Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä alan vihdoin uskomaan että irtipäästäminen on ainoa vaihtoehto.
Mulla se ei ole uskon asia vaan siitä on ihan tietoa. En silti osaa päästää.
Puhuttiin sinusta yhteisen tutun kanssa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua.
Hyvä, että kerrot rakkauden loppuneen. Hänelle tarjoutuu mahdollisuus löytää uusi rakkaus joka ei pääty.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on välillä haukkua ja pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetöntä kehittää näin pakkomielteinen ihastuminen ja jopa jonkin tason rakastuminen (joo joo ei voi sanoa, mutta sanon silti) ihmiseen, jota ei edes tunne!!!
Näin on. Mutta eihän kukaan luvannutkaan isojen tunteiden järjellisyyttä. Se on jopa niiden idea. Ihmisen pitää tehdä muutakin kuin vain se, mikä on kaikkein järkevintä. Muutoin lakkaisi kehitys ja jopa ehkä elämä.
Toinen näkökulma: on ihanaa ja vapauttavaa nauttia matkasta järjettömyyden vuoristoradalla, kuitenkin sinänsä turvallisesti.
Voisi sitä kyllä vaikka pyrkiä tutustumaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet, openainen, nainen, jonka kanssa katoaa ajantaju. Saat ehkä aivot hyrräämään ylikierroksilla. Tykkään susta taas enemmän.
-miesopeMilloin näitte viimeksi?
Eilettäin.
Jos minä olisin lopettanut tämän, ei olisi mitään syytä kertoa, että oma häviösi tai tappiosi, koska sellainen, joka ei edistä asioita, ole edes halunnut. Mikä tappio lähtö olisi? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin lopettanut tämän, ei olisi mitään syytä kertoa, että oma häviösi tai tappiosi, koska sellainen, joka ei edistä asioita, ole edes halunnut. Mikä tappio lähtö olisi? Ei mikään.
Ihmiset, jotka tuollaisia hölmöyksiä lausuvat, pitävät itseään jonakin ylivertaisena palkintona ja ovat luultavasti täysiä mulkkuja.
Draamaa, vain draamaa kaipaus on. Harva täältä lähtee kaivattu kainalossaan.
Jos lataan mun egoa taas vähän aikaa, että voit nöyryyttää mut taas uudestaan niin tuletko sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puhuitte?
Tulee huono mieli. Aina pitää Juudaksien pilata kaikki ketjut.
Tiiän et olin liian tomppeli ja kusin mun mahdollisuudet. ):
Jos oletetaan, että tykkäsit minusta ja olisit oikeasti toivonut yhteistä tulevaisuutta, miksi suunnittelet isoja, uusia asioita samaan aikaan toisen kanssa? Mikä logiikka? Onkohan tullut mieleesi, miltä kaikki minusta tuntuu?
Ei ollut minulta tuo Nyt riitti -viesti, vaikka tiedän, että meitä ei tule.
Saas nähdä mihin lopulta päädytään 😃
Vierailija kirjoitti:
Voisit kusta päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, aina kesäisin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kusta päälleni.
En ole nyt siinä mielenmaisemassa. Vielä toisinpäin?
Voisinpa herätellä sinut silittämällä aamukarheaa leukaasi.