Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä kontrollisi pettää täysin ja täriset kiimasta.
Ei mulla petä kontrolli
Vierailija kirjoitti:
Onks galaksin vaarallisinta naista näkyny tänään?
Vasta nyt ;)
Saanko kainalopaikan hetkeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole empaattinen mutta ymmärrän kaiken.
Et sinä mitään ymmärrä, kun et kysy.
Aina ei ole tarkoitus kysyä.
Auringon valoa tähän päivään kaipaamalleni.
Punastushymiö ei sitten toiminut, mutta positiivisen kautta edelleen! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auringon valoa tähän päivään kaipaamalleni.
Valoa kaivataankin - monessa mielessä. Haluaisin omaan kuplaan, missä olisi vain rakkautta ja yksinkertaisia asioita.
Ei vanhoja sotaherroja, ei öljykriisejä, eikä mitään sellaista mitä en ikinä tule ymmärtämään. Olen väsynyt tähän planeettaan ja ihmisjoukkoihin.
Ehkä pidettävä taukoa uutisista ja keskityttävä niihin valopilkkuihin, mitä vielä on olemassa. Toivottava kaivatulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Kaisa, vaikka olinkin hieman idiootti niin toivottavasti mun punasteluni aikoinaan sai edes jotain iloa aikaan. Positiivisen kautta!
😡
Ei, kyllä se oli .
😁
Oletkin joku muu. Luulin, että itse K kirjoitti tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi tänne eilen : **a 😍
Kysyisinkin onko tämä henkilö paikalla täällä nyt ? Osuu.
Se voi olla vaikka Kia, Mia, Ria, Ana, Ola...
Tia Lia Tea Rea Pia
Rea, Tea, Mea, Nea
Lea. Leppua on kaivattu ennenkin.
Fia unohtu
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Tappiomielellä ja väsyksissä elämään.
Miksi olet tappiomielellä?
Iloa ja toivoa sun päivään 💖
Johnny, mainitsitko jotain nimellä kutsumisesta... sun nimi on mun edessä koko ajan, koska se sattui olemaan yhdessä laatikossa, jonka väri ja kuviot sopi niin täydellisesti yhteen muun huoneen kanssa etten oo sitä vuoteen siirtänyt mihinkään.
Huonekasvit tykkäävät siitä, että niille puhutaan. Siitä ne saavat aavistuksen lämpöä ja hiilidioksidia. Jos unohtaa lannoittaa ja vaihtaa mullat, lopulta jäljellä on vain paljas juuristo. Se jaksaa niinkin aikansa, jos nesteytys säilyy tasaisena. Jos jättää kastelematta, lopulta kasvi ei enää jaksa.
Tycker om dig, fru speciallärare 😚
Vierailija kirjoitti:
Huonekasvit tykkäävät siitä, että niille puhutaan. Siitä ne saavat aavistuksen lämpöä ja hiilidioksidia. Jos unohtaa lannoittaa ja vaihtaa mullat, lopulta jäljellä on vain paljas juuristo. Se jaksaa niinkin aikansa, jos nesteytys säilyy tasaisena. Jos jättää kastelematta, lopulta kasvi ei enää jaksa.
Onko hortonomi muistanut tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hortonomi muistanut tehdä niin?
Kysy hortonomiltasi.
Sippeliinille terpat.