Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15423)
Tässähän ei sinällään ole ikinä ollut järjen hiventäkään. Vaikka vaimoni joskus jättäisi minut, ei me kaksi päädyttäisi yhteen. Sinä olet hetero ja miljoona muuta muttaa tässä välissä. Eli tämä on hemmetin typerää ollut since the day 1. Haluan niin kovin lopettaa tämän höpötyksen. T. Vaimon waimo
Pari aistihavaintojen perusteella tuotettua pääätelmää todettu todeksi ja bongattu yksi herrasmies. Herrasmiehet ovat harvassa! Ilo nähdä hyvää käytöstä
Ketä kaipailit täällä ennen mua ja mun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Soiko sunkin päässä exän sanomiset ja soimaukset?
Ei, oon eksän kanssa ihan hyvissä väleissä. Lähinna mua vaan naurattaa jos muistelen jotain hänen typeriä sanomisiaan suhteemme aikana. Onneksi ollaan erottu.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla kiinnostava ja sanailla, kannattaa olla puoleensavetävä eikä poistyöntävä. Ilkeys ja ylimielisyys työntää ehdottomasti pois. Lopeta siis näpäyttely ja ylevyytesi jos haluat vetää puoleesi kiinnostuneempia ihmisiä.
Totta! Kiinnostuksen kohteelle kannattaa olla lempeä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sua en ketään. Sun jälkeen on ollut pikkuihstuksia, joita olen saattanut hetken kaivata, jos tiet ovat eronneet. Mutta yleensä vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa, että kaivattu on vain finni p:ssä, mutta asia ei ole niin. Kyllä minä hänestä oikeasti välitän. Haluan, että hänellä on kaikki hyvin. Toivoisin voivani edes etäältä suojella häntä ja olla vaikuttajana siihen, että hänen elämänsä sujuisi kaikin puolin onnistuneesti. Oot rakas, btw. <3
Haista P-A-S-K-A. Välittäminen näkyy teoissa. Kaiken lässytyksen voi lopettaa.
Missä niitä tekoja näytetään, kun en näe missään koko tyyppiä? Asutaan kaukana toisistamme ja kaikki yhteys on loppunut työn kautta monta vuotta sitten. Älä sinä tule sivusta neuvomaan yhtään mitään, kun et mistään mitään ymmärrä, ääliö.
Sinähän voit ottaa yhteyttä sillä älypuhelimellasi. Sillä mikä on liimattu käteesi.
Mun elämässä on kyse pelkästään selviytymisestä ei muusta.
Onkohan se sittenkin sun kaveri eikä kumppani? Oot pyöriny mun päässä siitä lähtien kun näin sut ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se sittenkin sun kaveri eikä kumppani? Oot pyöriny mun päässä siitä lähtien kun näin sut ekan kerran.
Ihan vaimo se on
Vierailija kirjoitti:
Heti tajuun että oot mun makuun. Tää tuntuu helpolta, just niin kuin ois tunnettu aina. Oot se oikea.
Mul on vähän sama tunne yhtä tyyppiä kohtaan. "Where have you been all my life?"
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa mitä 😍😜
No tota ööh?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana..
Hyvää yötä rakkaani
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tää?
Vierailija kirjoitti:
Ennen: Sua nuorempaa.
Jälkeen: Sua reilusti nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaimo se on
Naiselle oli.
Hyvää yötä, unia kauneimpia kaipaamalleni.
nm