Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9269)

Vierailija
8321/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
8322/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei jankkaava idiootti. Sovitaanko olevamme yhtä mieltä siitä että ollaan eri meiltä. Sun mielestä rahallinen arvo on ihmisen arvo ja juhlatkin pidetään varallisuuden kartuttamiseksi arvolahjojen kasoina ja materialistisen yltäkylläisyyden bakkanaaleina kohottamaan järjestäjän egoa ja statusta. Joidenkin muiden mielestä taas ajatus on tärkeintä ja juhlissa merkitsee enemmän lämpimät sanat ja läsnäolo. Näin tästä ei tartte enää jankuttaa.

Jotkut ihmiset ilmaisevat tunteitaan lahjoilla, jotkut eivät, ja jotkut käyttävät molempia. Kaikki nämä ovat tapoja ilmaista tunteita; ei ole mitään syytä lietsoa vihaa eri tunteiden ilmaisutapojen välillä.

Päinvastoin, ne, joilla ei ole aikomustakaan ilmaista mitään, osoittavat vain välinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kilahti puhelimeeni viesti: Hei, minulla on paha olla jne. Tuntemattomasta numerosta. Olikin aiemmalta vuodelta tuttu, mutta. Kirjoitustyylin vuoksi sydän teki kaamean pärinärummutuksen ennen kuin luin viestin loppuun saakka. Tuli oikeastaan pakokauhu, että eihän vain sinä. Sekunnin sadasosassa ehti jo kelata, miten enää osaisin kohdata. Ei ollut sinulta. Ja nyt jo toisaalta harmittaa, että miksei kuitenkin ollut. Kyllä me osattaisiin taas olla. Ei kai se yhteys ole mihinkään kadonnut. -kunhan mietin vain-nainen 

Vierailija
8324/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää naistenpäivää naiselliselle, suloiselle naiselle! Pidä asenteesi, äläkä koskaan anna miesten viedä pisaraakaan shinestäsi pois. <3

Vierailija
8325/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tänään kukkakimpun (🌹 tai 💐 ei ole mulle merkityksellinen) ja tämä nainen-mies haluaisi kukkakimpun joltakulta toiselta, olisiko pahoillasi, jos saisin kukkia?

Voitte pyytää niitä multa, ja harkitsen pyyntöäsi.

Vierailija
8326/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tänään kukkakimpun (🌹 tai 💐 ei ole mulle merkityksellinen) ja tämä nainen-mies haluaisi kukkakimpun joltakulta toiselta, olisiko pahoillasi, jos saisin kukkia?

Ei viestiäsi oikein ymmärrä, mutta omalta puoleltani voin sanoa, että soisin kaikki kukat ja rakkauden kaivatulleni, jos joku vain tajuaisi häntä kuten kuuluu ja kunnioittaisi häntä arvoisellaan tavalla. -nainen sivu

Vierailija
8327/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet naistenpäivän toivotuksia?

Mielestäni mies joka sivuuttaa tämän päivän huomioimatta naista, ei arvosta naista.

Ja ei, en ole feministi. Mielestäni on turhaa vedota kaupallisuuteen. Muiden huomioonottaminen kuuluu sivistykseen.

Eikä huomioiminen maksa mitään. "Hyvää naistenpäivää". Ei mennyt maksua tästä toivotuksesta.

Spontaani huomiointi on paljon aidompaa. Sellainen kalenterin mukaan tikkaaminen on melko onttoa, ja sitä paitsi, en kyllä muista milloin joku nainen olisi toivottanut minulle miestenpäivää. Yleensä joku miespuolinen tokaisee että hitto, huomasitko muuten että tänään on miestenpäivä? 

Mietippä miksi niitä on kalenteroitu. Toteutuuko huomiointi muuten?

Mietipä mikä ketju tämä on? Jankkaa merkkipäivistä/kukkapuskien koosta? 

Vierailija
8328/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen yhteys. (H:lle K:lta)

Vierailija
8329/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina kilahti puhelimeeni viesti: Hei, minulla on paha olla jne. Tuntemattomasta numerosta. Olikin aiemmalta vuodelta tuttu, mutta. Kirjoitustyylin vuoksi sydän teki kaamean pärinärummutuksen ennen kuin luin viestin loppuun saakka. Tuli oikeastaan pakokauhu, että eihän vain sinä. Sekunnin sadasosassa ehti jo kelata, miten enää osaisin kohdata. Ei ollut sinulta. Ja nyt jo toisaalta harmittaa, että miksei kuitenkin ollut. Kyllä me osattaisiin taas olla. Ei kai se yhteys ole mihinkään kadonnut. -kunhan mietin vain-nainen 

Muuten samaa mieltä, mutta en ikipäivänä lähettäisi mitään pahanolon viestejä kellekään, kaikkein vähiten kaivatulleni. En tosiaankaan haluaisi kuormittaa häntä jollain sääliä kerjäävällä ulinalla. Kärsin murheeni yksin ja otan yhteyttä joskus jos voin paremmin. Hän ansaitsee iloisemman ja tasapainoisemman version minusta, ei moniongelmaista.

