Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (13385)
Kaltoinkohtelu ja siitä seurannut koko maailman vastuunkanto antaa oikeuksia olla hieman kylmä, julma ja raaka ihminen. Tällöin ei voi olla paha ihminen kyseessä. Hengenheimolaiseni ovat ehdottomasti arvostuksen arvoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo irtautumassa viikko sitten, mutta sait vedettyä limboon takaisin. Siihen kaikki sitten jää.
Ei jää siihen jos toimit irl.
Vierailija kirjoitti:
Kaltoinkohtelu ja siitä seurannut koko maailman vastuunkanto antaa oikeuksia olla hieman kylmä, julma ja raaka ihminen. Tällöin ei voi olla paha ihminen kyseessä. Hengenheimolaiseni ovat ehdottomasti arvostuksen arvoisia ihmisiä.
Minusta ei tullut kiltteydestä kipeää. Joku joskus pelkäsi että tulisin koska olen mukautuva, sopeutuva ja joustava töissäkin. Ei semmoinen tule kysymykseenkään vastasin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kylmä julma ja raaka ei ole paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä. Pidä hyvä huoli itsestäsi. Ajattelen sinusta pelkkää hyvää.
Älä jaksa tuota. Et välitä paskan vertaa.
Välitän, ja sinä et siitä päätä.
🤬. Mutta jos välittäminen ei näy missään teoissa. Valitan. Jälleen eri sivusta.
Niin ja eksäkin vittuili aina siitä että olen muka alistettava ihminen. Ei, olen vain hyvä ihminen.
Ilkalle nimpparia !
ILE
Ilkka
Tre on yks Ilkka 😻
Mitä sulle Ilkka kuuluu ?
( Mustat vahatut rastat about 17 vuotta sitten 👻)
Nimionnea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kylmä julma ja raaka ei ole paha?
Se pitää ymmärtää, saa oikeuksia koska tekee töitä. Se auttaa pahojen, ilkeiden ja hyväksikäyttäjien kanssa. Nuo sanat tulevat lähinnä heidän kokemuksistansa.
Vierailija kirjoitti:
Olit kuin peura ajovaloissa kun huomasit minut. 🦌
Ei voi olla totta! Olitko se oikeasti sinä? Menin täysin veteläksi. Huh huh! Miksi et tullut kohti? Ja jutteleen? Vai olitko yhtä säikähtänyt kuin minä. Ja mitään muuta en niin paljon halua kuin nähdä ja jutella ja hypätä syliin. Vaikka sitten kaupassa. En ollut taaskaan varma olitko se sinä kun et katsonut muhun päin. Ota yhteyttä pian.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja eksäkin vittuili aina siitä että olen muka alistettava ihminen. Ei, olen vain hyvä ihminen.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Enpä oikein ketään. Tuossa vain inspiroiduin ketjuun poiketessani. Terveisiä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä sai sinut ihastumaan/rakastumaan kaivattuusi? 💗
Jokin korkeampi voima.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotti niin intensiivisesti silmiin, että...
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta! Lue otsikko!!
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Sneaky sucker jotenkin vain tuijotti silmiin ja oli ihana omalla vttumaisella tyylillään. Salaa ja vahingossa ihastuin, ja yhä kadun sitä. En jaksaisi kuluttaa energiaani hänen miettimiseen. ww
Vierailija kirjoitti:
Meidän katseet kohtasi ja se vaan vei mennessään.
Pyydän ota mies jo yhteyttä. Saat mut vaikertamaan ääneen ikävästä ja halusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä. Pidä hyvä huoli itsestäsi. Ajattelen sinusta pelkkää hyvää.
Älä jaksa tuota. Et välitä paskan vertaa.
Välitän, ja sinä et siitä päätä.
🤬. Mutta jos välittäminen ei näy missään teoissa. Valitan. Jälleen eri sivusta.
👀
Mistä? Näytinkö muka niin huonovointiselle...en kyllä oikein edes uskaltanut katsoa sua silmiin.