Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se leffa oli?
Taboo? Josefine Mutzenbacher? Master and Servants?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sinulla on kaunis mieli ja hyvät aikomukset. Ei ollut.
Vähän skeptinen susta oon aina ollut, jos totta puhutaan. Kaunista mieltä ja hyviä aikomuksia riittää hyville ja kivoille ihmisille, ei lieroille.
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas kaivattu 🌻👩🏼💻
Olen pyrkinyt vähentämään ketjuilua. Eilen en ollut täällä ollenkaan. Poiketessa illalla huomasin aika törkeitä viestejä, joissa tunniste jotain mitä itse olen käyttänyt tai nimikirjain. Röyhkeä ominut. Jäi epämiellyttävä olo. Ymmärtänet etten kirjoita sillä tavalla vaikka hullu olenkin?
millä tunnisteella ne jutut sitten oli? En tiedä mitä täälä on eilen olluy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän skeptinen susta oon aina ollut, jos totta puhutaan. Kaunista mieltä ja hyviä aikomuksia riittää hyville ja kivoille ihmisille, ei lieroille.
Kerropa, mikä minusta tekee lieron? Mitä pahaa olen sinulle tehnyt ansaistakseni haukkumisesi? Olenko kohdellut sinua jotenkin huonosti viimeisen neljän ja puolen vuoden aikana? Entä miten meni itselläsi noin niinku omasta mielestäsi? Tuliko kenties valehdeltua sinne, tänne ja tuonne? Tuliko peiteltyä omia jälkiä ja tehtyä toisesta syntipukki? Tuliko kenties kaikesta oikein hyvä mieli? Voit olla ylpeä kaunis- ja oikeamielisyydestäsi. Täten ojennan sinulle kunniamerkin jaloudestasi ja vilpittömyydestäsi. 🎖
Kuka tahansa nukkuu yöt kuin tukki, kun tuntee olevansa, ja on, turvassa. Tämä tästä taas viikkoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketju positiivisemmalle radalle :) onneks maailmassa on kivoja ihmisiä
Missä? Kerro heti!
Tässäkin ketjussa oli ainakin kaksi jotka molemmat on mun mielestä oikeesti tosi ihania ihmisiä. Varmasti enemmänkin on, mutta niihin itse viittasin kommentillani.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nukkuu yöt kuin tukki, kun tuntee olevansa, ja on, turvassa. Tämä tästä taas viikkoihin
Sitä saa, mitä tilaa. Puhdas omatunto on paras päänalunen.
Ainut asia, joka minusta tekee lieron, on se, että ole rakastanut sinua toisen selän takana.
Pyrin sopuun, enkä halunnut uutta riitaa. Liikaa pahoja asioita tapahtui, eikä ole minun vikani, jos tieto niistä leviää. Varoitin ajoissa seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, joka minusta tekee lieron, on se, että ole rakastanut sinua toisen selän takana.
Miksi tämä sai noin paljon alapeukkuja? Eihän tunteilleen kukaan mitään voi.
Ketju-ähky, en löydä etsimääni.👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, mikä minusta tekee lieron? Mitä pahaa olen sinulle tehnyt ansaistakseni haukkumisesi? Olenko kohdellut sinua jotenkin huonosti viimeisen neljän ja puolen vuoden aikana? Entä miten meni itselläsi noin niinku omasta mielestäsi? Tuliko kenties valehdeltua sinne, tänne ja tuonne? Tuliko peiteltyä omia jälkiä ja tehtyä toisesta syntipukki? Tuliko kenties kaikesta oikein hyvä mieli? Voit olla ylpeä kaunis- ja oikeamielisyydestäsi. Täten ojennan sinulle kunniamerkin jaloudestasi ja vilpittömyydestäsi. 🎖
Ja tässä sinulle kunniamerkki katkeruudesta ja kaukaisuudesta 🎖 ollos hyvä.
* kaunaisuudesta, saakelin autocorrect.
Kauniit kaipuuviestit hukkuu ohishorinoihin, katkeriin tilityksiin, syytöksiin ja vihaan. Surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja
Syytellä osaat, mutta et vastata kysymyksiin etkä vastata myöskään teoistasi.
Meitsi on liero, kun olen toiminut täsmälleen, kuten herra on halunnut.
Haikea olo. Kai munkin pitää osata päästää irti kaivatusta, kun hänkin osasi irrottautua minusta. 🤧