Vierailija
8330/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet naistenpäivän toivotuksia?

Mielestäni mies joka sivuuttaa tämän päivän huomioimatta naista, ei arvosta naista.

Ja ei, en ole feministi. Mielestäni on turhaa vedota kaupallisuuteen. Muiden huomioonottaminen kuuluu sivistykseen.

Eikä huomioiminen maksa mitään. "Hyvää naistenpäivää". Ei mennyt maksua tästä toivotuksesta.

Spontaani huomiointi on paljon aidompaa. Sellainen kalenterin mukaan tikkaaminen on melko onttoa, ja sitä paitsi, en kyllä muista milloin joku nainen olisi toivottanut minulle miestenpäivää. Yleensä joku miespuolinen tokaisee että hitto, huomasitko muuten että tänään on miestenpäivä? 

Mietippä miksi niitä on kalenteroitu. Toteutuuko huomiointi muuten?

Mietipä mikä ketju tämä on? Jankkaa merkkipäivistä/kukkapuskien koosta? 

Täällä kuuluisi jankata vain kaivattujen puskien koosta. Nih! Sivu.

Vierailija
8331/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
8332/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei yhtään kommenttia lahjoihin

tai niiden rahalliseen arvoon liittyen.

Minulla on aivan toisen kaliiberin murheet.

🥸 signatut kommentit ei minulta.

Me Aspergerit emme viihdy juhlissa.

Skippaan poikkeuksetta kaikki kokoontumiset, joissa ventovieraita ja puolituttuja. Juhlin vain läheisimpien luottoihmisten kanssa. En osaa teeskennellä.

x

Ei kerrassaan mitään loukkaavaa tai edes triggeröivää  juhlia välttävän kommentissa. Kuka tahansa introvertti sanoisi samat sanat. Ei tarvitse olla Asperger näin ajatellakseen. Nuolet on todennäköisesti yhden ihmisen tai sitten savolaisen porukan tekaisemia, katkera kiusantekoele.

// sivu //

Vierailija
8333/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viestiäsi oikein ymmärrä, mutta omalta puoleltani voin sanoa, että soisin kaikki kukat ja rakkauden kaivatulleni, jos joku vain tajuaisi häntä kuten kuuluu ja kunnioittaisi häntä arvoisellaan tavalla. -nainen sivu

En ole edellinen kirjoittaja, mutta uskon että kauniit ajatukset voi materialisoitua. Kävin ulkona ja kävelin vähän oudosta kohtaa niin villapaitani helma tarttui täyteen kuivuneita pieniä kukan nuppuja. Hymähdin itsekseni sille miten kauniilta ne näytti ja vielä kotona löysin niitä paidastani. Sen jälkeen kadulla edessäni oli tuore neilikan nuppu, joka oli tippunut jonkun kukkakimpusta. Näin vielä kolmannen asian siihen perään joka tuntui viestiltä siitä kenen kauniit ajatukset ne oli. 

Vierailija
8334/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku hautajaisketju nykyään?

On. Ketjun hautajaiset. 

Vierailija
8335/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä 🤍

Minä? Ei sua kiinnosta. 

Vierailija
8336/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä muisti toivottaa hyvää naisten päivää ihastukselleen. Minä en ole sanaakaan Hyvää saanut. Vain silmien pyörittelyä. Olin siis paikalla ja kuulin ja olen huomannut ihastuksen ja mies luulee molemminpuoliseksi, kun saanut häneltä  viestejä joissa sydän. 🤣🤣 Näin  vahingossa. Kun miehensä lähetti kiitoksen ja siinä sydän mieheni tuohtui ja selitti mulle miten hän ei ymmärrä sen miehen rakkausviestiä hänelle🤣🤣 

Vierailija
8337/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan opekollegaa. 

Tämä on asiallista ja oikeaoppista kaipausta. Hyvä 5/5!

Kiitos possarista.

Vierailija
8338/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kyllä muisti toivottaa hyvää naisten päivää ihastukselleen. Minä en ole sanaakaan Hyvää saanut. Vain silmien pyörittelyä. Olin siis paikalla ja kuulin ja olen huomannut ihastuksen ja mies luulee molemminpuoliseksi, kun saanut häneltä  viestejä joissa sydän. 🤣🤣 Näin  vahingossa. Kun miehensä lähetti kiitoksen ja siinä sydän mieheni tuohtui ja selitti mulle miten hän ei ymmärrä sen miehen rakkausviestiä hänelle🤣🤣 

Älä katkeroidu. Hyvää naistenpäivää 😊

Vierailija
8339/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(keikautti tyyneyttäni)

Vierailija
8340/9269 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peukut kahveista ja juhlista kieltäytyneelle rikoksen kohteeksi joutuneelle Aspergerille ovat oikeat niin puhutaan laajasta joukkokiusaamisesta ja läpeensä kieroutuneessa yhteisöstä, jossa ei tietoakaan oikeudenmukaisuudesta eikä ainakaan kristillisyydestä. Psykopatian vahva haju pistää nenään.