Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15639)
Kun kaivattusi jotenkin alitajuisesti ja epäsuorasti muistuttaa sinua jostakin lapsuudessasi, kuten lapsuuden ystävästäsi tai rakkaasta mummostasi kun olit pieni, niin se on sitten siinä.
Sellaisesta kaivatusta kestääääääää päästä yli. Tämä ei myöskään katso sukupuolta. Näin kävi erään miehenkin kanssa.
Alkaako se yhteinen kaveri K:lla?
Onnea 30v hääpäivälle, ehkä elämän pitikin mennä näin, jotta sait sen mitä silloin tarvitsit, vaikka me emme saaneetkaan toisiamme. Vielähän tässä on toki aikaa ja tiedät missä olen, tule rohkeasti vaan, et tulisi katumaan, elämä on liian lyhyt vain tyytymään johonkin mitä ei alunperinkään halunnut. Kaipaan yhä sinua jossain sieluni sopukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Serkku sano minua kerran rupisammakon näköiseksi. Olenkohan sunkin mielestä? 😅😂
Tämä ja edeltävä pitkä ei mun.
Olisiko idän antia? Mun serkkuni ei
kyseessä. x
Vierailija kirjoitti:
Alkaako se yhteinen kaveri K:lla?
Ehkä toisessa ulottuvuudessa. ;) Tässä ulottuvuudessa S:llä.
Mä kirjoittaisin sulle jos voisin.. Alkaa kohta olla niin paljon padottuja ajatuksia ja tunteita että pakko selvittää enemmin tai myöhemmin. Miehelle
Kirjoitteluni tuntuu nyt puuheinältä ja taidan lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti häpeät mua.
Saat ihan itse kantaa ja kohdata häpeäsi omista teoistasi ja niistä mitä olet jättänyt tekemättä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sussa on niin paljon seksuaalista, mikä vetoaa minuun, vaikka tarkastelisi ihan eri vinkkelistä asioita. 🔮
Mikä hänessä on seksuaalista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että ollaan kaivatun kanssa samassa veneessä, samoilla aalloilla. Mutta kumpikaan ei tiedä minne se vene on menossa eikä siitä oikein meinaa päästä poiskaan.
No, minä tiedän. Hyppään veteen ja työnnän polskimalla sen veneen ahtereines kohti upeaa risteilyalusta, josta tapaat kunnollisen kumppanin itsellesi. Siinä sulle J.
Kaivattuni tuskin kutsuisi söpöä takapuoltani ahteriksi 😅
Turhautuneena kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on niin paljon seksuaalista, mikä vetoaa minuun, vaikka tarkastelisi ihan eri vinkkelistä asioita. 🔮
Mikä hänessä on seksuaalista?
En kerro. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti häpeät mua.
Saat ihan itse kantaa ja kohdata häpeäsi omista teoistasi ja niistä mitä olet jättänyt tekemättä.
Sivusta
Ei ollut multa se. Älä hikeenny. Erinen
Coopperissa menee vain 2600. Täytyy nostaa 3200 kunto.
Millon mun tyhmä pää tajuaa ettei tästä tule mitään? Voi stn.
Gallup: maksaisitko 1000 € seksistä hänen kanssaan?
Kaipaus ilman tekoja on sananhelinää. Sillä kaivattuun haluaa olla yhteydessä - ja siksi on tavalla tai toisella. On tärkeää pitää yhteyttä yllä 🙃
Vierailija kirjoitti:
Gallup: maksaisitko 1000 € seksistä hänen kanssaan?
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Coopperissa menee vain 2600. Täytyy nostaa 3200 kunto.
10h työpäiviä joka päivä kesällä😀
Pitkä kuuma kesä mä tahdon elää sen, pitkä kuuma kesä, sen sain, se mullisti mun mailmain.
Mulla on iso pylly ja daisarit... mut ehkä sä en tykkää siitä...
Hänen ympärillään voimakas kateus.
Naiset eivät halua antaa ylänuolta kirveelläkään. Koska hän on luontaisesti ilman yritystä kovin viehättävä ihminen.