Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13200)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, toivon ettet ole tässä ketjussa.
Käyn täällä silloin tällöin, kun olen sopivalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä me itketään sun perään kaivattu.
Voiiii, valitettavasti tunne ei ole molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa hyödyntäisitte tuon määkimiseen käytetyn ajan ja energian tekoihin kaivattunne hyväksi. Olisi uskottavampaa se kaipaus. Kyse taitaa olla kaipauksen sijaan nettiriippuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiiii, valitettavasti tunne ei ole molemminpuolinen.
Et tietenkään ole kaivattu vaan yksi itkijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät.
Kuka ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa hyödyntäisitte tuon määkimiseen käytetyn ajan ja energian tekoihin kaivattunne hyväksi. Olisi uskottavampaa se kaipaus. Kyse taitaa olla kaipauksen sijaan nettiriippuvuudesta.
Bravo! 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin tiiviisti kyljessä kiinni.t. Läheisyyden kaipuinen.
Kuole!
Samoin😘 -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on muualla. Otit liian vakavasti kommenttini.
Haikeana luen viestejä. Olisinpa itsekin ollut edes yhdelle tärkeä. Kauneuskin on tuhoutunut sairauksien myötä. Minäkin olin aluksi vihainen kuten jotkut täällä, mutta nyt sinut asian kanssa. Olen myös kohdannut paljon vääryyttä ja epäreiluutta elämässä. Aivan järkyttävästi kaikkea pahaa.
Samaistun. 🤗. Ylhäinen yksinäisyys tuntuu jopa palkinnolta kaiken jälkeen. Olla vihdoin turvassa.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Mun kaivattu Emilia käy täällä, milloin ketäkin kaipaamassa. Ehkä joskus kaipasi myös minua. Ehkä ei enää. Minä kaipaan häntä vielä. Syytä en tiedä. Pusuja hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, toivon ettet ole tässä ketjussa.
:) eeennnnnn
En mäkään😍
Enemmänkin olisin huolissaan heistä, jotka hermostuvat toisten kommenteista. Eihän tätä pidä ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu Emilia käy täällä, milloin ketäkin kaipaamassa. Ehkä joskus kaipasi myös minua. Ehkä ei enää. Minä kaipaan häntä vielä. Syytä en tiedä. Pusuja hänelle!
sinähän panit hänen kanssaan kännipäissäsi viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
nn?
Kun kaipaa tositarkoituksella, ihmiset hermostuu. Kun kaipaa kevyesti vitsillä, ihmiset hermostuu.
Se nyt olis puuttunu.