Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (8812)

Vierailija
8301/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaisuukkkonen

(eilistä yhä mietin)

Vierailija
8302/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa lahjoihin liittyviä kommentteja! Kaikille yhteisesti tiedoksi! 

😱en olis arvannu 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää naistenpäivää! Oon valmistellut sulle koiran purulelun lahjaksi. 🐶

Pieraisin tuuleen. Siinä sulle lahjaa loppuelämäksesi. 

Miksi tuohon tuli lainaus? Tämä ei ollut koiranaiselle. Ihan toiselle meni. 

Vierailija
8304/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää naistenpäivää! Oon valmistellut sulle koiran purulelun lahjaksi. 🐶

Pieraisin tuuleen. Siinä sulle lahjaa loppuelämäksesi. 

Onko nainen ja sulla koira? Älä vastaa mihin tahansa kysymyksiin, tunnemmeko toisemme?

Vierailija
8305/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeesti ùrpåt. Kaipausta ja sassiin.

Ei täällä mitään kaivata. Täällä yritetään päteä koska ei onnistu päteminen oikeassa elämässä. 

Moraalisaarnaajia, niin suomalainen ilmiö kun joku ei miellytä niin häntä arvostellaan ja mollataan.

Moraalisaarnaajia riittääkin näköjään joka päivälle.  Saisivat perustaa oman ketjun ja paasata siellä suu vaahdossa. Tai sitten jopa kaivattua syyllistetään tai ollaan jo hylkäämässä.  Sivusta

Vierailija
8306/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitsu mies on taas alkanut kirjoittaa raivokkaasti. Hänellä on paljon mielipiteitä siitä, antavatko muut lahjoja tai lähettävätkö he onnentoivotuksia. Ystävänpäivänä hän hyökkäsi ilkeämielisesti käsilaukkujen kimppuun sopimattomina lahjoina, ja naistenpäivänä hän alkoi arvostella ruusuja. Hän sanoo muiden olevan muodollisia ja tuhlailevia jne. Mutta hän itse on niin saita, ettei edes tarjoa suullisia siunauksia tai huolenpitoa, ja odottaa jopa saavansa lahjan naistenpäivänä 🎁.

Okei, tälle miehelle toivotan (puolesta huolimatta) hyvää naistenpäivää.🌹

Hienot olkiukot sinulla. En kylläkään edes ollut täällä ystävänpäivänä, osanottoni sinulle, että jouduit olemaan. Mikähän lie yhdistävä tekijä, jos silloinkin sait jonkun jankkauksen aikaiseksi? Saat sinä toki jatkaa itsesi ylentämistä sillä, että toit isomman kukkapuskan, kuin naapurin Reija jne. Ei minua kiinnosta. 

Vierailija
8307/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivosin huûmetalon ensitöikseni.

Rakkaudentekoni yhteisölle.

Ei tullut talon asukkailta yhtään (halvintakaan marketin kolmen egen) kukkakimppuja tai lahjakorttia kiitollisuuden eleenä. Joku talosta poistunut subûdiileri savolaisjonne tekee siellä katkerana tekopeukkuja, kun en halunnut bileitä pitää. Ei kai kukaan tosissaan kuvittele minun olevan juhlatuulella rikosten jälkeen? Nyt hieman tunneälyä tiskiin. Vai oletteko kaikki sôsiopaatteja?

Joku tässä kuviossa on äärimmäisen epätervettä ja epähumaania.

Like a bunch of full blown psychopaths on steroids.

x

Vierailija
8308/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten inhoan ihmisiä, jotka tuovat hautajaisiin sen yhden ruusun. Kauhistuttavaa kyllä, huomannut suurimman osan säästävän tässä ja oikein etsivän syytä antaa se koska se riittää jne., myös aivan lähimmälle perheen jäsenelle. Jokainen kuollut on kukkansa ansainnut, ja vien aina, myös vittuillakseni valtavan kukkapuketin. Siinähän saavat lähimmäiset sulatella. Sivu

Kukaan normi ihminen kiinnitä huomiota johonkin hiton kukkapuskaan ,kun on menettänyt on läheisensä.Olet idiootti.

Vierailija
8309/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan opekollegaa. 

Tämä on asiallista ja oikeaoppista kaipausta. Hyvä 5/5!

Vierailija
8310/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan häntä, joka on kipeänä.Hellä ajatus ja hali sulle sinne.Tiedäthän sen...

Ps. tänään viestiteltiin.

Vierailija
8311/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivosin huûmetalon ensitöikseni.

Rakkaudentekoni yhteisölle.

Ei tullut talon asukkailta yhtään (halvintakaan marketin kolmen egen) kukkakimppuja tai lahjakorttia kiitollisuuden eleenä. Joku talosta poistunut subûdiileri savolaisjonne tekee siellä katkerana tekopeukkuja, kun en halunnut bileitä pitää. Ei kai kukaan tosissaan kuvittele minun olevan juhlatuulella rikosten jälkeen? Nyt hieman tunneälyä tiskiin. Vai oletteko kaikki sôsiopaatteja?

Joku tässä kuviossa on äärimmäisen epätervettä ja epähumaania.

