Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
En mä jaksa tätä. Onneksi on muutakin.
Unessa veit sisävesilaivalla tutkimaan asuntotarjontaa kotisi lähistölle. Menit hotelliin odottelemaan vastaustani. En tiennyt, mikä huoneesi numero olisi, mutta olit jättänyt oven raolleen. Kun tulin huoneeseen, seisoit alasti sivuttain minuun ja laskostit housujasi sängylle.
Olen ulkoisesti viileä, mutta sisäisesti kuuma.
Kaikki vaivat ei näy ulospäin. Ja vaivat ne vasta osaavatkin kiduttaa ihmistä perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaivat ei näy ulospäin. Ja vaivat ne vasta osaavatkin kiduttaa ihmistä perusteellisesti.
Esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä voi turista.
Ei voi, eikä kohta jaksa lukea niitä negatiivisia viestejäkään. Miten meidän kunnon kaipaajien käy.
Olen pahoillani, mutta elämään kuuluu alut ja loput. Mulla ei ole muuta reittiä kertoa. Poistin kyllä, kun sydän on tyhjä. Sivu
Eipä tiedä, mitä sanoa. Väliaikaista kaikki on vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoisesti viileä, mutta sisäisesti kuuma.
Jos et näytä sitä käytännössä, et ole.
Tosi outo energia tänään joka puolella. Oli irl elämässä. Ja palstalla sama kun nyt tulin tänne. Isoja rattaita liikkumassa ja mikään ei oo pysähdyksissä. Voimia kaikille.
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Halusin, mutten voi.
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Oletko ns. toisella kierroksella? Moni sinkku haluaa suhteeseen puhtaalta pöydältä eikä mukaan mihinkään muiden ihmisten luomaan uusperherumbaan.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Halusin, mutten voi.
Mikä estää?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Halusin, mutten voi.
Halusit enemmän jotakin muuta eli suojella tärkeintäsi. Eli et lopulta halunnut. Kun yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteyden haluaa, se syntyy helposti. Kun sitä ei halua, tekee kaikkensa, että sitä ei synny. Ne, jotka haluavat yhteyttä, hakeutuvat yhteyteen. Sinä et koskaan halunnut.
Oletko ns. toisella kierroksella? Moni sinkku haluaa suhteeseen puhtaalta pöydältä eikä mukaan mihinkään muiden ihmisten luomaan uusperherumbaan.
Terkuin Martti 50v?
Ei multa.