Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuiletko sä mulle?
Mitäpä ite oot tehny?!
Kuin niin?
No sitte meni ohi
Erkki sanoo, että nyt leikitään lääkärileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on puhut tunteistaan minulle, nm.
Miehet ovat nissä asioissa rohkeampia.
Joo, juovuspäissään. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ai se olikin lääkäri. Luulin psykologi.
Vierailija kirjoitti:
Vttuiletko sä mulle?
En
Kaipaan patalappuja ja samettipupuja
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuljen ohitsesi joskus ja näet minut. Elä kuten opetat.
Olen aina nähnyt sun läpi. Näen siellä niin kauniita asioita, etten osaa niitä pukea sanoiksi. Tässä kaikkeudessa jokaisella tarinallani on nimesi. Huomaat sen jos luet huolella rivien välitkin.
Silittäisitkö minua niin kuin sitä koiraa silloin kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että islamia pidetään yleisesti tiukimpana mutta avioero on sallittu niillä. Toki vain miehen päättämänä jos ei ole ollut rikkeitä. Naisilla ei ole oikeutta erota kuin painavista syistä. Mainittu että ei ole mieluisa asia se, mutta ohjeistettu eroaminen silti. Juutalaisuudessa taitaa olla samoin.
Joo, ne säännöt on tiukat vain naisille. Sellainen reilu meininki.
Kai siinä on ajateltu että miehet kärsii erossa enemmän. Mikä pitää paikkaansa kyllä kun lähipiiriä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän vielä joskus?
Voi mennä vuosia, tai sitten ei. En aio laittaa tikkua ristiin nähdäkseni. Tämän voin sanoa omasta puolesta.
Ei sinulle, hän ei kirjoita noin.
Olikin varattu?
En kaipaa orangin voimia vaan yksi ihana mies riittää. Kuinkahan kauan kestää, että pääsee asiaan?
En kaipaa sua. Lain.
Mut oonkin kieltämisen maailmanmestari.
Vierailija kirjoitti:
Pilasin kaiken viimeksi
Hyvä havainnon teit. Ja et kykene korjaamaan tekoasi? Muista sitten että itse pilasit orastan alkumme
Vierailija kirjoitti:
Jännä että islamia pidetään yleisesti tiukimpana mutta avioero on sallittu niillä. Toki vain miehen päättämänä jos ei ole ollut rikkeitä. Naisilla ei ole oikeutta erota kuin painavista syistä. Mainittu että ei ole mieluisa asia se, mutta ohjeistettu eroaminen silti. Juutalaisuudessa taitaa olla samoin.
Islamissa voi tehdä väliaikaisen avioliiton. Joissakin muslimaissa naisia on tällä tavoin ajettu prostituutioon, kun vaikeassa tilanteessa ollut nainen on avioitunut, mies on ollut päivän aviossa, että saa seksiä ja sen jälkeen ottanut eron. Sama toistuu ja toistuu kunnes nainen saa apua jostain.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää lääkäreitä...
Vierailija kirjoitti:
Vttuiletko sä mulle?
No nyt kun kysyit.
Miehet ovat nissä asioissa rohkeampia.