Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät kiinni, koska tarvitset unelmahöttöä.
Olen jo torjunut sinut. Lakkaa kuvittelemasta, että olisin kanssasi. Keskustassa on niin paljon ihmisiä, yritä päästä sieltä pois.
En minä sinun kanssasi ole koskaan edes keskustellut saati ollut, joten turhaan tylytät.
Vierailija kirjoitti:
Auringon säde ilmestyi nenää kutittelemaan kesken päikkäreiden. Herätti ja keskeytti kauniin unen eräästä. Unta vain.
Koputtaisikohan kaivattukin ikkunaan, jos näkisi kohteensa päikkäreillä...
kesät, talvet - aina yhtä lämmin
(ajatukseni sinusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auringon säde ilmestyi nenää kutittelemaan kesken päikkäreiden. Herätti ja keskeytti kauniin unen eräästä. Unta vain.
En tiiä mut ap viesti oli söpö. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Näin pääsi ikkunan läpi.
Juu, ilmankos on ollut koko päivän päätön olo.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko meidän vielä pitää odottaa oikeaa hetkeä?
Varmaan aika kauan, kun sitä ei tule tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oli vaikeaa hänen kanssaan silloin joskus. Kaikki kävi helposti, kun halusit, että tapahtuu. Minun kanssani et halua, ja siksi teet kaikkesi, että tämä pysyy vain pelleilynäsi.
Haistappa perse.
Sinähän sitä haluat haistella.
Totta, sitä en kiellä.
Itse en ainakaan pidä anusalueen tuotoksista.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Ajatus on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi kirveellä sisään. Sivusta
Nähtäväksi jää, kumpi on jääräpäisempi, mennyt mies vai sinä. 🤐
Sain elinkautisen kun en käyttänyt kortsua. Nyt olen vanhempi jolla on elinikäinen vastuu, huoli ja elatusvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sain elinkautisen kun en käyttänyt kortsua. Nyt olen vanhempi jolla on elinikäinen vastuu, huoli ja elatusvelvollisuus.
Näin se vaan menee. Ei se silti estä sinua elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee. Ei se silti estä sinua elämästä.
Niinpä. Ei se estä häntä hyödyntämästä näinkin halpaa ja laadukasta tarjousta ja puuhastelemasta mun kanssa saunan takana.
Yllättävän hyvät harhat täällä saa itselleen rakenneltua. Paitsi jos eivät olekaan harhaa.. No, tämäkin ajatus taitaa kuulua niihin 😅
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hyvät harhat täällä saa itselleen rakenneltua. Paitsi jos eivät olekaan harhaa.. No, tämäkin ajatus taitaa kuulua niihin 😅
Et kuulosta häneltä, mutta ajoittain näen paljon vaivaa, että harha pysyisi elossa. 😈
Sisimmässäni tiedän, että kilpailemassa itseni kanssa ei ole mikään muu mies, vaan se minä, jolla ei vielä ole rohkeutta toimia.
Vierailija kirjoitti:
Sisimmässäni tiedän, että kilpailemassa itseni kanssa ei ole mikään muu mies, vaan se minä, jolla ei vielä ole rohkeutta toimia.
Pelkoja päin
Tästä sai ihan hyvän pikku harhapalan. Vähän kuiva ja ravinteista ei tarkempaa tietoa, mutta pärjää nyt ainakin jonkin aikaa siedettävästi.