Like a bunch of full blown psychopaths on steroids.

x

Niinpä. Hyvä muistutus tuo. Välillä ihan unohtuu miten sekopäistä kaikki on. 

Vierailija
8312/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten inhoan ihmisiä, jotka tuovat hautajaisiin sen yhden ruusun. Kauhistuttavaa kyllä, huomannut suurimman osan säästävän tässä ja oikein etsivän syytä antaa se koska se riittää jne., myös aivan lähimmälle perheen jäsenelle. Jokainen kuollut on kukkansa ansainnut, ja vien aina, myös vittuillakseni valtavan kukkapuketin. Siinähän saavat lähimmäiset sulatella. Sivu

Kukaan normi ihminen kiinnitä huomiota johonkin hiton kukkapuskaan ,kun on menettänyt on läheisensä.Olet idiootti.

Normaali ihminen kyllä kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota. Ihmisille on tärkeää, miten läheistään muistaa viimeisellä matkallaan. Saavathan he aikaiseksi ostaa ruusun. Heräisin kuolleista, jos aviomieheni tai lapseni toisivat minulle kuollessani yhden ruusun. eri

Vierailija
8313/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jankkaava idiootti. Sovitaanko olevamme yhtä mieltä siitä että ollaan eri meiltä. Sun mielestä rahallinen arvo on ihmisen arvo ja juhlatkin pidetään varallisuuden kartuttamiseksi arvolahjojen kasoina ja materialistisen yltäkylläisyyden bakkanaaleina kohottamaan järjestäjän egoa ja statusta. Joidenkin muiden mielestä taas ajatus on tärkeintä ja juhlissa merkitsee enemmän lämpimät sanat ja läsnäolo. Näin tästä ei tartte enää jankuttaa.

Vierailija
8314/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku hautajaisketju nykyään?

Vierailija
8315/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen kyllä kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota. Ihmisille on tärkeää, miten läheistään muistaa viimeisellä matkallaan. Saavathan he aikaiseksi ostaa ruusun. Heräisin kuolleista, jos aviomieheni tai lapseni toisivat minulle kuollessani yhden ruusun. eri

Sä et ole terve.Enkä jankkaa kanssasi.

Vierailija
8316/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, että sanoo etukäteen, älä sitten toivo mitään kallista kertoo ihmisestä. Varsinkin kun itselle kallis lahja aina kelpaa. Vaikka se nyt on vaikea hahmottaa, kyllä nämä asiat ihmisluonteesta paljolti kertovat miten kukin toimii vastaavissa tilanteissa, onko siis idiootti vai ei. 

Vierailija
8317/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäis jo näin monen vuoden jälkeen ymmärtää se, etten mitään haluaisi niin paljon kuin sut. Mikään sussa ei epäilytä yhtään vaan kaikki on oikeaa ja tiedän että olisin onnellinen sun kanssa. Mun elämässä myös on tilaa. Se on vaan ne ulkoiset esteet mitkä tuntuu pahoilta. Oon melko jumissa tässä kaupungissa jne jne jne. Siksi tulee epäröityä edes juttelemista. Kun sun seura vie mut mukanaan ja tuntuu sitten siltä etten haluais olla ilman sua. Vaikka paineeton se tunne kuitenkin on, mutta liikkuu ehkä kuten luonnonvoimat 

Jostain pitäisi tietää, että sinäkin haluat edistää asioita. 

Ymmärrän että pitäisi, mutta miten ihmeessä sen voisin ilmaista? 

Vierailija
8318/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet naistenpäivän toivotuksia?

Mielestäni mies joka sivuuttaa tämän päivän huomioimatta naista, ei arvosta naista.

Ja ei, en ole feministi. Mielestäni on turhaa vedota kaupallisuuteen. Muiden huomioonottaminen kuuluu sivistykseen.

Eikä huomioiminen maksa mitään. "Hyvää naistenpäivää". Ei mennyt maksua tästä toivotuksesta.

Spontaani huomiointi on paljon aidompaa. Sellainen kalenterin mukaan tikkaaminen on melko onttoa, ja sitä paitsi, en kyllä muista milloin joku nainen olisi toivottanut minulle miestenpäivää. Yleensä joku miespuolinen tokaisee että hitto, huomasitko muuten että tänään on miestenpäivä? 

Mietippä miksi niitä on kalenteroitu. Toteutuuko huomiointi muuten?

Vierailija
8319/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittaa ihmiset, jotka ovat niin hyviä, etteivät huomioi kalenterin mukaan, koska:

- ei meillä lahjoja jouluna aikuisille

- ei kukkia kenellekään milloinkaan (paitsi hautajaisiin se yksi ruusu)

- ei edes toivoteta nimipäivää, joulua, juhannusta, pääsiäistä, ystävänpäivää, naistenpäivää 

Sitä kutsutaan itsekkyydeksi ja laiskuudeksi

Vierailija
8320/8812 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain signeeratut. 

Hautajaisista tai lahjoista ei mitään.

Äitini hautajaiset olivat varsin hintavat,

useita tonneja. Sen voin mainita.

Mietin maailmansuruja

koko planeetan speksein,

en kylän mittakaavassa kukkapukettien hintoja piperrä.. On siinä intresseissä eroa.

Totaalisen turhautunut huokaus.

x