Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka syyttävät vanhempiaan koko elämänsä. Syytä on varmasti, mutta mitä auttaa syyttely, kun elääkin täytyy? Viisas hyväksyy menneisyytensä, eikö ryve siinä vaan yrittää elää mahdollisimman hyvin itsensä ja toisten kanssa.
Juuri näin. Jokaisen pitäisi käydä oma menneisyys läpi rehellisesti. Elää ne tunteet, joita se aiheuttaa. Tehdä asioita toisella tavalla, kun ne vanhemmat teki huonoissa teoissa.
Sivusta
Mun ukki on pohjanmaalta ja ala-asteella kysyttiin mitkä ovat kymmenen käskyä niin vastasin vain: kun ukki käskee niin silloin totellaan.
Oispa tääl semmone nappi et vois valita omien viestien poistuvan automaattisesti vaikka viikossa tms
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pidetty,
luotettu ihminen ja opettajien
suosikki läpi koko elämäni -
kaikkialla eri naapurustoissa ja
työyhteisöissä.
Loistan asiakaspalvelussa.
Minun kanssani asioituaan
on asiakas y kylvänyt kiitosta
yritykselle. Näin on käynyt.
Luottamusoppilas ja kassanhoitaja
olin jo alakoulussa. Savossa
luottamussuhde jäi ikävä
kyllä sangen ohueksi >
hahmotettuani
joukkostàlkkaamisen hengen >
päätettyäni pysytellä
toksisesta
juoruyhteisöstä visusti etäällä.
Pelkkä nuoren miehen naapuruus
(2022) laittoi perättömät
draamankäryiset
suhdehuhut liikkeelle.
En ollut koskaan moikannutkaan
kyseistä miestä. Tämä mainittakoon.
Toinen esimerkki:
Kerran erään asukkaan luona oli
naapurikaupungin
huúmepartion suorittama kotiétsintä.
Syyllistäminen alkoi: Olettivat minun
soittaneen pøliisit nuuhkimaan.
Väärin. En ollut soittanut. Joku muu
soitti.
Palaan naapurin nuoreen mieheen.
Tämän väitettiin nukkuvan minun
luonani kaiket yöt. Maineeni tarkoitushak. mustamaalaamista.. olen 'puuma'. 🤥
Ei, en ole. Elän selibaatissa. 😶 x
...
Että simmttos, toteaisi turkulainen.
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Haluan
hallita
tätä ketjua
ja saada
epätoivoisesti
huomiota itselleni.
Siksi
kirjoitan
näin
jotta
oikeat kaipausviestit
jäisivät
sivurooliin
Okei
Hyvä
Tietää
Ei
Se
Mitään
(Jaxuhali)
<3
Pimiä Vappu tulossa kukkamekossaan. Eihän sitä erota edes lehmistä laitumella. Sievin tyttö koko laitumella.
Vierailija kirjoitti:
Pimiä Vappu tulossa kukkamekossaan. Eihän sitä erota edes lehmistä laitumella. Sievin tyttö koko laitumella.
🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋 tiedetään, tiedetään
Elämä ei ole mielistelyä varten. Elämä on faktoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole mielistelyä varten. Elämä on faktoja varten.
Ei olisi keskusteluja ilman mielipiteitä.
Toivon sinulle elämältä sitä, että saisit takaisin samalla mitalla. Elämän kuuluisi opettaa ja antaa tuta se, mitä itse toisille tarjoilee. Ehkä ymmärrys voisi lisäämtyä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole mielistelyä varten. Elämä on faktoja varten.
Narsisteille on. Heille faktat ovat muovailuvahaa.
Voit myös hommata itsellesi jonkin muun lypsylehmän. Muista ruokkia kans, jaksaa paremmin antaa haluamasi.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös hommata itsellesi jonkin muun lypsylehmän. Muista ruokkia kans, jaksaa paremmin antaa haluamasi.
Oot sä pimiä?
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta
Vierailija kirjoitti:
Näen sinun olevan rikkinäinen, kuten itsekin olen, mutta eri tavoin. Näen sinussa hankalia asioita, joista en pidä. Siitä on osoituksena se, että et kohdellut minua kauniisti missään vaiheessa. Silti olisin ollut valmis rakastamaan sinua sellaisena kuin olet. Näen sinussa paljon kaunista ja hyvää. Sitä et minulle halunnut suoda. En sano pahasti, sanon vain hyvästi.
Ei tollanen ole aitoa rakkautta, jos näkee ihmisessä hankalia ja huonoja asioita. Ne tulee kuitenkin suhteen esteeksi jossakin vaiheessa.
'Simmottos' - softa ei näytä oon tilalle
keskelle sanaa laittamaani emojia.
Ei typo: 'simm_ puuttuva hymiö_ttos.' x