Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (10344)
Vierailija kirjoitti:
Olet vaikeasti halittava, minä haikeasti valittava.
En valitse sellaista, jota ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Halia jäin kaipaamaan.
Ei kelvannut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia millon meillä treffit? Sick of palsta
Emilia kuka?
Mun muija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhh, yksi ja sama taas spammaa ohista ketjun täyteen.. Ajatuksenvirtaa, seuraavaksi parit biisit
Ihme harha. Kuvitteletko, että täällä kirjoittaa vain yksi.
Välillä kyllä huomaa kun yksi ja sama tuuttaa hörhöä viestiä toisen perään.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**a 💘😘
Onko tämä se joku Oulusta?
**a (Ei Oulusta).
🤔
Oulusta? Ei.
Tiedän varsin hyvin kuinka raskasta koko homma on ihan sellaisenaan. Joten en odota että teet niin. Tiedäthän että kaikki maailman vapaus on sanoa ettei pysty ja oikeastaan tieto siitä ettei sun tarvitsisi kokea sitä huojentaisi mua. Joten ihan miten vaan voi asiat olla, suuntaan tai toiseen. Mä olen onnellinen ja kiitollinen matkasta ihan riippumatta lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana riisuudun ja laitan veden valumaan. Veden lämmettyä astun suihkun alle ja annan pisaroiden hieroa ihoani ja valua sitä nuollen lattialle. Ne koskevat minua kaikkialta kuten toivoisin sun koskevan. Ne näkevät sen, mitä sinulle suon ja säästän. Ne saavat todistaa, kuinka kehoni reagoi ajatuksiini sinusta. Kuvittelen sinut suihkuun kanssani ja kuinka pesemme toistemme selät. Pesen rintasikin, huolella pyöritellen napakympin ympäri. Pakaroitasi saippuoisin ja huulesi puhtaaksi nuolisin. Salaisen sopukkasikin huolehtisin. Olisin niin kova sinulle. Mutta nyt sen todistaa saa vain vesi, joka kertakäyttöisenä valuu viemäriin. Yhdessä helpotuksen siemeneni kanssa - kerrassaan käyttämättömän.
Eikö olekin kätevää, että haaveiluun ei tarvita toista osapuolta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Tiesin. Enää en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Enää en.
Miksi et enää?
Vierailija kirjoitti:
Päästäiskö palstasta eroon sillä että sovittais treffit mahdollisimman julkiselle paikalle niin voisi jatkua tämä sydänveren vuodattaminen näyteikkunassa. Vai soisiko maailma jo vähän kahdenkeskisemmän tilanteen....
Listaa viisi tapaamispaikkaa, joihin olisit valmis tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se lisääntyy mihin keskityt.
Keskityn lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäiskö palstasta eroon sillä että sovittais treffit mahdollisimman julkiselle paikalle niin voisi jatkua tämä sydänveren vuodattaminen näyteikkunassa. Vai soisiko maailma jo vähän kahdenkeskisemmän tilanteen....
Listaa viisi tapaamispaikkaa, joihin olisit valmis tulemaan.
Pitää hetki miettiä jos keksisin jotain järkevää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**a 💘😘
**a (Ei Oulusta).
🤔
Se on joku joka huomasi yhden kyselevän niistä ja nyt on jatkuvasti esillä. Ei enempää, ei vähempää. Noin se käy. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän varsin hyvin kuinka raskasta koko homma on ihan sellaisenaan. Joten en odota että teet niin. Tiedäthän että kaikki maailman vapaus on sanoa ettei pysty ja oikeastaan tieto siitä ettei sun tarvitsisi kokea sitä huojentaisi mua. Joten ihan miten vaan voi asiat olla, suuntaan tai toiseen. Mä olen onnellinen ja kiitollinen matkasta ihan riippumatta lopputuloksesta.
Jos tämä olisi mulle sanoisin, etten pysty elämään ilman avoimuutta. Muutoksen on tultava. Kiitos kauniista sanoista, jotka varmaan sivusta omin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Enää en.
Miksi et enää?
Koska ei olla nähty ikuisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**a 💘😘
**a (Ei Oulusta).
🤔
Oulusta? Ei.
Ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala auttaa myös mielen häiriöissä.🤍
Ja myös aiheuttaa niitä tarkoituksella. Kaikki ihmisen terveys ja toiminta on Jumalan omistamaa.
Hah! Raamattu on ihmisen käyttöohje kirjanen. Ihan niinkuin mikroon tulee valmistajan käyttöohje mukana. Jos et noudata sääntöjä ja suosituksia ja ohjeita, mikro menee epäkuntoon/ei toimi kunnolla/ pamahtaa rikki. Sama ihmisen kanssa. Raamattu on valmistajan/luojan käyttöohje ihmiselle. Jos ei katso suosituksia kuinka toimia missäkin tilanteessa, miten pysytään terveenä ym ohjeita niin kaaosta seuraa. Ihan peiliin voi katsoa kenen valintojen aikaan saannosta on.
En puhunut raamatusta. Puhuin elämästä.
Väitit edellä että Jumala aiheuttaa mt häiriöitä tarkoituksella. En tiedä mitä pidät Jumalanasi, s*atanaako. Se on mestari aiheuttamaan mt ongelmia.
Olen ottanut paljon vastuuta ja kertonut tunteistani avoimesti. Olen tuntenut syyllisyyttä, yksinäisyyttä ja häpeää, koska olen yrittänyt olla reheellinen sydämmestäni. Olen yrittänyt kunnioittaa toisen toivetta olla puhumatta tilanteesta tiettyyn suuntaan ja yrittänyt joustaa omista tarpeistani toisen hyväksi. En tiedä, mitä vielä voin tehdä.