Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua kuin puupää justiinaa
😅😅😅😅😅
Ei jaksa laittaa sun nimeä tänne. Sitä on trollattu ihan huolella vuodesta toiseen. Mutta just sinä hei, hyvää yötä. Joskus olisi kiva nukkua vieressäsi. Silittää ja halia. ww
Tuuheat kulmakarvat naisella = 🔥
Öitä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kuumia ja pitkiä suihkuja. Se on niin ihanan kallista.
Mul on kiinteä vesimaksu joten ei väliä.
Täällä myös. Se ei silti siihen jää. Mittaavat kulutuksen nimittäin, ja kerran vuodessa tulee pommi.
Et näköjään tiedä mitä kiinteä vesimaksu tarkoittaa. Se summa on AINA sama, kulutus ei vaikuta.
Henkäys kerrallaan on muutettu ketjunkin kurssia mutta on niin helvetin kovat rattaat ja terävät hampaat että vaikeuksia on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt viimeeksi suihkussa marraskuussa.
Alan taipumaan pikku hiljaa siihen että ole sitten ilman minua. Mitäpä odotutit ja jätit huomiotta. Ja ei, mulla ole ketään toista. Se viesti ei ollut multa. Mutta mulle on alkanut tulla niin tärkeäksi se miten mua kohdellaan ja että tunnen itseni arvokkaaksi enkä hylkiöksi. Omapa on vikasi.
Toivottavasti kuljen ohitsesi joskus ja näet minut. Elä kuten opetat.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua kuin lötkähtänyt kuminauha elastaania
😍
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani lähelläsi 💗
Niin lähellä mutta kuitenkin kaukana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on kiinteä vesimaksu joten ei väliä.
Täällä myös. Se ei silti siihen jää. Mittaavat kulutuksen nimittäin, ja kerran vuodessa tulee pommi.
Et näköjään tiedä mitä kiinteä vesimaksu tarkoittaa. Se summa on AINA sama, kulutus ei vaikuta.
Ei. Kaikissa maksetaan kiinteästi ja loppu menee kulutuksen mukaan ellet asu niin vanhassa talossa että siellä ei mittareita ole. Ne mittaa sun kulutusta ja sulla ei mene siis yli. Ok. Mulla menee.
Kun kerrot olevasi ystävällinen ihminen, sitä ei kaikki huomaa. Siis valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
ähäää!! tosi hauskoja nää "kaipaan sua kuin.." jutut hei..
No kiitos! Ilahduin.
Tässä sulle vielä yksi
Kaipaan sua ja sun kommentteja kuin tikkua kynnen alle, tipahtanutta hammastahnaa paidalle, noidannuolta ja kevään kunniaksi koirankakkaan astumista.
Mind your own business
Rakastan sua törkeesti vaikka Jeesus ei hyväksy meitä.
Kun yksi sana vaan pystyy muuttamaan jonkun maailmaa, valitsisin sanan tarkoin. Sana kertoo sinustakin.
Jos laki olisi tärkeämpi kuin rakkaus, niin elettäisiin vieläkin vanhan testamentin lakivelvoitteen alla, vanhan liiton alla.
Hyvää yötä.