Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15132)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että juttelet mieluummin vaikka lyhtypylvään kanssa kuin mun kanssa 🥺
Se heijastuu sinusta.
Ääähh, eiku olin kirjoittanut sen oikein:))) 🙆🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että juttelet mieluummin vaikka lyhtypylvään kanssa kuin mun kanssa 🥺
Voi kun pääsisi edes juttelemaan kaivatun kanssa pitkän tauon jälkeen. sivusta.
Mitenhän tähän taas päästäisiin?
Jos törmättäisiin, ja kahvi irrottaisi sitten kielenkannat.
Tuskin.. Et uskalla tosiaan enää ees moikata. Sydän käy kuulemma 10000x minuutissa. Sitäpaitsi juon teetä.
Ai kaivatunko sydän on noin laukalla?
Vierailija kirjoitti:
Mummo sulla on kyllä rautainen itsehillintä.
Siitä on kyllä ollut hyötyä kohdatessani epämääräisiä Taukkeja. Terveisin (ei virallinen)mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyllä ollut hyötyä kohdatessani epämääräisiä Taukkeja. Terveisin (ei virallinen)mummo.
En ala teellä.
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin (taas) miestä töihin. Työkuva aika laaja.
Ei multa. Joku ehkä plagioi
mt-vakkaristâlkkaajaa,
jonka kaikki päivät kuluvat
mun perässä juostessa:
Hän varmistaa, että kaikissa
viesteissäni
on hänen alapeukkunsa
07-23, ma-su. Huomatkaa:
Hän aivan välttämättä
haluaa digikoskettaa minua.
Hän ei millään kykene
pitämään näppejään
minusta erossa..😃🤔🤭
How about that.
Rakkaita terveisiä >>>
Taiteilijat Behm x Ahti. 🤍🕊 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo energia tänään joka puolella. Oli irl elämässä. Ja palstalla sama kun nyt tulin tänne. Isoja rattaita liikkumassa ja mikään ei oo pysähdyksissä. Voimia kaikille.
Ihmiset tajuavat, että heikommassa asemassa olevien sortaminen ei johda mihinkään hyvään. Missään päin maailmaa. Ihmisten alitajuntainen itsetietoisuus kasvaa. Hyväntahtoisuus vie eteenpäin ja lujittaa uskoa toisiimme. 🦔
Olen ollut tyytyväinen huomatessani, että joukkoliikenteen käyttö on lisääntynyt. Tämä arvio muistoista. Omassa naapurustossa monet tervehtivät toisiaan. Pääkaupungissa nuoret naiset tulevat istumaan tällaisen mt-keissin viereen julkisissa. Omassa kotikunnassa on valitettavasti paljon pikkuporvarillisia. He eivät ole yhtä ennakkoluulottomia ja avoimia ihmisten erilaisuudelle kuin Helsingin gimmat.
Mä ainakin parkkeeraisin itseni just sun viereen :)
Vierailija kirjoitti:
Pappara hyvä, vaikka sulla ei sitä itsehillintää ole niin eipä ole silti mitään kuulunut. Olen ollut liian kauan paitsiossa.
Mä en ole ainakaan mikään lyhtypylväs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo energia tänään joka puolella. Oli irl elämässä. Ja palstalla sama kun nyt tulin tänne. Isoja rattaita liikkumassa ja mikään ei oo pysähdyksissä. Voimia kaikille.
Ihmiset tajuavat, että heikommassa asemassa olevien sortaminen ei johda mihinkään hyvään. Missään päin maailmaa. Ihmisten alitajuntainen itsetietoisuus kasvaa. Hyväntahtoisuus vie eteenpäin ja lujittaa uskoa toisiimme. 🦔
Olen ollut tyytyväinen huomatessani, että joukkoliikenteen käyttö on lisääntynyt. Tämä arvio muistoista. Omassa naapurustossa monet tervehtivät toisiaan. Pääkaupungissa nuoret naiset tulevat istumaan tällaisen mt-keissin viereen julkisissa. Omassa kotikunnassa on valitettavasti paljon pikkuporvarillisia. He eivät ole yhtä ennakkoluulottomia ja avoimia ihmisten erilaisuudelle kuin Helsingin gimmat.
Moni meistä nuorista naisista on samanlainen mielenterveyskeissi niin miksei tulisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kiitos pappa 😅
Kukaan ei ole kolahtanut yhtä lujasti,kuin kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähteläiset 🙏
Maa/laiset on ku Vesa, ei ne tajuu.
Onneksi meillä on toisemme.
Kumman Kaa referenssit elävät yhä :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää.
Welcome to The club.
Olen ihan tyytyväinen tähän jonkinlaiseen kaveruuteen, kunhan se vaikuttaa elämääsi positiivisesti. Ymmärrän kyllä olla hiljaa. Yksipuoliset tunteet on vain mun ongelma. 💕
Kokemuskesta :)