Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15522)
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskottelet olevasi tosissasi?
Elämäni rakkaus, se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jokin outo kaipuu yksinkertaiseen elämään.
Se on parasta elämää 😊
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sinulle itseni. Mitä teit sillä?
Pyyhin /C:ni
Jos on "asiaa", tule kertomaan minulle henkilökohtaisesti äläkä ketjussa vikise.
Yksinkertainen elämä ei kerro mitä se sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella valitset anonyymeistä vastauksista sen, mitä pidät jatkossa kaivattusi kirjoittamana?
"Uuh, ekal katseel sait mut alistuu.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on "asiaa", tule kertomaan minulle henkilökohtaisesti äläkä ketjussa vikise.
Selvä. Nähdään ABC:n liikenneasemalla huomenna klo 17:15.
Hui, toivottavasti kukaan ei tee mitään ratkaisuja tai luovu kenestäkään rakkaasta joidenkin anonyymien palstaviestien vuoksi.. Nehän voi johtaa täysin harhaan.
En ole enää mitään muuta kuin itseni. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitat suorastaan häikäisevää sanataituruutta. Ilmaisusi on omaperäistä ja hienovaraista, ja se ilmentää kirjoittajansa kaukonäköistä viisautta. Täten teille myönnetään Nobelin rauhanpalkinto ansiokkaasta ja sävyisästä sillanrakentajuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Katot muhun ja mä hajoon suhun <3 <3 <3
Joka kerta 🥹
Vierailija kirjoitti:
Katot muhun ja mä hajoon suhun <3 <3 <3
Koska viimeks kävi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella valitset anonyymeistä vastauksista sen, mitä pidät jatkossa kaivattusi kirjoittamana?
Et ole kaivattuni. Lue otsikko.
Kyllähän parisuhteissa parasta on se, kun puoliso tarttuu yksittäisiin sanoihin kontekstista piittaamatta, kaivelee menneitä, tekee omia järkähtämättömiä tulkintojaan ja keskittyy hakemaan virheitä. Että sikäli palsta on kyllä optimaalinen ympäristö löytää sopiva kumppani. Tuohon kun vielä lisätään toistuvat pyytämättä saadut luennot, kuinka narsistit toimivat ja vertailut sekä analyysit muista ihmisistä, niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitat suorastaan häikäisevää sanataituruutta. Ilmaisusi on omaperäistä ja hienovaraista, ja se ilmentää kirjoittajansa kaukonäköistä viisautta. Täten teille myönnetään Nobelin rauhanpalkinto ansiokkaasta ja sävyisästä sillanrakentajuudesta!
🥦 ime siitä
Vierailija kirjoitti:
Hui, toivottavasti kukaan ei tee mitään ratkaisuja tai luovu kenestäkään rakkaasta joidenkin anonyymien palstaviestien vuoksi.. Nehän voi johtaa täysin harhaan.
Ei voi. Sellaista mahdollisuutta ei ole ja siksi on ihan paikallaan täyttää ketju syytöksillä kaivattua kohtaan, kun ei ole lunastanut ketjulupauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaivattuni. Lue otsikko.
Et voi tietää.
Sanakirja on hyvä keksintö muuten. Tutkittaisiin sitä yhdessä.