoitaa homman.
Saisinko pikaisen esittelyn hänestä?
Kai sinä vaimosi tunnet.
Sekopäisemmäksi menee.
Osaat varmasti parhaiten arvioida. 😁
Vierailija kirjoitti:
Iltaterkut M-naiselle.
sulle takas. Tänään en olekaan tätä ennen tänne ehtinyt. Olet silti ehtinyt käväistä mielessäni. Tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä ikiyö asteelle. On harrasteltava vaikka mitä kielikuvia, mutta sinne synkkyyteen en voi mennä. Ehkä se lopulta on se meidän erottava tekijä.
Ei sinulle.
Unohdin kysyä Ranskan-matkasta, kun oli niin paljon "asiakkaita".
Mikä saa ihmisessä aikaan vuosien kolahduksen? Ihmettelen vaan
Hyvää yötä, nuku uniin kauneimpiin, kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinusta sitten on?
Sivusta olet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmisessä aikaan vuosien kolahduksen? Ihmettelen vaan
Jos saa kolauksen, silloin menee tillin tallin, ja aivoilla kestää toipua normaaliin tilaan pahimmillaan useampia vuosia. Ihminen ei näet ole kone, jonka voisi vivusta laittaa off-asentoon. Paitsi miehen.
Mun ois pitänyt jaksaa leikkiä, että ollaan tosissaan, mutta ei kuitenkaan olla.
No meidän tapauksessa hänen loukkaava käytöksensä sai aikaan minun oireilun. Ja kyllä silti kiinnostuin.