Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
11101/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin Spotifyn jazz-haun, suositteli japanese jazzia. Ekana listalla oli Soichi Teradan "Hall of Horoscope" 🤗

Moderni musiikki pehmentää aivot.

Millä tavalla?

Ei ole ole pähkinää purtavaksi. Se on pureksittu jo valmiiksi ja tarjotaan pilttinä modernille miesvauvalle.

Ihminen ei ole onnellisuuskone, ihminen on selviytymiskone.

Vierailija
11102/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin Spotifyn jazz-haun, suositteli japanese jazzia. Ekana listalla oli Soichi Teradan "Hall of Horoscope" 🤗

Moderni musiikki pehmentää aivot.

Millä tavalla?

Ei ole ole pähkinää purtavaksi. Se on pureksittu jo valmiiksi ja tarjotaan pilttinä modernille miesvauvalle.

Ihminen ei ole onnellisuuskone, ihminen on selviytymiskone.

Minä olen molempia ihan helposti. Kaikkea piti olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitää olla. Tässä puhelimessakin on jotakin aavemaista.

Vierailija
11104/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on hiljentynyt. Joko olette pihapuuhissa? Mitenkäs luovuuden kanssa, joko taas sujuu? Ei ole hetkeen ollut juttua asiasta.

Saunassa olin ja tähyilen tähtiä.  Kaipuun villapaitakin kohta valmis.

Vierailija
11105/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka onkin turha kuvitella voivansa itse muuttaa tai parantaa ketään, se ei tarkoita, etteivätkö ihmiset muuttaisi jatkuvasti toistensa elämää. Joku saattaa osua tiellemme juuri oikealla hetkellä ja tuoda tullessaan asioita, joita olemme kaivanneet, vaikka emme ole edes tiedostaneet sitä. Hän saattaa olemassaolollaan kannatella meitä, tuoda toivoa ja iloa elämäämme ja joskus jopa saada aikaan halun olla parempi ihminen. 💖

Kyllä siinä ihminenkin saattaa muuttua ja saada apua. Ei siinäkään ole mitään häpeällistä.

Nimenomaan, sitä juuri tarkoitin 🌸 

Vierailija
11106/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisinkohan toimeen kanssasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11107/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisitkö intrapsyykkistä huumoriani?

Vierailija
11108/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee jonnekkin tsättiin häirikkö! Pahimman laatuinen häirikkö!

 

 

Hae sinä apua itsellesi typerys.

Täysi verinen häirikkö ja saapas tyhmä idiootti 

..Mirvako siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11109/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisitkö intrapsyykkistä huumoriani?

Tuo se esille, älä aina odota että joku huomaa sen ja kertoo sen ääneen sinulle.

Vierailija
11110/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat tyypit ymmärtää yrittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11111/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos en ymmärrä mitään? 👀🤣

Vierailija
11112/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosuli 💓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11113/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos en ymmärrä mitään? 👀🤣

Oot autuas yksinkertaisuudessa.

Vierailija
11114/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat tyypit ymmärtää yrittämättä.

Älä pidä ketään itsestäänselvyytenä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11115/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat tyypit ymmärtää yrittämättä.

Älä pidä ketään itsestäänselvyytenä kuitenkaan.

Kaikkiinko pitäisi ihastua?

Vierailija
11116/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari kun olis semmonen diagnoosi kuin höpöosku, niin silloin lääkäri tietäisi mikä mua vaivaa.

Vierailija
11117/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat tyypit ymmärtää yrittämättä.

Älä pidä ketään itsestäänselvyytenä kuitenkaan.

Kaikkiinko pitäisi ihastua?

Ei mitään yhteyttä asiaan.

Vierailija
11118/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
11119/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ketään minua varten.

Vierailija
11120/21629 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän ei sanoisi ehkä

Mun sanoisi, koska ei tiedä ikääni. Eri 74

En tiedäkään 

Miksi se ikä on niin tärkeää?  Pitäisikö se ilmoittaa oikein hintalapulla?  Eikö itse ihminen merkitse enemmän. .

sivusta

Sitä kysyttiin. Siksi siitä vastattiin. Seuraa keskustelua ennen kuin moitit. 

Ketju on lukittu.