Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painosta edes vähäsen.
Olet vastuussa siitä, että ajatuksissa pyörii jatkuvasti rakastelu.
Mistä me tunnetaan ?
Ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että ollaan kaivatun kanssa samassa veneessä, samoilla aalloilla. Mutta kumpikaan ei tiedä minne se vene on menossa eikä siitä oikein meinaa päästä poiskaan.
No, minä tiedän. Hyppään veteen ja työnnän polskimalla sen veneen ahtereines kohti upeaa risteilyalusta, josta tapaat kunnollisen kumppanin itsellesi. Siinä sulle J.
Kaivattuni tuskin kutsuisi söpöä takapuoltani ahteriksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä reppana, kun kaipaan sinua. Melkein säälin itseäni ja säälinkin, koska ilman rakkautta on ikävä elää.
Älä sääli.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma mä olen tosi patriarkaalinen machoilija, mutta tykkään ihan sikana suomalaisista feministinaisista.
Treffeillä ja yhdessä asuessa ei tartte maksaa hänen puolestaan mitään, kaikki AA:lla.
Hän saattaa jopa tykätä työstä enemmän kuin mä ja kantaa rahatkin omillaan.
Tämä on just mun unelma vapaana miehenä.
Jos kutsuisin sinut treffeille, lähtisitkö kanssani?
Mielestäni kukin tarjoaa ja maksa taloustilanteensa ja (anteliaisuutensa) mukaan.
Itselle välillä ovat tarjonneet juomia ja ruokia kaverienkin miehet (omasta aloitteestaan) joten olisi ehkä outoa jos oma mies olisi sitten tapaamassa joka penniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, miten helposti saat pidettyä narussasi vuodesta toiseen, vaikka tämä ei etene milliäkään.
Ärsyttää todella että jaksat jankuttaa tätä kokoajan etkä jumalauta tajua! Tai viitsi tehdä mitään! Mihin johtaa palstalla jank jank jank!?!
En ole kokoaja. Osaan kuitenkin kirjoittaa sanaliiton koko ajan erikseen. Sinä sen sijaan käytät sitä joka lauseessasi ja kirjoitat sen yhteen, mistä sinut tunnistaa. 🥳
Vappupillipärställä signattu
lanka ei minulta. En kirjoita
ilman merkintää.
Hilpaisenpa tästä kaunoluistimin
*hakee Android-laitteestaan
sopivaa emojia sitä löytämättä*
> lennokkaasti liitäen
sivutakaoikealle >
lähettäen valk🤍takkiselle
Valioyksilölle alkuillan terveiset.
*Hymyilee hetken ajatukselle
luistelutreffeistä kiekkokarpaasin
kanssa.* Ei söpöyttä, voi vaddu! 🙆
Tämä on osa menneisyyttäni.
Those were the days. #lätkätyttis
Dem gorgeous
🏒 hockey hotties.. 🤭🤗💪🍑😄
...
👋Handuheipat täältä,
kosmiset melonipäät. 🍉
Pysykää toivon syrjässä kiinni,
niin mäkin lupaan tehdä.
Havuja prkle, periksi ei anneta!
-x-
Sussa on niin paljon seksuaalista, mikä vetoaa minuun, vaikka tarkastelisi ihan eri vinkkelistä asioita. 🔮
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä reppana, kun kaipaan sinua. Melkein säälin itseäni ja säälinkin, koska ilman rakkautta on ikävä elää.
Kapitalismissa ihminen on rakkauden kiertopalkinto.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, miten helposti saat pidettyä narussasi vuodesta toiseen, vaikka tämä ei etene milliäkään.
Jos yrittäisit edistää tätä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti häpeät mua.
Ei silloin häpeä toista, kun on tähän pihkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain elinkautisen kun en käyttänyt kortsua. Nyt olen vanhempi jolla on elinikäinen vastuu, huoli ja elatusvelvollisuus.
Sulla on aika ikävä näkökulma uuteen, ainutkertaisen elämään. Lapsi on lahja.
Joo, aika kallis lahja jonka maksat sinä. Rahareikiä lapset on. Jollet ole kela gold asiakas.
Pakottiko joku sinut panemaan?
Ei. Enkä valittanut siitä, että lapsia on. Tietoisesti omat reikäni olen tänne synnyttänyt.
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että ollaan kaivatun kanssa samassa veneessä, samoilla aalloilla. Mutta kumpikaan ei tiedä minne se vene on menossa eikä siitä oikein meinaa päästä poiskaan.
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Painosta edes vähäsen.
Aina sitä vähäsen tirahtaa vaikka iän myötä onkin satsi kutistunut.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on niin paljon seksuaalista, mikä vetoaa minuun, vaikka tarkastelisi ihan eri vinkkelistä asioita. 🔮
Täh? Tää oli joltakin jollekin..
Nyt meen. -Epateus🦄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain elinkautisen kun en käyttänyt kortsua. Nyt olen vanhempi jolla on elinikäinen vastuu, huoli ja elatusvelvollisuus.
Sulla on aika ikävä näkökulma uuteen, ainutkertaisen elämään. Lapsi on lahja.
Joo, aika kallis lahja jonka maksat sinä. Rahareikiä lapset on. Jollet ole kela gold asiakas.
Pakottiko joku sinut panemaan?
Ei. Enkä valittanut siitä, että lapsia on. Tietoisesti omat reikäni olen tänne synnyttänyt.
Aika raffii shittii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Tuttua kauraa only in finland vaikka pitäisi olla yhä enenevissä määrin tuotteissa made in finland.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä tiedän. Hyppään veteen ja työnnän polskimalla sen veneen ahtereines kohti upeaa risteilyalusta, josta tapaat kunnollisen kumppanin itsellesi. Siinä sulle J.
Olikohan tää nyt mulle sitten... En tiedä mutta arvostan tuota, että oot kiva ja et osaa olla säilyttämättä huomaavaisuutta vaikka tuntuisi miltä tuntuu. Sä olet kunnollinen kumppani myös. Päästä vaan se ahdistus ulos sisältä ja kuuntele omaa sisäistä ääntä ilman että huomaavaisuuttasi menet sen rajojen yli. Oot ihana ihminen ja harmi että meni miten meni, mutta molempien intuitio taisi jotenkin tietää että polut kulkee eri suuntaan vaikka ihmisestä piti paljon. Ja jos sillä on jotain merkitystä niin en oo unohtanut sua ja välillä tulee mieleen miten kiva sun vieressä oli olla ja jutella. Ei jäänyt ainuttakaan negatiivista muistoa, positiivisia vain. Ne ahterijututkin vaan naurattaa enää :D toivottavasti sullekaan ei jäänyt ikäviä muistoja.
Serkku sano minua kerran rupisammakon näköiseksi. Olenkohan sunkin mielestä? 😅😂
Vielä 35v jälkeenkin näen sinusta J unta, juuri mm viime yönä. Nyt kun taas näen sinua vähän väliä, olet palannut mieleeni, enkä voi myöskään välttyä siltä että näen kuinka katsot minua, jään yhä silmiisi kiinni aivan kuin sinäkin minun.