Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14941)
Silleen hyvä, ettei ehtinyt tämän pitemmälle, koska jos olisin tullut katumapäälle, henkiriepu ei olisi ollut minkään arvoinen. Tämä tyyppi kun on sellainen, että jos hän tulisi jätetyksi, olisi saman tien ovella pyssyn kanssa.
Tähän väliin ihanalle miehelle kaipaavat terveiset: näin susta yöllä unta! Uni antoi ymmärtää, että sulla on paljon odotuksia meidän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sinun olevan rikkinäinen, kuten itsekin olen, mutta eri tavoin. Näen sinussa hankalia asioita, joista en pidä. Siitä on osoituksena se, että et kohdellut minua kauniisti missään vaiheessa. Silti olisin ollut valmis rakastamaan sinua sellaisena kuin olet. Näen sinussa paljon kaunista ja hyvää. Sitä et minulle halunnut suoda. En sano pahasti, sanon vain hyvästi.
Ei tollanen ole aitoa rakkautta, jos näkee ihmisessä hankalia ja huonoja asioita. Ne tulee kuitenkin suhteen esteeksi jossakin vaiheessa.
Mikä sinä olet arvioimaan? Nimenomaan oli aitoa.. Jos en olisi rakastanut, en olisi katsonut tuollaista hetkeäkään. Rakkaus antaa anteeksi ja sietää monenlaista.
*Lainaus ei sisällä gayherjaa, se oli
aiemmin. x
Olet menneen talven lumia. Hetken vielä huudan tätä kärsimystä pois, sitten kaikki on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka syyttävät vanhempiaan koko elämänsä. Syytä on varmasti, mutta mitä auttaa syyttely, kun elääkin täytyy? Viisas hyväksyy menneisyytensä, eikö ryve siinä vaan yrittää elää mahdollisimman hyvin itsensä ja toisten kanssa.
Juuri näin. Jokaisen pitäisi käydä oma menneisyys läpi rehellisesti. Elää ne tunteet, joita se aiheuttaa. Tehdä asioita toisella tavalla, kun ne vanhemmat teki huonoissa teoissa.
Sivusta
Mun ukki on pohjanmaalta ja ala-asteella kysyttiin mitkä ovat kymmenen käskyä niin vastasin vain: kun ukki käskee niin silloin totellaan.
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole mielistelyä varten. Elämä on faktoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle elämältä sitä, että saisit takaisin samalla mitalla. Elämän kuuluisi opettaa ja antaa tuta se, mitä itse toisille tarjoilee. Ehkä ymmärrys voisi lisäämtyä.
Ei x.
En ole Vappu Pimiän
näköinen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka syyttävät vanhempiaan koko elämänsä. Syytä on varmasti, mutta mitä auttaa syyttely, kun elääkin täytyy? Viisas hyväksyy menneisyytensä, eikö ryve siinä vaan yrittää elää mahdollisimman hyvin itsensä ja toisten kanssa.
Juuri näin. Jokaisen pitäisi käydä oma menneisyys läpi rehellisesti. Elää ne tunteet, joita se aiheuttaa. Tehdä asioita toisella tavalla, kun ne vanhemmat teki huonoissa teoissa.
Sivusta
Kuten tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Olet menneen talven lumia. Hetken vielä huudan tätä kärsimystä pois, sitten kaikki on ohi.
Kenellä tämä on?
Kommentoin kahta viestiä
samassa > ylempi 873. x
Varttunut nainen saisi kyykyttää mua 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Sattumalta sama lista kuin omasta kaivatusta. Mites nyt silleen.
Minkä ihmeen takia kaipaatte tuollaisia tyyppejä? Oletteko samoja vähälahjaisia kutka floodaa ketjuun ohiksena yleistä tsättäilyä saamista iltaan?
No kattos kato semmottis. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tämä on?
Sellaiselle, jolle lupasin, etten koskaan sano hyvästejä, mutta asiat muuttuivat, sillä hän ei koskaan sanonut "tervetuloa",
Sydän ei jaksa pomppupallona olemista.
Sinusta tuli (pelottavan) nopeasti yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota mietin päivin ja öin..
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli (pelottavan) nopeasti yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota mietin päivin ja öin..
Sammakko här..
💗
💗
💗
💗