Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14941)
Voisin tarjota sulle uuden kyydin hyvitykseksi aiheuttamastani harmista. T: sivupeilisähläri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli (pelottavan) nopeasti yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota mietin päivin ja öin..
Jos käsitys tärkeästä on sulle se, minkä minä olen kokenut, en halua olla tärkeä. Toivottavasti ne muut tärkeät saavat jotakin parempaa ja saavatkin, kun tiedän sen. Siksi tämä onkin niin kornia.
Et ole kaivattuni eli tämä ei ollut sinulle 😗
T. juteltiin tänään pihalla parista palaverista, sillä tarvitsit vahvistuksen näkökannallesi.
Pääsit tavoitteeseesi. Onneksi olkoon!
Jos en kaipaisi ketään, en viettäisi täällä aikaa sekuntiakaan 🤗
Masoilun ongelma on, että kun haluat sitä niin se ei onnistu. Kukaan ei halua tuottaa sitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Silleen hyvä, ettei ehtinyt tämän pitemmälle, koska jos olisin tullut katumapäälle, henkiriepu ei olisi ollut minkään arvoinen. Tämä tyyppi kun on sellainen, että jos hän tulisi jätetyksi, olisi saman tien ovella pyssyn kanssa.
Väistit luodin ja ruikutat perään?
Vierailija kirjoitti:
Jos en kaipaisi ketään, en viettäisi täällä aikaa sekuntiakaan 🤗
Minä vietän, jotta saan karistettua tomut jaloistani.
Vierailija kirjoitti:
Pääsit tavoitteeseesi. Onneksi olkoon!
En tod. -10 vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen hyvä, ettei ehtinyt tämän pitemmälle, koska jos olisin tullut katumapäälle, henkiriepu ei olisi ollut minkään arvoinen. Tämä tyyppi kun on sellainen, että jos hän tulisi jätetyksi, olisi saman tien ovella pyssyn kanssa.
Väistit luodin ja ruikutat perään?
En väistänyt. Sain monta luotia suoraan sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Masoilun ongelma on, että kun haluat sitä niin se ei onnistu. Kukaan ei halua tuottaa sitä sinulle.
Kieltämällä sinulta asian, joka tuottaa sinulle nautintoa, he oikeastaan kiduttavat sinua - eli antavat sinulle haluamaasi kidutusta. Totuus on, että et sinä kestäisi oikeaa kidutusta. Sellaisella ei näet ole mitään tekemistä jonkun pikku pyllylle läpsyttelyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämällä sinulta asian, joka tuottaa sinulle nautintoa, he oikeastaan kiduttavat sinua - eli antavat sinulle haluamaasi kidutusta. Totuus on, että et sinä kestäisi oikeaa kidutusta. Sellaisella ei näet ole mitään tekemistä jonkun pikku pyllylle läpsyttelyn kanssa.
Olen aika paljon kestänyt jo. Sinä et tiedä mitään elämästäni.
Miksi sitä ainoaa kaivattuaan pitää katkerasti nimitellä välineeksi, automaatiksi tai menneen talven lumeksi. Surullista.
Pyllylle läpsyttely ei käynyt edes mielessä. Hieno oletus siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä voi turista.
Ei voi, eikä kohta jaksa lukea niitä negatiivisia viestejäkään. Miten meidän kunnon kaipaajien käy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ainoaa kaivattuaan pitää katkerasti nimitellä välineeksi, automaatiksi tai menneen talven lumeksi. Surullista.
Siksi koska kohtelu on ollut sellaista. Rakastuneen silmin vain näkee muuta kuin haluaa, kunnes sydän väsyy.
Insta heitti mulle astrologiaa niin minähän luin. Mars huoneessa 6: *blaa blaa . . You are likely to fall in love with a coworker or while on a businessmeet as well as at a doctor's appointment..
👀
Ei täällä voi turista.